Książki z tagiem „biznes”
  • Sprawa Niny Frank
    Sprawa Niny Frank
    Autor: Katarzyna Bonda
    Pierwsza na polskim rynku powieść kryminalna, której bohaterem jest tzw. profiler, czyli psycholog wykonujący portrety psychologiczne nieznanych sprawców. Akcja powieści rozgrywa się w dwóch światac...
    czytelników: 3325 | opinie: 221 | ocena: 6,66 (1684 głosy) | inne wydania: 5
  • A ja żem jej powiedziała...
    A ja żem jej powiedziała...
    Autor: Katarzyna Nosowska
    A ja żem jej powiedziała... – ta książka to petarda. Wydawało się, że nic już nas nie zaskoczy w internecie. I wtedy pojawiła się ona. Śmieszna gęba, która mówi mądrze o życiu. Prosto, zwięźle, szcze...
    czytelników: 6994 | opinie: 654 | ocena: 6,97 (3910 głosów) | inne wydania: 1
  • Podarunek
    Podarunek
    Autor: Cecelia Ahern
    Powieść autorki bestsellera P.S. Kocham cię. Lou, biznesmen, mąż i ojciec dwojga małych dzieci, żyje głównie pracą. Zaniedbuje rodzinę i wciąż ma tyle obowiązków, że najchętniej przebywałby w dwóch mi...
    czytelników: 2154 | opinie: 135 | ocena: 7,01 (744 głosy)
  • Bogaty albo biedny. Po prostu różni mentalnie
    Bogaty albo biedny. Po prostu różni mentalnie
    Autor: T. Harv Eker
    „Bogaty albo biedny“ ujawnia brakujące ogniwo między pragnieniem sukcesu a jego osiągnięciem! Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego niektórzy łatwo dochodzą do majątku, a inni mają ciągłe problemy,...
    czytelników: 1811 | opinie: 104 | ocena: 7,8 (657 głosów)
  • Gorączka ciała
    Gorączka ciała
    Autor: Maya Banks
    Kontynuacja powieści „Szaleństwo zmysłów”. Jace Crestwell, Ash McIntyre i Gabe Hamilton są przyjaciółmi i partnerami biznesowymi od lat. Mają władzę, są wspaniali i niesamowicie seksowni. Jace i Ash d...
    czytelników: 1742 | opinie: 68 | ocena: 6,97 (892 głosy) | inne wydania: 2
  • Doktryna szoku. Jak współczesny kapitalizm wykorzystuje klęski żywiołowe i kryzysy społeczne
    Doktryna szoku. Jak współczesny kapitalizm wykorzystuje klęski żywiołowe i kryzysy społeczne
    Autor: Naomi Klein
    W tej kultowej książce Naomi Klein opowiada, w jaki sposób amerykańskie strategie wolnorynkowe podbiły świat, wykorzystując to, że niektóre kraje i narody znajdują się w stanie szoku. Autorka pokazuje...
    czytelników: 1268 | opinie: 37 | ocena: 7,54 (274 głosy) | inne wydania: 1
  • Sztuka zwycięstwa. Wspomnienia twórcy NIKE
    Sztuka zwycięstwa. Wspomnienia twórcy NIKE
    Autor: Phil Knight
    Firmy Nike nie trzeba nikomu przedstawiać ‒ to jeden z najpotężniejszych graczy na rynku odzieży, obuwia i sprzętu sportowego, z roczną sprzedażą rzędu 30 miliardów dolarów. Nie każdy jednak wie, kim...
    czytelników: 1187 | opinie: 57 | ocena: 8,17 (476 głosów)
  • A potem przyszła wiosna
    A potem przyszła wiosna
    Autor: Agnieszka Olejnik
    Pola Gajda jest znaną aktorką. Jak przystało na prawdziwą gwiazdę, żyje w zawrotnym tempie: praca na planie, wywiady, imprezy u producentów i związek z celebrytą. Jej życie nie jest jednak wyłącznie p...
    czytelników: 1007 | opinie: 88 | ocena: 7,5 (368 głosów)
  • Nieznajomy
    Nieznajomy
    Autor: Megan Hart
    Grace płaci nieznajomym za seks. Ma ku temu swoje powody… Prowadzi dom pogrzebowy, rodzinny biznes, który przejęła po ojcu. Nie przystaje do stereotypu opętanej żądzą kobiety. Nikt by nie zgadł, że uk...
    czytelników: 985 | opinie: 27 | ocena: 6,89 (299 głosów)
  • Bomba. Alfabet polskiego szołbiznesu
    Bomba. Alfabet polskiego szołbiznesu
    Autor: Karolina Korwin-Piotrowska
    „Bomba” to subiektywny portret ludzi i zjawisk znanych pod wspólną nazwą „polski szołbiznes”. Korwin-Piotrowska błyskotliwie punktuje pustkę i bufonowatość polskich celebrytów, ale też docenia rangę w...
    czytelników: 953 | opinie: 125 | ocena: 4,75 (565 głosów)
  • Sprzedane: Tragiczne losy azjatyckich kobiet
    Sprzedane: Tragiczne losy azjatyckich kobiet
    Autor: Louise Brown
    Boleśnie prawdziwa i boleśnie przerażająca prawda, prawda o kobietach, poniżanych, sprzedawanych w dzieciństwie, zmuszanych do prostytucji. Pochodzą z najbiedniejszych grup społecznych, są odtrącane p...
    czytelników: 770 | opinie: 33 | ocena: 5,77 (273 głosy) | inne wydania: 3
  • Biznes po prostu
    Biznes po prostu
    Autor: Leszek Czarnecki
    „Biznes po prostu” jest znakomitą lekturą zarówno dla tych, którzy chcą sprawdzić się w biznesie, jak i tych, którzy już prowadzą małe firmy i szukają pomysłu na ich rozwinięcie. Adresowana jest równi...
    czytelników: 760 | opinie: 34 | ocena: 7,32 (224 głosy)
  • Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
    Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
    Autor: Paweł Tkaczyk
    Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak n...
    czytelników: 739 | opinie: 41 | ocena: 6,85 (269 głosów)
  • Sekrety amerykańskich milionerów
    Sekrety amerykańskich milionerów
    Autorzy: William D. Danko, Thomas J. Stanley
    Większość ludzi ma o bogactwie całkowicie fałszywe pojęcie. Bogactwo nie oznacza bowiem - jak się powszechnie mniema - wysokich pensji czy zarobków. Jeśli nawet zarobiłeś dużo pieniędzy, lecz wszystko...
    czytelników: 730 | opinie: 16 | ocena: 7,56 (115 głosów)
  • Fanaberie
    Fanaberie
    Autor: Jolanta Wrońska
    Klara Werner, piękna właścicielka świetnie prosperującej sieci cukierni, ma kłopoty. Obiecujący adorator właśnie okazał się nieporozumieniem, udziałowcy przestają jej ufać, a na dodatek na firmę ostrz...
    czytelników: 723 | opinie: 59 | ocena: 6,03 (319 głosów)

zgłoś błąd zgłoś błąd