Opinie użytkownika
Stara miłość nie rdzewieje, czasem tylko zapomina. Czekałam na Ciebie to niesamowita historia o miłości i przyjaźni. Książka wciąga i nie chcę wypuścić ze swoich objęć. Już nie mogę się doczekać kolejnych części.
A więcej możecie przeczytać u mnie na blogu https://ogarnacnieogarniete.pl/2019/09/czekalam-na-ciebie-magdalena-krauze/
Wciągający chociaż trochę rozwleczony thriller. Doktor Anna Fox jest zamknięta w czterech ścianach swojego domu przez agorafobie. Boi się otwartych przestrzeni. Jej oknem na świat jest Internet i obiektyw aparatu, przez który podgląda sąsiadów. Pewnego dnia przez ten obiektyw widzi coś, czego nie chciałaby widzieć. W domu sąsiadów, jej nowo poznana znajoma z nożem wbitym w...
więcej Pokaż mimo toNiektóre momenty naszego życia stają się przełomowe. Czasami jest to przeprowadzka lub zmiana szkoły, a czasami śmierć bliskiej osoby. Stajemy wtedy przed trudną decyzją, często musimy wybierać między konfrontacją a ucieczka. Gdy wybierzemy ucieczkę, musimy liczyć się z tym, że kiedyś będziemy musieli wrócić. Właśnie z takim powrotem musi zmierzyć się Chloe. Czy będzie...
więcej Pokaż mimo to
Dziecięce zauroczenie. Nierozłączni przyjaciele, aż do pewnych wakacji, które wszystko zmieniają. Po wakacjach Jared wraca odmieniony i zaczyna prześladować i dręczyć Tate, swoją jak do tej pory najlepszą przyjaciółkę.
Jak wielkie zło musiało się zadziać?
Historia Jareda i Tate to historia, która boli. Pokazuję jednak, jak ważna jest rozmowa. Jak wiele nieporozumień można...
Przebudzenie zmarłego czasu to pierwsza z czterech części historii. Większość opinii, jakie czytałam, mówi o tym, że ta część to taki przydługawy prolog. Biorąc pod uwagę, że dla mnie to pierwsze bezpośrednie zetknięcie z twórczością Stefana Dardy, to podchodzę do tego bardzo optymistycznie. Historia mnie zaciekawiła. W głównej mierze jest to zasługa tego, że akcja dzieje...
więcej Pokaż mimo to
Dziennik księgarza, bo do pamiętnika moim zdaniem mu trochę daleko to lekka książka o prowadzeniu antykwariatu w Szkocji. Chwilami można się natknąć na ciekawe dialogi z klientami i śmieszne urywki ze współpracownikami.
Więcej możecie przeczytać na blogu: https://ogarnacnieogarniete.pl/2019/08/pamietnik-ksiegarza-shaun-bythell/
Musso jak zwykle stanął na wysokości zadania i dał mi kryminał, który lubię. Taki nie bardzo straszny, ale za to z wieloma wątkami, które sprawiały, że musiałam trochę pogłówkować, aby rozwiązać zagadkę. Jak już myślałam, że wiem, to nagle okazywało się, że wcale nie wiem, bo pojawiał się kolejny wątek.
Powroty do przeszłości są trudne, a dla niektórych bardzo trudne.
Kwiaty, kwiaty, kwiaty. Czasami jest tak, że inspiracja leży nam pod nosem, a my wcale jej nie zauważamy. Tak samo jest z miłością, czasami jest tak blisko, że potrafimy ją przegapić.
Dwie przyjaciółki i nowy kolega. Zadufany w sobie syn wybitnego szefa kuchni. No wiadomo, jak się skończy, ale przy okazji droga do tego końca jest usłana ciekawymi wydarzeniami, ciętymi...
Jednak mnie kochaj to jedna z tych książek, które zostawiają Cię z poczuciem „ja chcę drugi tom”. Wciągająca historia może trochę utarty schemat. Jednak przepadłam z tą książką na długie godziny pewnego popołudnia i aż żal było odłożyć książkę i pójść spać.
Uwielbiam główną bohaterkę Sage za jej odwagę i walkę o siebie. Daje też nadzieję, że nawet w najgorszych chwilach...
Justyna Kopińska to osoba dzięki, której często zatrzymuję się w biegu życia i zastanawiam się, jak wygląda świat wokół mnie. Często czytając jej reportaże dla Vogue, wracam myślami do jej książek w tym do Nienawiści do kobiet.
