Książki z tagiem „promocja”
  • Scien­tific Ad­ver­ti­sing
    Scien­tific Ad­ver­ti­sing
    Autor: Claude Hopkins
    Kto jeszcze chce poznać 21 legendarnych zasad pisania skutecznych reklam i tekstów sprzedażowych? Masz przed sobą najbardziej znaną i cenioną książkę o tworzeniu skutecznych reklam i tekstów sprzedaż...
    czytelników: 56 | opinie: 3 | ocena: 7,5 (14 głosów)
  • Zagubione cywilizacje czyli wielki szok datowania!
    Zagubione cywilizacje czyli wielki szok datowania!
    Autor: Jonathan Gray
    Jonathan Gray w najnowszej książce Zagubione cywilizacje, czyli wielki szok datowania apeluje do swoich czytelników, by byli świadomi, że są ofiarami szeroko zakrojonych oszustw, które obejmują medycy...
    czytelników: 47 | opinie: 9 | ocena: 4,57 (23 głosy)
  • Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza
    Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza
    Autorzy: Pat Fallon, Fred Senn
    Dlaczego większość reklam nas wkurza, skłania do wyjścia po kanapkę albo kwaśnego spojrzenia na billboard? Esencja to w reklamie towar deficytowy. Iluzją jest myślenie, że reklama działa, jeśli po pro...
    czytelników: 43 | opinie: 0 | ocena: 8,08 (13 głosów)
  • Reklama płynie prosto z serca: Sekret natchnionego marketingu
    Reklama płynie prosto z serca: Sekret natchnionego marketingu
    Autorzy: Joe Vitale, Craig Perrine
    Wszystko, co robisz z sercem, z przekonaniem, że jest właściwe, daje stukrotnie większe korzyści niż działania wykonywane z przyzwyczajenia lub chęci zysku. Przesłanie tej książki można streścić w pow...
    czytelników: 34 | opinie: 2 | ocena: 4,8 (5 głosów)
  • Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk
    Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk
    Autor: Robert Stępowski
    Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzi...
    czytelników: 18 | opinie: 0 | ocena: 8 (1 głos)
  • Techniki promocji sprzedaży
    Techniki promocji sprzedaży
    Autor: Maciej Tesławski
    Promocje sprzedaży otaczają nas z każdej strony. Ich ilość jest ogromna, jednak w zdecydowanej większości marketerzy idą na łatwiznę i wybierają drogę na skróty - rabaty! A przecież narzędzi promocyjn...
    czytelników: 14 | opinie: 0 | ocena: 10 (1 głos)
  • Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność
    czytelników: 11 | opinie: 1 | ocena: 6,67 (3 głosy)
  • Podręcznik tworzenia stron internetowych na Facebooku
    Podręcznik tworzenia stron internetowych na Facebooku
    Autor: Tomasz Smykowski
    Wyróżnij się, zdobądź fanów, zwiększ ekspozycję marki, wywinduj sprzedaż i popraw obsługę klienta! Pierwszy podręcznik na rynku pokazujący marketingowcom i firmom jak tworzyć zdumiewające, popularne,...
    czytelników: 10 | opinie: 0 | ocena: 10 (1 głos)
  • Zabroniony sekret - część 1. Twoja skradziona przyszłość
    Zabroniony sekret - część 1. Twoja skradziona przyszłość
    Autor: Jonathan Gray
    Co to za tajemnica, która jest warta 100 tys. dolarów? Można poznać ją, sięgając po najnowszą książkę Jonathana Gray'a pt. Zabroniony sekret - Forbiden Secret, w której autor nie tylko daje odpowiedź...
    czytelników: 8 | opinie: 1 | ocena: 6,33 (3 głosy)
  • Promocja książki dziecięcej : podręcznik akademicki
    Promocja książki dziecięcej : podręcznik akademicki
    Autor: Michał Zając
    Książka, mimo że jest podręcznikiem powstałym z myślą o studentach bibliotekoznawstwa i informacji naukowej, może także stanowić źródło wiedzy i inspiracji dla osób zajmujących się profesjonalną pracą...
    czytelników: 7 | opinie: 0 | ocena: 8,67 (3 głosy)
  • Twoja firma w internecie
    Twoja firma w internecie
    Autorzy: Tomasz Grynkiewicz, Przemysław Poznański
    "Twoja firma w internecie" to książka o szansie, jaką każdej firmie daje zaistnienie w globalnej sieci. Wydanie podpowiada, jak stworzyć stronę internetową i wybrać domenę, wyjaśnia, na czym polega po...
    czytelników: 7 | opinie: 1 | ocena: 5,75 (4 głosy)
  • Zabroniony sekret - część 2. Twoja skradziona przyszłość
    Zabroniony sekret - część 2. Twoja skradziona przyszłość
    Autor: Jonathan Gray
    Jonathan Gray autor książki pt „Zabroniony Sekret” - Forbiden Secret uczynił wielki wysiłek, aby odpowiedzieć tak skutecznie na wszystkie pytania przedstawione w książce. Wielkie pojęcia teologiczne s...
    czytelników: 6 | opinie: 0 | ocena: 9 (1 głos)
  • Mocni w promocji. Podręcznik dla organizacji pozarządowych
    Mocni w promocji. Podręcznik dla organizacji pozarządowych
    Autorzy: Małgorzata Borowska, Izabela Dembicka-Starska
    Promowanie działań organizacji to nic innego jak komunikowanie otoczeniu tego, co organizacja robi. Aby było ono skuteczne i przynosiło konkretne korzyści, komunikowanie się organizacji z otoczeniem p...
    czytelników: 5 | opinie: 0 | ocena: 10 (1 głos)
  • Kreatywne miasto - kreatywna aglomeracja
    Kreatywne miasto - kreatywna aglomeracja
    Autor: praca zbiorowa
    Praca "Kreatywne miasto - kreatywna aglomeracja" zawiera zbiór artykułów zebranych w trzech częściach. W części pierwszej rozważania autorów koncentrują się na sprawach fundamentalnych dla promowania...
    czytelników: 3 | opinie: 0 | ocena: 6 (1 głos)
  • W obronie wyższych praw. Dlaczego mamy przeciwstawiać się legalizacji związków homoseksualnych?
    W obronie wyższych praw. Dlaczego mamy przeciwstawiać się legalizacji związków homoseksualnych?
    Autor: praca zbiorowa
    Jest już polskie wydanie książki "W obronie wyższych praw. Dlaczego musimy przeciwstawiać się legalizacji związków homoseksualnych?". Wydawcą polskiej edycji tego opracowania, przygoto...
    czytelników: 3 | opinie: 1 | ocena: 4 (1 głos)

zgłoś błąd zgłoś błąd