forum Oficjalne Aktualności
Czytamy w weekend
Przed nami długi weekend. Ostatni już tego lata. Jak go spędzicie? Dokąd się wybierzecie? A przede wszystkim, z jaką lekturą? Podzielcie się z nami swoimi wyborami czytelniczymi, tak jak i my dzielimy się naszymi z Wami! I udanego, słonecznego weekendu!
Zobacz pełną treśćodpowiedzi [227]
Amerykańscy bogowie
Kompleks Portnoya
Śmierć przewodnika rzecznego
Na czytniku: Serce ze szkła
W wersji papierowej: Kobieta na Krańcu Świata 2
Zaczęłam Pikantne historie dla pendżabskich wdów i coraz bardziej wkręcam się w Przywróceni, a żeby było strasznie to mam od tego Demon
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Dałam sobie siana z Komornik -przeczytałam ok 60 stron, odłożyłam i nie mam najmniejszej ochoty po nią sięgać. Napisane tak sobie, historyjka taka sobie, a dialogi do bani. Szkoda czasu.
Stanowczo lepiej czyta mi się Czerwony smok i mam ambitny plan skończyć ją dziś. W dalszej kolejności...
Właśnie nie mogę się doczekać kolejnej części, która będzie się już skupiała na Lecterze (przynajmniej z tego co kojarzę), bo fragmenty o nim czyta się najlepiej :D
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postW sumie to tak, bo w 1 tomie Lectera mało, dopiero kolejna część jest w oparciu o jego sylwetkę. Nie mniej "Czerwony smok" podobał mi się bardziej:)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postoo, to ciekawe jak mi podejdzie :D dzięki za opinie :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Cześć wszystkim.
Odbiłem się od Zapisane w wodzie
Przez 130 stron autorka przedstawia wydarzenia z perspektywy łącznie jedenastu (11!) bohaterów. Wogóle mnie to nie wciągnęło i nie wiem o co chodzi. Niby ciekawiło mnie trochę dlaczego ta cholerna baba skoczyła do tej wody, ale nie na tyle, żeby czytać to dalej. Poprzednia...
Ciekawe czy nie wrócisz do lektury,żeby przekonać się ostatecznie "dlaczego". Czasem tak właśnie mam, czytam zmuszając się, aby tylko odkryć te jedna rzecz w treści. Nie powiem, jest to irytujące:P
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postMoże kiedyś...Nie mówię nie, ale raczej nie prędko;)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postJestem w połowie i może uda się skończyć do niedzieli Piąty Beatles[/bookCover] [bookLink]249252, a dziś pożyczyłam Drach. Nie dałam rady Morfinie [bookCover]150339|Morfina [/bookLink], ale po jednej książce nie ma co przekreślać autora. Dam mu jeszcze...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcejLiliowe dziewczyny Odnajdę Cię Córka cieni. Siedem szmacianych dat
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Hej:)
Daj znać jak wrażenia. Po znakomitym Bad Mommy mam ochotę na więcej;)
Ja mam za sobą zarówno "Margo", jak i "Bad Mommy", obie polecam :D "Margo" podobała mi się jednak trochę lepiej, jest bardziej pokręcona i zaskakująca. Więc jeżeli podobało Ci się "Bad Mommy", warto dać szansę "Margo" :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post"Margo" jest naprawdę świetna, okropnie wciąga i aż sama się czyta, cudowny dreszczyk :')
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postUżytkownik wypowiedzi usunął konto
Znaczy,że ja się z tą głupotą zetknę. Dzięki:P
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postUżytkownik wypowiedzi usunął konto