Wiwat agencja
- Kategoria:
- literatura piękna
- Tytuł oryginału:
- Up the Agency
- Wydawnictwo:
- Prószyński i S-ka
- Data wydania:
- 2009-06-16
- Data 1. wyd. pol.:
- 2009-06-16
- Liczba stron:
- 120
- Czas czytania
- 2 godz. 0 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 978-83-7648-154-8
- Tłumacz:
- Paulina Braiter-Ziemkiewicz, Arkadiusz Nakoniecznik
- Tagi:
- reklama handel
Reklama jest dźwignią handlu? Nieprawda! Reklama jest czymś znacznie więcej: trybami, dzięki którym działa światowy biznes, olejem, dzięki któremu te tryby mogą sprawnie pracować, silnikiem, który je napędza, paliwem spalanym przez ten silnik... Krótko mówiąc: bez reklamy świat, jaki znamy, nie mógłby funkcjonować – a jeśli już, to na pewno nie w taki chaotyczny, często absurdalny, trudny do zrozumienia sposób...
Peter Mayle, który przed rozpoczęciem kariery pisarskiej przepracował wiele lat i w tych największych, i w tych całkiem niedużych agencjach reklamowych, z właściwym sobie poczuciem humoru odsłania kulisy funkcjonowania reklamowego biznesu. Skrząca się dowcipem, pełna bezlitosnych, ale zaprawionych ciepłem i sympatią obserwacji książka pozwala laikom zrozumieć przynajmniej podstawowe zasady rządzące światem reklamy, fachowcom z branży zaś być może da okazję do refleksji nad śmiesznostkami i absurdalnościami ich profesji. Nawet obraz w krzywym zwierciadle bywa niekiedy pouczający!
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 37
- 23
- 15
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Ciekawe spojrzenie na branżę reklamową. W krzywym zwierciadle.
Fajnie było dowiedzieć się jak kilkadzisiąt lat temu wyglądała ta branża od środka. Najciekawsze jednak w mojej ocenie jest to jak bardzo ten rynek się zmienił przez pojawienie się nowej przestrzeni - Internetu.
Przez Internet przewidywania autora nie potwierdziły się. Ciężko jednak winić go za to, że nie przewidział tak wielkiej rewolucji.
Z drugiej jednak strony pewne mechanizmy agencyjne pozostały takie same, pomimo upływu czasu i zmian, które się dokonały.
Polecam tę książkę wszystkim osobom związanym z branżą marketingową - będzie to dla Was ciekawa podróż w przeszłość, której pewnie nie mieliście okazji poznać.
Ciekawe spojrzenie na branżę reklamową. W krzywym zwierciadle.
więcej Pokaż mimo toFajnie było dowiedzieć się jak kilkadzisiąt lat temu wyglądała ta branża od środka. Najciekawsze jednak w mojej ocenie jest to jak bardzo ten rynek się zmienił przez pojawienie się nowej przestrzeni - Internetu.
Przez Internet przewidywania autora nie potwierdziły się. Ciężko jednak winić go za to, że nie...
Polecam szczególnie osobom związanym z branża szeroko pojętej współpracy lub też pracy w agencji reklamowej. Ubaw po pachy:)
Polecam szczególnie osobom związanym z branża szeroko pojętej współpracy lub też pracy w agencji reklamowej. Ubaw po pachy:)
Pokaż mimo to