Scien­tific Ad­ver­ti­sing

Wydawnictwo: Złote Myśli
7,63 (16 ocen i 4 opinie) Zobacz oceny
10
3
9
2
8
3
7
4
6
2
5
2
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Scien­tific Ad­ver­ti­sing
data wydania
ISBN
978-83-7701-284-0
liczba stron
115
kategoria
poradniki
język
polski
dodał
Ramon

Kto jeszcze chce poznać 21 legendarnych zasad pisania skutecznych reklam i tekstów sprzedażowych?

Masz przed sobą najbardziej znaną i cenioną książkę o tworzeniu skutecznych reklam i tekstów sprzedażowych, jaka kiedykolwiek została napisana. Zawiera całą esencję wiedzy i doświadczenia 35 lat pracy legendarnego copywritera wszech czasów – Claude’a Hopkinsa.

 

źródło opisu: http://www.zlotemysli.pl/prod/12070/scientific-adv...(?)

źródło okładki: http://www.zlotemysli.pl/prod/12070/scientific-adv...»

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (62)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 799
Justyna Wenecka | 2019-05-05
Przeczytana: 05 maja 2019

Świetna pozycja dla marketera! Spośród oczywistych oczywistości można wyłowić porady, które wydawałyby się również trywialne, ale po dłuższym zastanowieniu...

I bardzo podoba mi się teza, że marketing i reklama to nauki ścisłe ;)

książek: 80
Marjory | 2013-12-04
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 2013 rok

To co znajduje się w autobiografii Hopkinsa (Tajniki warsztatu legendarnego copywritera), a to, co znajduje się w tej książkce - nie różni się niczym pod względem merytorycznym. W obu miejscach Hopkins mówi o tych samych zasadach (jakże by inaczej, skoro mówi o czymś stałym i niezmiennym), ale moim zdaniem stratą byłoby przeczytać zaledwie jedną z tych książek. Obydwie fantastycznie się uzupełniają.

Książki zostały napisane ponad 100 lat temu, a wszystko, co się w nich znajduje jest jak najbardziej aktualne.

Hopkins to właściwie prekursor naukowego podejścia do reklamy i testowania. Był zdania, że reklama opiera się na stałych zasadach i jest w miarę ścisła. I moim zdaniem miał rację. Zresztą jego dokonania i skuteczność to tylko potwierdzają.

Hopkins uważał, że reklama i marketing to nauki ścisłe (zdecydowanie!), ale jednocześnie twierdził, że nie da się tego nauczyć inaczej jak w praktyce i był przeciwnikiem wszelkiej maści kursów w tej dziedzinie. Nie da się tu z nim nie...

książek: 908
Ramon | 2012-01-06
Przeczytana: 06 stycznia 2012

Szczerze mówiąc, obie książki Hopkinsa wydane przez Złote Myśli są o tym samym. Jak przeczytasz jedną, to jakbyś przeczytał obie. Ale ok, facet miał głowę na karku, książki i jego praca są częścią historii reklamy, a ja kupiłem je z kodem rabatowym 50% :)

"Widzimy marnotrawstwo przestrzeni, frywolność, spryt i zarozumiałość, zabawę. - Hopkins pisze tutaj o nienaukowej reklamie. - Kosztowne strony wypełnia się paplaniną, która - jeśli tak zachowywałby się sprzedawca - podawałaby w wątpliwość jego stan umysłowy" - piękna charakterystyka również większości dzisiejszych reklam!

książek: 224
Paweł Góralczyk | 2015-04-06
Na półkach: Przeczytane, Posiadam

Polecam każdemu kto interesuje się marketingiem.

książek: 58
katiaa | 2018-12-09
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 01 lipca 2018
książek: 85
juszek21 | 2018-03-29
Na półkach: Posiadam, Przeczytane
książek: 595
Tomek | 2015-09-04
Na półkach: Przeczytane, Ebooki
książek: 19
gimikiss | 2015-07-20
Na półkach: Przeczytane
książek: 473
Adam | 2014-10-28
książek: 379
ultimate | 2014-10-11
Przeczytana: 10 marca 2016
zobacz kolejne z 52 
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd