Tajniki warsztatu legendarnego copywritera

Okładka książki Tajniki warsztatu legendarnego copywritera Claude Hopkins
Okładka książki Tajniki warsztatu legendarnego copywritera
Claude Hopkins Wydawnictwo: Złote Myśli biznes, finanse
220 str. 3 godz. 40 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Złote Myśli
Data wydania:
2011-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2011-01-01
Liczba stron:
220
Czas czytania
3 godz. 40 min.
Język:
polski
ISBN:
978-83-7701-287-1
Tagi:
reklama biznes
Średnia ocen

6,9 6,9 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku Steve Blank, Bob Dorf
Ocena 7,1
Podręcznik sta... Steve Blank, Bob Do...
Okładka książki Rework Jason Fried, David Heinemeier Hansson
Ocena 7,0
Rework Jason Fried, David ...
Okładka książki Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie. Ryan Hoover, Eyal Nir
Ocena 7,4
Skuszeni. Jak ... Ryan Hoover, Eyal N...

Oceny

Średnia ocen
6,9 / 10
47 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
88
41

Na półkach:

Bardzo ciekawa pozycja dla każdego przedsiębiorcy, a także dla wszystkich zainteresowanych przedsiębiorczością.

Amerykański autor, w zupełnie nieamerykanskim, zwięzłych stulu, opowiada o swoich zawodowych przygodach i dokonaniach, a jest o czym - jego działania były nowatorskie i jest nie tyle twórcą wielu przełomowych reklam, co twórcą rynku reklamy w Stanach

Cała historia opowiedziana bez wodolejstwa, na konkretnych przykładach i zrozumiała dla laika.

Bardzo ciekawa pozycja dla każdego przedsiębiorcy, a także dla wszystkich zainteresowanych przedsiębiorczością.

Amerykański autor, w zupełnie nieamerykanskim, zwięzłych stulu, opowiada o swoich zawodowych przygodach i dokonaniach, a jest o czym - jego działania były nowatorskie i jest nie tyle twórcą wielu przełomowych reklam, co twórcą rynku reklamy w Stanach

Cała...

więcej Pokaż mimo to

avatar
50
34

Na półkach:

Książka jest słaba przede wszystkim dlatego, że autor konfabuluje. Najlepszy jest w promowaniu samego siebie. Reszta zmieściłaby się w jednym artykule. I to niezbyt długim.

Książka jest słaba przede wszystkim dlatego, że autor konfabuluje. Najlepszy jest w promowaniu samego siebie. Reszta zmieściłaby się w jednym artykule. I to niezbyt długim.

Pokaż mimo to

avatar
212
148

Na półkach:

Książka, którą polecam każdemu zainteresowanemu tematem copywritingu i reklamy.
Jest to jedna z najważniejszych u najlepszych pozycji na ten temat.
Jak stworzyć reklamę, która zainteresuje odbiorców?
Jak sprawić, że klient kupi właśnie nasz produkt?
Czego unikać tworząc reklamę, a co sprawdza się w 90%?
To znajdziecie w tej książce.
Autor opisuje swoje pomysły na sprzedaż produktów, swoje wzloty i upadki.
Warto dodać, że dzieje się to w czasach, gdzie reklama dopiero zaczyna się rozwijać.
Same konkrety. Tu nie ma lania wody.
Zawsze interesował mnie temat tego, dlaczego ludzie decydują zakupić się tę konkretną rzecz, dlaczego niektóre reklamy tak silnie oddziałują na ludzi, ale też tego jak "olewać" reklamy i nie dać się zmanipulować. A znajac różne taktyki opisane w tej książce stosowane przy reklamie, dokładam kolejna cegiełkę do tego, żeby na reklamy uwagi nie zwracać.

Książka, którą polecam każdemu zainteresowanemu tematem copywritingu i reklamy.
Jest to jedna z najważniejszych u najlepszych pozycji na ten temat.
Jak stworzyć reklamę, która zainteresuje odbiorców?
Jak sprawić, że klient kupi właśnie nasz produkt?
Czego unikać tworząc reklamę, a co sprawdza się w 90%?
To znajdziecie w tej książce.
Autor opisuje swoje pomysły na sprzedaż...

więcej Pokaż mimo to

avatar
73
33

Na półkach:

Jednocześnie mądra i męcząca. Można z niej wyciągnąć bardzo wiele prawd na temat ludzkiej psychiki i skutecznego dotarcia do ludzi. Równocześnie czytanie każdego kolejnego rozdziału o morderczej pracy która przysłaniała całe życie moja wrażliwość woła o pomoc dla tego cierpiącego na skrajny pracoholizm człowieka.

Jednocześnie mądra i męcząca. Można z niej wyciągnąć bardzo wiele prawd na temat ludzkiej psychiki i skutecznego dotarcia do ludzi. Równocześnie czytanie każdego kolejnego rozdziału o morderczej pracy która przysłaniała całe życie moja wrażliwość woła o pomoc dla tego cierpiącego na skrajny pracoholizm człowieka.

Pokaż mimo to

avatar
138
36

Na półkach:

Książka branżowa dla wszystkich, którzy na co dzień posługują się słowem pisanym, ale także obrazem. Wiele przydatnych informacji, a także interesujące podejście autora do swojego zawodu, sprawiło, że książkę czyta się bardzo przyjemnie.

W pierwszej chwili możemy pomyśleć, że znajdziemy w niej zdezaktualizowane informacje. Patrząc na lata życia autora, tak faktycznie możemy pomyśleć. Jednak poza metodami pracy i sposobami promocji, które faktycznie mogą być nieaktualne, odnajdziemy tam dużo wskazówek o tym jak myśleć o copywritingu.

Może nie jest to najlepsza książka świata. Jednak podejście autora do swojej pracy zasługuję na pochwały. Daje także wiele przydatnych wskazówek.

Książka branżowa dla wszystkich, którzy na co dzień posługują się słowem pisanym, ale także obrazem. Wiele przydatnych informacji, a także interesujące podejście autora do swojego zawodu, sprawiło, że książkę czyta się bardzo przyjemnie.

W pierwszej chwili możemy pomyśleć, że znajdziemy w niej zdezaktualizowane informacje. Patrząc na lata życia autora, tak faktycznie...

więcej Pokaż mimo to

avatar
128
9

Na półkach:

Książka, którą warto polecić każdemu, kto lubi biografie i każdemu, kto szuka motywacji do pracy. Znajomość problemów reklamy nie jest tu konieczna, bo autor w mig potrafi wciągnąć czytelnika do swojego świata. Bardzo polecam i pewnie jeszcze kiedyś wrócę do tej pozycji.

Książka, którą warto polecić każdemu, kto lubi biografie i każdemu, kto szuka motywacji do pracy. Znajomość problemów reklamy nie jest tu konieczna, bo autor w mig potrafi wciągnąć czytelnika do swojego świata. Bardzo polecam i pewnie jeszcze kiedyś wrócę do tej pozycji.

Pokaż mimo to

avatar
176
43

Na półkach: ,

polecam przeczytać

polecam przeczytać

Pokaż mimo to

avatar
49
43

Na półkach: ,

Jeżeli ktoś twierdzi, że zna się na reklamie, a nie zna Hopkinsa i nie przeczytał żadnej jego książki - to śmiem twierdzić, że jeszcze długa droga przed nim. Odkryć w praktyce to wszystko, czego on nauczył się w swym pracowitym życiu, nie jest łatwo. Tym bardziej, gdy powszechnie wciąż za mało mówi się o testowaniu reklam.

Książka nie przez przypadek nosi tytuł "Tajniki warsztatu legendarnego copywritera". Hopkins nie opisuje co prawda dokładnie np. procesu tworzenia tekstu reklamowego, nie daje też wskazówek typu: "w nagłówku bezwzględnie używaj takich zwrotów jak...", ale copywriter znajdzie w niej tak naprawdę wszelkie istotne wskazówki, które wskażą mu właściwe podejście i właściwą drogę. Wszystkie zasady jakie wyłaniają się z tego, o czym pisze Hopkins są naprawdę proste i logiczne.

Trzeba zazzaczyć, że Hopkins jest przedstawicielem prawdziwego copywritingu. Nie żadnego tzw. "seo copywritngu", czy też "pisania tekstów na strony internetowe", czym lubi się obecnie chwalić wielu ludzi określających siebie mianem copywriterów. Niech mają ambicję nimi zostać! Ale niestety takie określenia wprowadzają innych mocno w błąd (bo to nie jest copywriting) i obecnie jest problem z właściwym rozumieniem słowa "copywriting".

Copywriter zajmuje się po prostu (i w skrócie) tworzeniem ofert reklamowych i nie jest to tak prosta rzecz, jak się wielu wydaje. Z książki Hopkinsa jasno wynika, że żeby odnieść w tym sukces trzeba zdobyć wiedzę poprzez dziesiątki testów (proste zasady Hopkinsa czasem są tylko wstępem do własnych badań, nie wyjaśnią też wszystkiego w każdej możliwej sytuacji) i już za czasów Hopkinsa był problem z tym, że każdemu wydaje się, że reklama jest prosta, albo że wystarczy poznać kilka zasad i już można zostać mistrzem reklamy...

