forum Oficjalne Aktualności
Czytamy w weekend
W końcu nadszedł upragniony koniec tygodnia i weekend. A skoro przed nami dwa dni wolnego, to nie widzimy pomysłu na lepsze wykorzystanie tego czasu niż na czytanie. Kinga przedpremierowo zabrała się za nową powieść gruzińskiej pisarki Nino Haratischwili. Justyna ponownie postawiła na japońskie klimaty, a debiutujący w tym cyklu Adam zbada „Anatomię góry”.
Zobacz pełną treść
odpowiedzi [246]
Zaczynam Agonia a potem albo Siedem śmierci Evelyn Hardcastle, albo Kołysanka z Auschwitz
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Żmijowisko
jestem w połowie, a jak skończę to następna w kolejce jest
Grace i Grace
książki o całkiem innej tematyce, ale obie bardzo dobre, nie zawiedziesz się
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postGrace i Grace tak bardzo kobieca i niejednoznaczna powieść... Ciekawe, jak Ci się spodoba.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Od pewnego czasu tak mam, że skaczę po odmianach gatunkowych. Minęły mi fazy czytania wyłącznie kryminałów czy wyłącznie SF. I pozycje wybieram z nadzieją na dobre czytanie, nie patrząc na to, jak dana książka jest klasyfikowana.
A sam książki dzielę wyłącznie wg jednego kryterium - albo mi się podoba albo nie.
:)
Zabieram się za wyzwanie kwietniowe:
Bez mojej zgody
I wciąż ją kocham
Chata
Chatę obie odpuść, dno totalne. Za to Bez mojej zgody lepsze od filmu :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post,,Bez mojej zgody" to fantastyczna książka :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
w tym tygodniu zwiedzałam Wrocław i zainteresowała mnie historia tego miasta, dlatego jutro odbieram z świata książki Ostatnia twierdza Hitlera. Breslau 1945
pewnie od razu po zakupie zacznę czytać...
Kryminał zawsze musi być..tym razem Liczby Charona
no i kończę
Jeśli Cię zainteresowała historia Wrocławia, to polecam Mikrokosmos. Portret miasta środkowoeuropejskiego
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postNajbardziej mnie interesuje historia Wrocławia XX wieku, z naciskiem na 1945 i lata powojenne-kształtowanie się polskiej tożsamości
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Jak 1945 i potem to koniecznie Obce miasto. Wrocław 1945 i potem :)
i Życie codzienne we Wrocławiu 1945-1948, a beletrystycznie Dom tęsknot :)
Niestety Obce miasto. Wrocław 1945 i potem
nie do zdobycia :-(
A ja mam nadzieję skończyć Twarze w wodzie
i zacząć czytać Dom z witrażem
Niedawno czytałem Dom z witrażem i biorąc pod uwagę, że jest to literacki debiut Żanny Słoniowskiej , stwierdzam, że to całkiem niezła powieść.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postCieszę się z Twej opinii, bo czytałam rożne a sama liczę na dobrą i ciekawą książkę.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postU mnie na ukończeniu Szatańskie tango, a w kolejce już czekają Zatracenie i Karzeł Mendla.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postZatracenie to bardzo dobra lektura, chociaż nie nastraja człowieka zbyt optymistycznie.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postKarzeł Mendla to moja ukochana książka :-). Cieszę się, że ją odkryłaś i napisz o wrażeniach.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
@Ambrose Książka wyciągnęła mnie klimatem już od pierwszych stron, ale zdaję sobie sprawę, że literatura japońska jest specyficzna i raczej ciężkawa.
@awita W liceum uwielbiałam zadania z genetyki i już się cieszę na spotkanie z tą książką.
Hej Matylda :) , a widziałaś adaptację filmową Zatracenia? Jest to jedna z historii pokazanej w anime Aoi Bungaku.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postNiestety nie oglądałam adaptacji filmowej "Zatracenia", nawet nie wiedziałam, że takowa istnieje. Natomiast po przeczytaniu książki, z ciekawością ją obejrzę.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Wichry wojny. Natalia
W teatrze uczuć
Filary Ziemi
Obecnie Dom Augusty, a następnie Miasto cieni
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Słowiańskiego fantasy ciąg dalszy:
Słowiańscy królowie Lechii. Polska starożytna
Oraz przerażająco obrazoburcze:
Boże Działo
i zaskakująco intrygujący:
Lastman tom 1
Mieszanka iście wybuchowa... Strach się bać...