rozwińzwiń

Scien­tific Ad­ver­ti­sing

Okładka książki Scien­tific Ad­ver­ti­sing Claude Hopkins
Okładka książki Scien­tific Ad­ver­ti­sing
Claude Hopkins Wydawnictwo: Złote Myśli poradniki
115 str. 1 godz. 55 min.
Kategoria:
poradniki
Tytuł oryginału:
Scien­tific Ad­ver­ti­sing
Wydawnictwo:
Złote Myśli
Data wydania:
2011-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2011-01-01
Liczba stron:
115
Czas czytania
1 godz. 55 min.
Język:
polski
ISBN:
978-83-7701-284-0
Tagi:
reklama biznes promocja marketing reklama naukowa
Średnia ocen

7,5 7,5 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,5 / 10
34 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
71
49

Na półkach:

Jako jeden z nielicznych, przeczytałem tę książkę nie mając nic wspólnego z marketingiem, po prostu chciałem się czegoś dowiedzieć o reklamie i być może, kiedyś wykorzystać tę wiedzę w praktyce.

Książka jest treściwa, autor nie pozwolił by żadna linijka książki była napisana bez celu, gdy zaznaczałem znacznikami co ważniejsze fragmenty książki, ciągle łapałem się na tym, że każde zdanie podkreślałem markerem. Książka jest naprawdę krótka i każde zdanie w niej, ma do przekazania ważną wiedzę.

Z mojej strony, nie wydaje mi się, by istniała bardziej uniwersalna i treściwa książka o marketingu niż ta. Dla wszystkich, którzy chcą się czegoś dowiedzieć o reklamie, gorąco polecam tę lekturę, w pełni dobrze spędzicie czas ,czytając tą pozycję.

Jako jeden z nielicznych, przeczytałem tę książkę nie mając nic wspólnego z marketingiem, po prostu chciałem się czegoś dowiedzieć o reklamie i być może, kiedyś wykorzystać tę wiedzę w praktyce.

Książka jest treściwa, autor nie pozwolił by żadna linijka książki była napisana bez celu, gdy zaznaczałem znacznikami co ważniejsze fragmenty książki, ciągle łapałem się na tym,...

więcej Pokaż mimo to

avatar
143
55

Na półkach:

Zwięzły zbiór zasad skutecznej reklamy. Mimo, że książka nie jest nowa, opisane w niej reguły są cały czas aktualne. Pozycja warta polecenia dla osoby oferującej swoje produkty, bądź usługi. Ja osobiście książkę przeczytałem obligatoryjnie (pozycja obowiązkowa na studia),aczkolwiek zdecydowanie nie był to stracony czas, wręcz przeciwnie :)

Zwięzły zbiór zasad skutecznej reklamy. Mimo, że książka nie jest nowa, opisane w niej reguły są cały czas aktualne. Pozycja warta polecenia dla osoby oferującej swoje produkty, bądź usługi. Ja osobiście książkę przeczytałem obligatoryjnie (pozycja obowiązkowa na studia),aczkolwiek zdecydowanie nie był to stracony czas, wręcz przeciwnie :)

Pokaż mimo to

avatar
474
69

Na półkach:

Treść jest dobrze tłumaczona na przykładach.To pozycja głównie dla twórców reklam ,dla osoby która chce wypuścić na rynek swój produkt , lub dla twórców treści blisko związanych z marketingiem.Książka o tym jak dotrzeć do klienta, słowem, promocją, w sposób przemyślany tak by jak najmniejszym kosztem uzyskać najlepsze efekty sprzedażowe. Zaskakujące jest że to treść stworzona bardzo dawno temu a wciąż aktualna.

Treść jest dobrze tłumaczona na przykładach.To pozycja głównie dla twórców reklam ,dla osoby która chce wypuścić na rynek swój produkt , lub dla twórców treści blisko związanych z marketingiem.Książka o tym jak dotrzeć do klienta, słowem, promocją, w sposób przemyślany tak by jak najmniejszym kosztem uzyskać najlepsze efekty sprzedażowe. Zaskakujące jest że to treść...

więcej Pokaż mimo to

avatar
210
89

Na półkach:

Żadnych ukrytych prawd tu nie znajdziemy. Niemniej jest to solidny fundament do pojmowania reklamy jako procesu.

Żadnych ukrytych prawd tu nie znajdziemy. Niemniej jest to solidny fundament do pojmowania reklamy jako procesu.

Pokaż mimo to

avatar
429
178

Na półkach: , , ,

Świetna pozycja dla marketera! Spośród oczywistych oczywistości można wyłowić porady, które wydawałyby się również trywialne, ale po dłuższym zastanowieniu...

I bardzo podoba mi się teza, że marketing i reklama to nauki ścisłe ;)

Świetna pozycja dla marketera! Spośród oczywistych oczywistości można wyłowić porady, które wydawałyby się również trywialne, ale po dłuższym zastanowieniu...

