Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Książki z tagiem „reklama”
  • Efekt Lolity. Wizerunek nastolatek we współczesnych mediach
    Efekt Lolity. Wizerunek nastolatek we współczesnych mediach
    Autor: Meenakshi Gigi Durham
    Popkultura i atakująca zewsząd reklama wpajają młodym dziewczynom i chłopcom pięć fałszywych mitów dotyczących seksu i seksualności: Dziewczyny nie wybierają sobie chłopców, to chłopcy wybierają dziew...
    Półka:
    czytelników: 271 | opinie: 10 | ocena: 6,76 (50 głosów)
  • Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego
    Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego
    Autor: Robert B. Cialdini
    Moc oddziaływania na ludzi i sytuacje Poznaj sześć najskuteczniejszych zasad wpływania na ludzi i... włącz je w swój naturalny repertuar zachowań. Naucz się błyskawicznie rozpoznawać, gdy ktoś próbuj...
    Półka:
    czytelników: 254 | opinie: 5 | ocena: 7,47 (78 głosów)
  • Psychologiczne mechanizmy reklamy
    Psychologiczne mechanizmy reklamy
    Autor: Dariusz Doliński
    Książka jest bardzo dobrze napisana, językiem prostym,jasnym, (...) barwnym, pełnym przykładów i anegdot przemawiających do wyobraźni czytelnika i zapadająca w pamięć. Czyta się ją "jednym tchem". Nie...
    Półka:
    czytelników: 208 | opinie: 5 | ocena: 7 (67 głosów) | inne wydania: 1
  • Mad Women
    Mad Women
    Autor: Jane Maas
    Chcesz zobaczyć tworzenie kampanii od momentu zdobywania zlecenia, przez wewnętrzne walki w agencji, aż do finalnego przedstawienia jej publiczności? Niniejsza książka to podręcznik marketingu napisa...
    Półka:
    czytelników: 202 | opinie: 11 | ocena: 6,53 (85 głosów)
  • Blichtr i patyna
    Blichtr i patyna
    Autor: Judith Krantz
    Juanita Isabella (Jazz) Kilkullen, bohaterka "Blichtru i patyny", żyje w dwóch światach. Jeden to jej studio fotograficzne w Los Angeles, w którym fotografuje sławne osobistości - polityków, aktorów,...
    Półka:
    czytelników: 195 | opinie: 4 | ocena: 6,05 (105 głosów) | inne wydania: 1
  • Psychologia zachowań konsumenckich
    Psychologia zachowań konsumenckich
    Autorzy: Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka
    Książka ta wprowadza nas w świat zachowań konsumenckich, wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy leżące u ich podstaw oraz przybliża zasady konstruowania reklam. Uczy wykorzystywania zja...
    Półka:
    czytelników: 141 | opinie: 1 | ocena: 6,9 (39 głosów) | inne wydania: 1
  • Copyfighter
    Copyfighter
    Autor: Łukasz Krakowiak
    To powieść o kulisach polskiej reklamy, przedstawionych w szczery, a chwilami i dosadny sposób. Autor, były copywriter, stosując ironię i sarkazm, pokazuje realia powstawania reklam jakimi bomba...
    Półka:
    czytelników: 118 | opinie: 15 | ocena: 7,08 (49 głosów)
  • Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki
    Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki
    Autor: Dan Schawbel
    Jako świadomy konsument dobrze wiesz, że zwykle nie kupujesz jeansów, telefonów, sprzętu RTV, hamburgerów, tylko logo, którymi są opatrzone. A w jakiej formie jest Twoja osobista marka? Nim podejmi...
    Półka:
    czytelników: 117 | opinie: 2 | ocena: 6,24 (25 głosów)
  • Reklama uśmiechnięte ścierwo
    Reklama uśmiechnięte ścierwo
    Autor: Oliviero Toscani
    Kiedy ludzie pytają, co wojna w byłej Jugosławii, AIDS bądź jakieś aktualne wydarzenie mają wspólnego z pulowerami, odpowiadam, że nie mają nic wspólnego. Ja nie uprawiam reklamy. Nie sprzedaję. Nic n...
    Półka:
    czytelników: 114 | opinie: 8 | ocena: 6,88 (41 głosów)
  • Podstawy komunikacji społecznej
    Podstawy komunikacji społecznej
    Autor: Em Griffin
    Czy o teorii komunikacji można pisać tak, aby nie zanudzić czytelnika, w sposób interesujący, dowcipny, lecz zarazem kompetentny? Wydaje się to prawie niemożliwe, a jednak Griffinowi się to udało. W s...
    Półka:
    czytelników: 85 | opinie: 2 | ocena: 6,15 (26 głosów)
  • Copywriting. Jak sprzedawać słowem
    Copywriting. Jak sprzedawać słowem
    Autorzy: Dorota Jędrzejewska, Rafał Niemczyk
    „No to Frugo”, „Żubr występuje w puszczy”, „Zawsze Coca-Cola” czy „Nike. Just do it!” to klasyczne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Chciałbyś tworzyć podobnie chwytliwe i błyskotliwe ha...
    Półka:
    czytelników: 79 | opinie: 5 | ocena: 6,86 (21 głosów)
  • Skuteczna reklama
    Skuteczna reklama
    Autor: John Caples
    John Caples, legenda branży reklamowej, był przewodnikiem i nauczycielem wielu pokoleń twórców działań marketingowych, znanym ze swych badań nad naukowymi metodami testowania skuteczności reklam. Ksią...
    Półka:
    czytelników: 66 | opinie: 4 | ocena: 7,6 (10 głosów)
  • Hiszpańskie zaręczyny
    Hiszpańskie zaręczyny
    Autor: Kathryn Ross
    Carrie Michaels pracuje w agencji reklamowej w Barcelonie. Jej życie zmienia się radykalnie, kiedy musi zaopiekować się osieroconą bratanicą. Bardzo szybko dziewczynka staje jej się tak bliska, że nie...
    Półka:
    czytelników: 64 | opinie: 2 | ocena: 6,6 (10 głosów)
  • Handlarze dusz. Manipulacje i mroczne sekrety marketingu.
    Handlarze dusz. Manipulacje i mroczne sekrety marketingu.
    Autor: Jonathan Gabay
    Książka opowiadająca o mrocznych kulisach marketingu na przestrzeni wieków. Ukazuje czytelnikowi mnóstwo powiązań, o których wcześniej nie miał pojęcia, demaskuje nieprawdopodobne wręcz chwyty marketi...
    Półka:
    czytelników: 57 | opinie: 4 | ocena: 7,13 (16 głosów)
  • Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW
    Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW
    Autor: Susan M. Weinschenk
    Siła skutecznego kliknięcia * Jak wykorzystać psychologię w projektowaniu stron internetowych? * Jak zachęcić użytkowników serwisu WWW do zakupów? * Jak zwiększyć przewagę nad konkurencją...
    Półka:
    czytelników: 54 | opinie: 2 | ocena: 8 (3 głosy)

zgłoś błąd zgłoś błąd