Sama książka ma niewiele reportaży. Sposób edycji i złożenia tekstu sprawia, że poczułam się trochę oszukana. Liczyłam na większą ilość tekstu,...
Po książki Marty Kisiel sięgam w ciemno i jeszcze nigdy się nie zawiodłam.
Toń to świetna kryminalna historia z nutką fantastyki w postaci podróży w czasie. Ałtorka po raz kolejny zabiera nas do Wrocławia, aby przedstawić zdziwaczałą rodzinę. Ma ona zasady, aby nikogo nie wpuszczać do domu i żeby zawsze ktoś w nim był. Jednak Dżusi jakby się zapomniała i tym samym...
No powiedzcie mi jak można nie kochać ałtorki? Mamy Licho =, a ona dokłada do wesołej gromadki jeszcze jednego anioła, czy to aby nie za wiele?
Kontynuacja Dożywocia jest równie dobra jak jej pierwsza część. Oprócz wesołej gromadki niespotykanych stworzeń mamy jeszcze nowego Anioła i Niebożątko.
Konrad Romańczuk został jednak zmuszony do zmiany domu, jak będzie im się...
Fenomenalna, dla mnie to arcydzieło wśród polskiej literatury. Mało kto tak jak Marta Kisiel potrafi rozśmieszyć czytelnika. Dożywocie to pierwsza książka ałtorki, która wpadła mi w ręce a ja wpadłam w jej twórczość po uszy.
Dożywocie to książka, która z całą pewnością poprawi Ci humor. Marta Kisiel zabierzę Cię do uroczego domku z wieżyczką i przedstawi Cię niezwykłym...
Długo oczekiwane przeze mnie zakończenie serii Kwiat Paproci. Nie zawiodłam się książki Katarzyny Miszczuk mnie zachwyciły i trzymały w napięciu aż do samego końca. Czyta się je jednym tchem, no przynajmniej ja tak miałam, mimo sporej dozy fantastyki seria podoba się także mojej mamie, ale to pewnie przez wzgląd na ziółka:)
Mamy już za sobą najważniejsze Święta słowiańskie....
Katarzyna Berenika Miszczuk skradła moje serce tworząc postać Gosi i zabierając mnie do świata strzyg, niebożątek i słowiańskich Bogów. Zrobiła to w sposób fenomenalny, taki w którym byłam w stanie przenieść się do Bielin i być naocznym obserwatorem tego jak Gosia uczy się być szeptuchą jak poznaje rzeczy, o której czytała jej mama. Na szczególne uznanie zasługuję też...
więcej Pokaż mimo toPierwsza część serii Petera Bretta była dla mnie sporym wyzwaniem mimo tego, że słuchałam ja jako audiobook. Brnęłam przez pierwsze rozdziały opornie po to, żeby pod koniec książki już być zakochaną. Jak dla mnie ta książka pokazuje jaka powinna być fantastyka. Świat stworzony od podstaw. Królestwa, języki, prawo, religia, historia. Do tego mamy oczywiście walkę ze złem,...
więcej Pokaż mimo to
Moje pierwsze spotkanie z mistrzynią kryminału. I jestem pod ogromnym wrażeniem, wcale nie jest przesadzone określenie, że Agata Christie jest Mistrzynią tego gatunku. Wspaniała książka, świetna kreacja postaci i świetna fabuła. Koniecznie musicie ją przeczytać. Ja szukam już kolejnego tytułu Christie.
Po więcej zapraszam na mojego bloga ogarnacnieogarniete.pl -...
Jak wiele może zmienić się w jeden śnieżny dzień? Mogą zadziać się rzeczy, których całkowicie się nie spodziewamy. W takie dni jak ten życie weryfikuję i stawia przed nami bardzo poważne pytania. Na przykład kto jest dla nas ważny, kogo kochamy, komu na nas zależy. W ten zimowy dzień dzieci uwięzione w szkole musiały się zmierzyć ze strachem, nauczyciele weryfikowali swoje...
więcej Pokaż mimo toDruga część książki Chłopak który chciał zacząć od nowa. Sięgnęłam po nią bardzo szybko po przeczytaniu pierwszej części. Jak ja opisać? Wyciskacz łez, wzruszająca i chwilami przerażająca historia o tym jak długo może trwać miłość i ile można dla niej poświęcić. Przeszłość zawsze nas dogania, pytanie jak my sobie z nią poradzimy i jak poradzą sobie bohaterowie w obliczu...
więcej Pokaż mimo to