Scientific Advertising
Wydawnictwo: Złote Myśli poradniki
115 str. 1 godz. 55 min.
- Kategoria:
- poradniki
- Tytuł oryginału:
- Scientific Advertising
- Wydawnictwo:
- Złote Myśli
- Data wydania:
- 2011-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2011-01-01
- Liczba stron:
- 115
- Czas czytania
- 1 godz. 55 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 978-83-7701-284-0
- Tagi:
- reklama biznes promocja marketing reklama naukowa
Kto jeszcze chce poznać 21 legendarnych zasad pisania skutecznych reklam i tekstów sprzedażowych?
Masz przed sobą najbardziej znaną i cenioną książkę o tworzeniu skutecznych reklam i tekstów sprzedażowych, jaka kiedykolwiek została napisana. Zawiera całą esencję wiedzy i doświadczenia 35 lat pracy legendarnego copywritera wszech czasów – Claude’a Hopkinsa.
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 93
- 42
- 9
- 5
- 4
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Jako jeden z nielicznych, przeczytałem tę książkę nie mając nic wspólnego z marketingiem, po prostu chciałem się czegoś dowiedzieć o reklamie i być może, kiedyś wykorzystać tę wiedzę w praktyce.
Książka jest treściwa, autor nie pozwolił by żadna linijka książki była napisana bez celu, gdy zaznaczałem znacznikami co ważniejsze fragmenty książki, ciągle łapałem się na tym, że każde zdanie podkreślałem markerem. Książka jest naprawdę krótka i każde zdanie w niej, ma do przekazania ważną wiedzę.
Z mojej strony, nie wydaje mi się, by istniała bardziej uniwersalna i treściwa książka o marketingu niż ta. Dla wszystkich, którzy chcą się czegoś dowiedzieć o reklamie, gorąco polecam tę lekturę, w pełni dobrze spędzicie czas ,czytając tą pozycję.
Jako jeden z nielicznych, przeczytałem tę książkę nie mając nic wspólnego z marketingiem, po prostu chciałem się czegoś dowiedzieć o reklamie i być może, kiedyś wykorzystać tę wiedzę w praktyce.
więcej Pokaż mimo toKsiążka jest treściwa, autor nie pozwolił by żadna linijka książki była napisana bez celu, gdy zaznaczałem znacznikami co ważniejsze fragmenty książki, ciągle łapałem się na tym,...
Zwięzły zbiór zasad skutecznej reklamy. Mimo, że książka nie jest nowa, opisane w niej reguły są cały czas aktualne. Pozycja warta polecenia dla osoby oferującej swoje produkty, bądź usługi. Ja osobiście książkę przeczytałem obligatoryjnie (pozycja obowiązkowa na studia),aczkolwiek zdecydowanie nie był to stracony czas, wręcz przeciwnie :)
Zwięzły zbiór zasad skutecznej reklamy. Mimo, że książka nie jest nowa, opisane w niej reguły są cały czas aktualne. Pozycja warta polecenia dla osoby oferującej swoje produkty, bądź usługi. Ja osobiście książkę przeczytałem obligatoryjnie (pozycja obowiązkowa na studia),aczkolwiek zdecydowanie nie był to stracony czas, wręcz przeciwnie :)
Pokaż mimo toTreść jest dobrze tłumaczona na przykładach.To pozycja głównie dla twórców reklam ,dla osoby która chce wypuścić na rynek swój produkt , lub dla twórców treści blisko związanych z marketingiem.Książka o tym jak dotrzeć do klienta, słowem, promocją, w sposób przemyślany tak by jak najmniejszym kosztem uzyskać najlepsze efekty sprzedażowe. Zaskakujące jest że to treść stworzona bardzo dawno temu a wciąż aktualna.
Treść jest dobrze tłumaczona na przykładach.To pozycja głównie dla twórców reklam ,dla osoby która chce wypuścić na rynek swój produkt , lub dla twórców treści blisko związanych z marketingiem.Książka o tym jak dotrzeć do klienta, słowem, promocją, w sposób przemyślany tak by jak najmniejszym kosztem uzyskać najlepsze efekty sprzedażowe. Zaskakujące jest że to treść...
więcej Pokaż mimo toŻadnych ukrytych prawd tu nie znajdziemy. Niemniej jest to solidny fundament do pojmowania reklamy jako procesu.
Żadnych ukrytych prawd tu nie znajdziemy. Niemniej jest to solidny fundament do pojmowania reklamy jako procesu.
Pokaż mimo toŚwietna pozycja dla marketera! Spośród oczywistych oczywistości można wyłowić porady, które wydawałyby się również trywialne, ale po dłuższym zastanowieniu...
