Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Książki z tagiem „marketing”
  • Zakamarki marki
    Zakamarki marki
    Autor: Paweł Tkaczyk
    Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia. Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość p...
    czytelników: 603 | opinie: 30 | ocena: 7,18 (213 głosów)
  • Zakazana retoryka. Podręcznik manipulacji
    Zakazana retoryka. Podręcznik manipulacji
    Autor: Gloria Beck
    Niech myślą, że są od Ciebie sprytniejsi. Niech myślą, że z Tobą wygrywają. Niech myślą, że nad sobą panują. A jednocześnie niech odgrywają role w scenariuszu, który Ty napiszesz. Ludzie wchodzą w r...
    czytelników: 600 | opinie: 14 | ocena: 6,39 (138 głosów)
  • Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
    Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
    Autor: Paweł Tkaczyk
    Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak n...
    czytelników: 594 | opinie: 36 | ocena: 6,81 (226 głosów)
  • Marketing
    Marketing
    Autor: Philip Kotler
    Najnowsze, zmienione i uzupełnionewydanie biblii marketingu. Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profe...
    czytelników: 532 | opinie: 12 | ocena: 7,56 (91 głosów) | inne wydania: 1
  • Haker umysłów
    Haker umysłów
    Autor: Andrzej Batko
    Złam kod ludzkiej podświadomości! Czy widziałeś hollywoodzką produkcję Klik — i robisz, co chcesz? Główny bohater filmu kupuje nowego pilota, który, oprócz telewizora, uruchamia jeszcze inne domowe u...
    czytelników: 412 | opinie: 19 | ocena: 5,69 (140 głosów) | inne wydania: 1
  • Za darmo. Przyszłość najbardziej radykalnej z cen
    Za darmo. Przyszłość najbardziej radykalnej z cen
    Autor: Chris Anderson
    Na tym, co za darmo, możesz nieźle zarobić. Chińskie podróbki markowych ubrań poprawiają wyniki sprzedaży w salonach Diora. To, że ludzie ściągają z sieci pirackie pliki MP3, nie szkodzi muzykom, al...
    czytelników: 345 | opinie: 7 | ocena: 7,12 (59 głosów)
  • Rewolucja social media
    Rewolucja social media
    Autor: Michał Sadowski
    Rewolucja, która sprzyja przystosowanym Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół si...
    czytelników: 257 | opinie: 16 | ocena: 6,16 (89 głosów)
  • 45-sekundowa prezentacja, która odmieni twoje życie
    45-sekundowa prezentacja, która odmieni twoje życie
    Autor: Don Failla
    Miliony ludzi pracują już w marketingu sieciowym, ciesząc się życiem, wolnością, dobrobytem. "45-sekundowa prezentacja" jest wszystkim, co trzeba umieć, by zacząć budować własną organizację...
    czytelników: 234 | opinie: 19 | ocena: 6,58 (136 głosów)
  • Biblia e-biznesu
    Biblia e-biznesu
    Autorzy: Paweł Lipiec, Maciej Dutko, Agnieszka Dejnaka, Przemysław Modrzewski, Piotr Dywański, Marcin Godlewski, Jakub Jasiński, Marcin Kosiński, Paweł Królak, Paweł Krzyworączka, Maciej Lewiński, Piotr Motyl, Sławomir Panek, Krzysztof Rdzeń, Rafał Sadłowski, Mirosław Smużniak, Mirosław Szmajda, Piotr Szulczewski, Natalia Szwarc, Mariusz Wesołowski, Marcin Cichoń, Kamil Czopek, Marcin Cisek, Jacek Dudzic
    Na początku był Internet. Potem ludzie zaczęli w nim handlować… Idea Biblii e-biznesu zrodziła się z prostej potrzeby stworzenia możliwie kompletnej skarbnicy wiedzy na temat przedsiębiorczości upraw...
    czytelników: 224 | opinie: 2 | ocena: 7,96 (24 głosy)
  • Marketing szeptany : z ust do ust : jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu
    Marketing szeptany : z ust do ust : jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu
    Autor: Mark Hughes
    Ludzie twoją reklamą Twórz porywające historie, o których warto mówić Miasto, które przyjęło... Nazwę firmy. Szalona kampania reklamowa na... Sitkach do pisuarów. Kultowy spot reklamowy emitowany bezp...
    czytelników: 167 | opinie: 7 | ocena: 7,62 (34 głosy)
  • W szkole nie nauczono mnie biznesu
    W szkole nie nauczono mnie biznesu
    Autor: Piotr Zarzycki
    Poznaj sprawdzone sposoby na sukces wynikające z siedemnastoletniego doświadczenia zawodowego Piotra Zarzyckiego. Od zostania milionerem dzieli Cię tylko jeden krok. Poznaj nowy wymiar marketingu i wy...
    czytelników: 159 | opinie: 7 | ocena: 7,52 (60 głosów)
  • Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesie
    Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesie
    Autor: Gary Vaynerchuk
    Wszystko się zmienia, poza naturą ludzką. Gdybyśmy mieli rok 1923, ta książka nosiłaby tytuł Dlaczego radio zmieni wszystko. Gdyby był rok 1998, tytuł brzmiałby Dlaczego zginiesz, jeśli Twoja firma n...
    czytelników: 158 | opinie: 6 | ocena: 6,7 (33 głosy)
  • Biznes ci ucieka
    Biznes ci ucieka
    Autor: Marcin Osman
    Książka, którą trzymasz w ręku jest zapisem moich doświadczeń, refleksji, spostrzeżeń i najważniejszych, cennych lekcji, jakie odebrałem od życia na przestrzeni lat. Były wśród nich doświadczenia nie...
    czytelników: 153 | opinie: 15 | ocena: 6,75 (53 głosy)
  • Narratologia
    Narratologia
    Autor: Paweł Tkaczyk
    Jak kupujesz różne rzeczy? Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy czy miski z porannymi płatkami zbożowymi. Ale kiedy stoisz przed półką w sklepie, na której jest dziesięć...
    czytelników: 151 | opinie: 8 | ocena: 7,16 (31 głosów)
  • Psychologia zachowań konsumenckich
    Psychologia zachowań konsumenckich
    Autorzy: Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka
    Książka ta wprowadza nas w świat zachowań konsumenckich, wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy leżące u ich podstaw oraz przybliża zasady konstruowania reklam. Uczy wykorzystywania zja...
    czytelników: 144 | opinie: 1 | ocena: 6,95 (37 głosów) | inne wydania: 1

zgłoś błąd zgłoś błąd