Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Książki z tagiem „biznes”
  • Sprawa Niny Frank
    Sprawa Niny Frank
    Autor: Katarzyna Bonda
    Pierwsza na polskim rynku powieść kryminalna, której bohaterem jest tzw. profiler, czyli psycholog wykonujący portrety psychologiczne nieznanych sprawców. Akcja powieści rozgrywa się w dwóch światac...
    czytelników: 6346 | opinie: 447 | ocena: 6,62 (3262 głosy)
  • Podarunek
    Podarunek
    Autor: Cecelia Ahern
    Powieść autorki bestsellera P.S. Kocham cię. Lou, biznesmen, mąż i ojciec dwojga małych dzieci, żyje głównie pracą. Zaniedbuje rodzinę i wciąż ma tyle obowiązków, że najchętniej przebywałby w dwóch mi...
    czytelników: 1942 | opinie: 117 | ocena: 7 (648 głosów)
  • Gorączka ciała
    Gorączka ciała
    Autor: Maya Banks
    Kontynuacja powieści „Szaleństwo zmysłów”. Jace Crestwell, Ash McIntyre i Gabe Hamilton są przyjaciółmi i partnerami biznesowymi od lat. Mają władzę, są wspaniali i niesamowicie seksowni. Jace i Ash d...
    czytelników: 1495 | opinie: 65 | ocena: 6,98 (768 głosów) | inne wydania: 2
  • Bogaty albo biedny. Po prostu różni mentalnie
    Bogaty albo biedny. Po prostu różni mentalnie
    Autor: T. Harv Eker
    „Bogaty albo biedny“ ujawnia brakujące ogniwo między pragnieniem sukcesu a jego osiągnięciem! Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego niektórzy łatwo dochodzą do majątku, a inni mają ciągłe problemy,...
    czytelników: 1341 | opinie: 84 | ocena: 7,85 (493 głosy)
  • Doktryna szoku. Jak współczesny kapitalizm wykorzystuje klęski żywiołowe i kryzysy społeczne
    Doktryna szoku. Jak współczesny kapitalizm wykorzystuje klęski żywiołowe i kryzysy społeczne
    Autor: Naomi Klein
    W tej kultowej książce Naomi Klein opowiada, w jaki sposób amerykańskie strategie wolnorynkowe podbiły świat, wykorzystując to, że niektóre kraje i narody znajdują się w stanie szoku. Autorka pokazuje...
    czytelników: 1028 | opinie: 30 | ocena: 7,47 (232 głosy) | inne wydania: 1
  • Nieznajomy
    Nieznajomy
    Autor: Megan Hart
    Grace płaci nieznajomym za seks. Ma ku temu swoje powody… Prowadzi dom pogrzebowy, rodzinny biznes, który przejęła po ojcu. Nie przystaje do stereotypu opętanej żądzą kobiety. Nikt by nie zgadł, że uk...
    czytelników: 891 | opinie: 26 | ocena: 6,88 (265 głosów)
  • Bomba. Alfabet polskiego szołbiznesu
    Bomba. Alfabet polskiego szołbiznesu
    Autor: Karolina Korwin-Piotrowska
    „Bomba” to subiektywny portret ludzi i zjawisk znanych pod wspólną nazwą „polski szołbiznes”. Korwin-Piotrowska błyskotliwie punktuje pustkę i bufonowatość polskich celebrytów, ale też docenia rangę w...
    czytelników: 879 | opinie: 118 | ocena: 4,76 (536 głosów)
  • A potem przyszła wiosna
    A potem przyszła wiosna
    Autor: Agnieszka Olejnik
    Pola Gajda jest znaną aktorką. Jak przystało na prawdziwą gwiazdę, żyje w zawrotnym tempie: praca na planie, wywiady, imprezy u producentów i związek z celebrytą. Jej życie nie jest jednak wyłącznie p...
    czytelników: 754 | opinie: 71 | ocena: 7,5 (244 głosy)
  • Sprzedane: Tragiczne losy azjatyckich kobiet
    Sprzedane: Tragiczne losy azjatyckich kobiet
    Autor: Louise Brown
    Boleśnie prawdziwa i boleśnie przerażająca prawda, prawda o kobietach, poniżanych, sprzedawanych w dzieciństwie, zmuszanych do prostytucji. Pochodzą z najbiedniejszych grup społecznych, są odtrącane p...
    czytelników: 720 | opinie: 32 | ocena: 5,75 (256 głosów) | inne wydania: 3
  • Fanaberie
    Fanaberie
    Autor: Jolanta Wrońska
    Klara Werner, piękna właścicielka świetnie prosperującej sieci cukierni, ma kłopoty. Obiecujący adorator właśnie okazał się nieporozumieniem, udziałowcy przestają jej ufać, a na dodatek na firmę ostrz...
    czytelników: 670 | opinie: 57 | ocena: 6 (292 głosy)
  • Biznes po prostu
    Biznes po prostu
    Autor: Leszek Czarnecki
    „Biznes po prostu” jest znakomitą lekturą zarówno dla tych, którzy chcą sprawdzić się w biznesie, jak i tych, którzy już prowadzą małe firmy i szukają pomysłu na ich rozwinięcie. Adresowana jest równi...
    czytelników: 630 | opinie: 30 | ocena: 7,36 (198 głosów)
  • Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
    Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
    Autor: Paweł Tkaczyk
    Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak n...
    czytelników: 587 | opinie: 36 | ocena: 6,78 (222 głosy)
  • Sztuka zwycięstwa. Wspomnienia twórcy NIKE
    Sztuka zwycięstwa. Wspomnienia twórcy NIKE
    Autor: Phil Knight
    Firmy Nike nie trzeba nikomu przedstawiać ‒ to jeden z najpotężniejszych graczy na rynku odzieży, obuwia i sprzętu sportowego, z roczną sprzedażą rzędu 30 miliardów dolarów. Nie każdy jednak wie, kim...
    czytelników: 540 | opinie: 36 | ocena: 8,37 (187 głosów)
  • Marketing
    Marketing
    Autor: Philip Kotler
    Najnowsze, zmienione i uzupełnionewydanie biblii marketingu. Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profe...
    czytelników: 530 | opinie: 12 | ocena: 7,56 (90 głosów) | inne wydania: 1
  • Włącz się do gry. Kobiety, praca i chęć przywództwa
    Włącz się do gry. Kobiety, praca i chęć przywództwa
    Autor: Sheryl Sandberg
    Kierownicze stanowiska większości w instytucji rządowych oraz dużych zakładów przemysłowych wciąż zajmują głównie mężczyźni. To z kolei oznacza, że kobiety wciąż nie mają decyzyjności w sprawach, któr...
    czytelników: 491 | opinie: 25 | ocena: 7,36 (121 głosów)

zgłoś błąd zgłoś błąd