I bardzo podoba mi się teza, że marketing i reklama to nauki ścisłe ;)
Świetna pozycja dla marketera! Spośród oczywistych oczywistości można wyłowić porady, które wydawałyby się również trywialne, ale po dłuższym zastanowieniu...
Pokaż mimo toI bardzo podoba mi się teza, że marketing i reklama to nauki ścisłe ;)
Polecam każdemu kto interesuje się marketingiem.
Polecam każdemu kto interesuje się marketingiem.
Pokaż mimo toTo co znajduje się w autobiografii Hopkinsa (Tajniki warsztatu legendarnego copywritera),a to, co znajduje się w tej książkce - nie różni się niczym pod względem merytorycznym. W obu miejscach Hopkins mówi o tych samych zasadach (jakże by inaczej, skoro mówi o czymś stałym i niezmiennym),ale moim zdaniem stratą byłoby przeczytać zaledwie jedną z tych książek. Obydwie fantastycznie się uzupełniają.
Książki zostały napisane ponad 100 lat temu, a wszystko, co się w nich znajduje jest jak najbardziej aktualne.
Hopkins to właściwie prekursor naukowego podejścia do reklamy i testowania. Był zdania, że reklama opiera się na stałych zasadach i jest w miarę ścisła. I moim zdaniem miał rację. Zresztą jego dokonania i skuteczność to tylko potwierdzają.
Hopkins uważał, że reklama i marketing to nauki ścisłe (zdecydowanie!),ale jednocześnie twierdził, że nie da się tego nauczyć inaczej jak w praktyce i był przeciwnikiem wszelkiej maści kursów w tej dziedzinie. Nie da się tu z nim nie zgodzić. Skąd więc czerpać wiedzę? Hopkins miał trudniej, ale my mamy już możliwość korzystać z wiedzy zdobytej w praktyce chociażby przez niego samego. Książki pisane przez praktyków - to jedna z najważniejszych rzeczy w rozwoju osoby zdecydowanej zajmować się marketingiem.
Zasady reklamy, które Hopkins opisuje w swojej książke, a na poznaniu których upłynęło mu życie, są zaskakująco proste, ale to nie znaczy, że oczywiste.
Nie będę tu zdradzać, jakie to są zasady, należy tylko podkreślić, że stanowią one świetny punkt wyjścia. I tak naprawdę tylko punkt wyjścia. Sam Hopkins pisał tak: "Rzeczy zmienne, które są zależne od pomysłowości, nie mogą znajdować się w podręczniku reklamy. Ten jest tylko do stworzenia podstaw."
Styl książki jest świetny, książka jest króciutka (zaledwie ponad 100 stron),więc na pewno da się znaleźć czas na jej lekturę. ;) A książki Hopkinsa to moim zdaniem jeden z bardziej wartościowych pozycji dla osób zainteresowanych marketingiem.
To co znajduje się w autobiografii Hopkinsa (Tajniki warsztatu legendarnego copywritera),a to, co znajduje się w tej książkce - nie różni się niczym pod względem merytorycznym. W obu miejscach Hopkins mówi o tych samych zasadach (jakże by inaczej, skoro mówi o czymś stałym i niezmiennym),ale moim zdaniem stratą byłoby przeczytać zaledwie jedną z tych książek. Obydwie...
więcej Pokaż mimo toSzczerze mówiąc, obie książki Hopkinsa wydane przez Złote Myśli są o tym samym. Jak przeczytasz jedną, to jakbyś przeczytał obie. Ale ok, facet miał głowę na karku, książki i jego praca są częścią historii reklamy, a ja kupiłem je z kodem rabatowym 50% :)
"Widzimy marnotrawstwo przestrzeni, frywolność, spryt i zarozumiałość, zabawę. - Hopkins pisze tutaj o nienaukowej reklamie. - Kosztowne strony wypełnia się paplaniną, która - jeśli tak zachowywałby się sprzedawca - podawałaby w wątpliwość jego stan umysłowy" - piękna charakterystyka również większości dzisiejszych reklam!
Szczerze mówiąc, obie książki Hopkinsa wydane przez Złote Myśli są o tym samym. Jak przeczytasz jedną, to jakbyś przeczytał obie. Ale ok, facet miał głowę na karku, książki i jego praca są częścią historii reklamy, a ja kupiłem je z kodem rabatowym 50% :)
więcej Pokaż mimo to"Widzimy marnotrawstwo przestrzeni, frywolność, spryt i zarozumiałość, zabawę. - Hopkins pisze tutaj o nienaukowej...