I bardzo podoba mi się teza, że marketing i reklama to nauki ścisłe ;)

Pokaż mimo to

avatar
176
43

Na półkach: ,

Polecam każdemu kto interesuje się marketingiem.

Polecam każdemu kto interesuje się marketingiem.

Pokaż mimo to

avatar
49
43

Na półkach:

To co znajduje się w autobiografii Hopkinsa (Tajniki warsztatu legendarnego copywritera),a to, co znajduje się w tej książkce - nie różni się niczym pod względem merytorycznym. W obu miejscach Hopkins mówi o tych samych zasadach (jakże by inaczej, skoro mówi o czymś stałym i niezmiennym),ale moim zdaniem stratą byłoby przeczytać zaledwie jedną z tych książek. Obydwie fantastycznie się uzupełniają.

Książki zostały napisane ponad 100 lat temu, a wszystko, co się w nich znajduje jest jak najbardziej aktualne.

Hopkins to właściwie prekursor naukowego podejścia do reklamy i testowania. Był zdania, że reklama opiera się na stałych zasadach i jest w miarę ścisła. I moim zdaniem miał rację. Zresztą jego dokonania i skuteczność to tylko potwierdzają.

Hopkins uważał, że reklama i marketing to nauki ścisłe (zdecydowanie!),ale jednocześnie twierdził, że nie da się tego nauczyć inaczej jak w praktyce i był przeciwnikiem wszelkiej maści kursów w tej dziedzinie. Nie da się tu z nim nie zgodzić. Skąd więc czerpać wiedzę? Hopkins miał trudniej, ale my mamy już możliwość korzystać z wiedzy zdobytej w praktyce chociażby przez niego samego. Książki pisane przez praktyków - to jedna z najważniejszych rzeczy w rozwoju osoby zdecydowanej zajmować się marketingiem.

Zasady reklamy, które Hopkins opisuje w swojej książke, a na poznaniu których upłynęło mu życie, są zaskakująco proste, ale to nie znaczy, że oczywiste.

Nie będę tu zdradzać, jakie to są zasady, należy tylko podkreślić, że stanowią one świetny punkt wyjścia. I tak naprawdę tylko punkt wyjścia. Sam Hopkins pisał tak: "Rzeczy zmienne, które są zależne od pomysłowości, nie mogą znajdować się w podręczniku reklamy. Ten jest tylko do stworzenia podstaw."

Styl książki jest świetny, książka jest króciutka (zaledwie ponad 100 stron),więc na pewno da się znaleźć czas na jej lekturę. ;) A książki Hopkinsa to moim zdaniem jeden z bardziej wartościowych pozycji dla osób zainteresowanych marketingiem.

To co znajduje się w autobiografii Hopkinsa (Tajniki warsztatu legendarnego copywritera),a to, co znajduje się w tej książkce - nie różni się niczym pod względem merytorycznym. W obu miejscach Hopkins mówi o tych samych zasadach (jakże by inaczej, skoro mówi o czymś stałym i niezmiennym),ale moim zdaniem stratą byłoby przeczytać zaledwie jedną z tych książek. Obydwie...

więcej Pokaż mimo to

avatar
388
231

Na półkach: ,

Szczerze mówiąc, obie książki Hopkinsa wydane przez Złote Myśli są o tym samym. Jak przeczytasz jedną, to jakbyś przeczytał obie. Ale ok, facet miał głowę na karku, książki i jego praca są częścią historii reklamy, a ja kupiłem je z kodem rabatowym 50% :)

"Widzimy marnotrawstwo przestrzeni, frywolność, spryt i zarozumiałość, zabawę. - Hopkins pisze tutaj o nienaukowej reklamie. - Kosztowne strony wypełnia się paplaniną, która - jeśli tak zachowywałby się sprzedawca - podawałaby w wątpliwość jego stan umysłowy" - piękna charakterystyka również większości dzisiejszych reklam!

Szczerze mówiąc, obie książki Hopkinsa wydane przez Złote Myśli są o tym samym. Jak przeczytasz jedną, to jakbyś przeczytał obie. Ale ok, facet miał głowę na karku, książki i jego praca są częścią historii reklamy, a ja kupiłem je z kodem rabatowym 50% :)

"Widzimy marnotrawstwo przestrzeni, frywolność, spryt i zarozumiałość, zabawę. - Hopkins pisze tutaj o nienaukowej...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    93
  • Przeczytane
    42
  • Posiadam
    9
  • Teraz czytam
    5
  • Marketing
    4
  • 2011
    2
  • Biznes
    1
  • Wysoko Cenione
    1
  • Rozwój, finanse, biznes, poradniki
    1
  • Amazon kindle
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Scien­tific Ad­ver­ti­sing


Podobne książki

Przeczytaj także