Ten cytat z książki mówi wszystko: "Takim ludziom nie wpadłoby do głowy wydawać instrukcje chirurgowi. Ani podpowiadać prawnikowi, jak wygrać daną sprawę. Ani artyście jak namalować obraz. Rozumieją, że w takich zawodach potrzebna jest wiedza techniczna. Ale nie w reklamie, która wydaje się im taka prosta, ponieważ jest kierowana do prostych ludzi. Nie zdają sobie sprawy z tego, że życia by im nie starczyło na naukę samych podstaw" - o jakże to prawdziwe. Jak widać było to aktualne 100 lat temu i pozostało do dziś. Dziś też wielu ludziom wydaje się, że marketing to taka prosta sprawa. Czasem przeczytają kilka książek marketingowych i już wydaje im się, że są guru od marketingu. Znam takich ludzi, robią nawet z tego szkolenia...

Wracając do samej książki - styl jest świetny! Dla mnie to jeszcze bardziej uwiarygadnia Hopkinsa jako jednego z najlepszych copywriterów (w ogóle marketingowców!) w historii.

Rozdziałów w książce jest 19 i jeśli komuś naprawdę bardzo się śpieszy, albo np. Hopkins bardzo go nudzi (co byłoby dziwne, ale wszystko jest możliwe),to tak naprawdę wystarczy przeczytać rozdział 17, gdzie Hopkins podsumowuje wszystko to, o czym wcześniej była mowa. Dużo się jednak straci nie czytając reszty.

Hopkins opisuje w tej książce swoje życie, nie robi tego jednak bardzo dokładnie. Bardzo dokładnie opisuje swoje działania marketingowe, historie produktów, które reklamował, ścieżkę swojej kariery (choć nie określa żadnych dokładnych ram czasowych i nie opisuje wszytskiego po kolei),ale kontekstu - tego jaki to był np. okres w jego życiu, szczegółów dotyczących jego prywatnego życia - tego nie dostaniemy. Bardzo ciekawe są więc ostatnie rozdziały: 18 i 19, gdzie Hopkins pisze o swoich błędach i przybliża samą swoją osobę. Wyłania się z tego obraz bardzo ciekawego człowieka.

Generalnie ta książka to źródło genialnych cytatów i źródło nieocenionej wiedzy. Polecam każdemu, kogo interesuje marketing. Nie tylko copywriterom.

Jeżeli ktoś twierdzi, że zna się na reklamie, a nie zna Hopkinsa i nie przeczytał żadnej jego książki - to śmiem twierdzić, że jeszcze długa droga przed nim. Odkryć w praktyce to wszystko, czego on nauczył się w swym pracowitym życiu, nie jest łatwo. Tym bardziej, gdy powszechnie wciąż za mało mówi się o testowaniu reklam.

Książka nie przez przypadek nosi tytuł "Tajniki...

więcej Pokaż mimo to

avatar
388
231

Na półkach: ,

Jeśli ktoś rozważa zajmowanie się reklamą (swojego lub czyjegoś) biznesu, to jest to doskonała lektura. Przy czym nie jest to pozycja dla "artystuf reklamowych", ale dla ludzi, którzy rozumieją, że reklama jest od tego, aby sprzedawać.

Sporo w tej książce jest o człowieku, jakim był Hopkins (to rodzaj zawodowej autobiografii),ale to też jest ważne. Facet pisze szczerze i uczciwie (również o własnych błędach, braku odwagi oraz pracoholizmie).

Książka powstała z 80 lat temu (a opisuje również historie z końca XIX wieku!),więc daje przy okazji świadectwo, jak - dzięki reklamie - powstawał biznes medyczno-farmaceutyczny, kosmetyczny lub żywnościowy. Dlatego jest to cenna pozycja dla ludzi zainteresowanych profilaktyką zdrowotną oraz właściwym odżywianiem - w zasadzie dla każdego, kto chce być świadomym konsumentem.

Jeśli ktoś rozważa zajmowanie się reklamą (swojego lub czyjegoś) biznesu, to jest to doskonała lektura. Przy czym nie jest to pozycja dla "artystuf reklamowych", ale dla ludzi, którzy rozumieją, że reklama jest od tego, aby sprzedawać.

Sporo w tej książce jest o człowieku, jakim był Hopkins (to rodzaj zawodowej autobiografii),ale to też jest ważne. Facet pisze szczerze i...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    115
  • Przeczytane
    61
  • Posiadam
    11
  • Ulubione
    2
  • EBOOK
    2
  • Teraz czytam
    2
  • Marketing
    2
  • 2021
    2
  • Przed. - Marketing
    1
  • Ebooki L
    1

Cytaty

Więcej
Claude Hopkins Tajniki warsztatu legendarnego copywritera Zobacz więcej
Więcej

Podobne książki

Przeczytaj także