Opinie użytkownika
“Nie można zapomnieć o krainie Fae ani o przeżytej przygodzie... Tym bardziej o tych, których się podczas niej pokochało.”
Po krótkiej przerwie od recenzji wracam do Was z polecajką czegoś absolutnie wyjątkowego i wyłamującego się ze wszystkich możliwych schematów. Jeśli już od jakiegoś czasu obserwujecie mój profil, to wiecie, jak bardzo podobała mi się pierwsza część...
Cześć! Przychodzę z recenzją świeżutkiej petardy od Wydawnictwa Ale!, czyli książki “Znienawidzony” autorstwa Cory Brent. To pierwszy tom serii “Odmieńcy z West Emerald” i muszę przyznać, że historia miłości Dani oraz Gage’a już uczyniła mnie fanką tej świetnie zapowiadającej się trylogii!
Jak ta historia mnie wciągnęła! Zupełnie się nie spodziewałam, że nie będę w stanie...
Przychodzę do Was dzisiaj z książką, która rozwaliła mnie na łopatki. Jeszcze nie pozbierałam się do końca po lekturze “Pod drzewem Sykomory”, gdy w moje ręce wpadł romans autorstwa Emmy Scott pod tytułem “All in. Serce ze szkła”, który również porusza temat nieuleczalnej choroby. Ale jaki romans… Ta książka jest niczym gorąca herbata z miodem, która najpierw szybko...
więcej Pokaż mimo to
Przychodzę dzisiaj do Was z fantastyczną polecajką. “Niezapominajka” od Kerstin Gier to świetna młodzieżówka z gatunku urban fantasy, która zabierze Was w niesamowitą magiczną podróż razem z głównymi bohaterami, Matildą i Quinnem.
Powieść była moim pierwszym spotkaniem z twórczością niemieckiej Autorki, która ma już na swoim koncie kilka bestsellerów. Było to spotkanie...
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją drugiego tomu książki niezwykle ciepłej i komfortowej, która jest idealnym przykładem naprawdę dobrze napisanej młodzieżówki z reprezentacją LGBT+. W “Afterglow” autorstwa Phila Stampera znów spotkacie bohaterów “Golden boys” czyli Heath’a, Reese’a, Gabriela oraz Sala, którzy powracają w uroczej, lekkiej i przyjemnej kontynuacji ich...
więcej Pokaż mimo toDzisiaj przychodzę do Was z recenzją rewelacyjnej powieści! Nie mogło być jednak inaczej, gdy mamy do czynienia z książką, która wyszła spod pióra Jennifer Lynn Barnes – Autorki, która stworzyła niezwykle popularne “The Inheritence Games”. Jeśli podobała Wam się ta topowa seria, to musicie sięgnąć po nowe wydanie wielotomowej historii autorstwa Barnes z roku 2013 – “The...
więcej Pokaż mimo toW moje czytelnicze szpony wpadł ostatnio debiut Karoliny Szafrańskiej pod tytułem “Before destiny teaches us to lie”. Spodziewałam się lekkiej i przyjemnej powieści z odrobiną humoru i po lekturze książki mogą stwierdzić, że rzeczywiście wpasowuje się ona w tego rodzaju literaturę. To zabawna, nieskomplikowana historia, która na pewno będzie ciekawym oderwaniem się od...
więcej Pokaż mimo toDzisiaj przychodzę do Was z recenzją książki uroczej, słodkiej i poprawiającej nastrój od pierwszych kartek. “Coś jakby magia” to fantastyczna młodzieżowa powieść, która swoim czarem uwiedzie niejednego czytelnika. To bardzo oryginalna historia, w której znajdziemy wiele interesujących motywów – garść przygody, szczyptę miłości, odrobinę magii oraz mnóstwo dobrego humoru!...
więcej Pokaż mimo toPrzychodzę dzisiaj do Was z recenzją niezwykle poruszającej książki. “Trzymaj się” autorstwa Niny LaCour to powieść, która dotyka najdelikatniejszych zakamarków duszy czytelnika. To historia trudna, bolesna, ale pozostawiająca też promyk nadziei na to, że nawet najmroźniejsza zima kiedyś będzie musiała ustąpić miejsca wiośnie. “Trzymaj się” to lektura dedykowana przede...
więcej Pokaż mimo toPrzychodzę dzisiaj do Was z kolejną recenzją. Z recenzją książki przepięknej, głębokiej i wywołującej niesamowite wzruszenie. “Most of all you. Dotyk miłości” to kolejna powieść Mii Sheridan, która pozostawi na zawsze ślad w mojej czytelniczej duszy. To opowieść z jednej strony bolesna, pełna cierpienia i nieuleczonej traumy, z drugiej zaś to historia o uzdrowieniu, które...
więcej Pokaż mimo toCześć! Przychodzę do Was z kolejną recenzją. Tym razem trzeciej książki w serii, którą uwielbiam całym serduszkiem! “Barbarzyńcy z lodowej planety” to cykl, który na pewno w pewien sposób dzieli bookstagramową społeczność. To powieści w pewien sposób kontrowersyjne, ale jednocześnie niezwykle lekkie, przyjemne i pełne humoru. Jedno jest pewne – gdy podejdziemy do lektury...
więcej Pokaż mimo to
Dzisiaj przychodzę do Was z potężną petardą, a mianowicie recenzją jednej z najlepszych książek, jakie miałam okazję przeczytać w trakcie swojej bookstagramowej działalności.
“Żelazna wdowa” napisana przez osobę autorską Xiran Jay Zhao to (i nie boję się tego powiedzieć) po prostu arcydzieło. To top of the top fantastyki, która obecnie jest proponowana czytelnikom na...
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją bardzo ciekawego debiutu polskiej Autorki – książki ‘Sieć. Czas Adeptów” autorstwa Agaty Lasockiej-Myszor. To interesująca pozycja z gatunku science-fiction, którą zaliczyłabym do działu młodzieżówek, chociaż momentami może zaskoczyć drastycznymi, wzbudzającymi ogromne emocje fragmentami, które mogą naprawdę mocno poruszyć przede...
więcej Pokaż mimo to
Dzisiejszego wieczora przychodzę do Was z recenzją drugiego tomu mafijnej serii “Królowie Nowego Jorku” autorstwa niezwykle popularnej Tijan o tytule “Bezlitosny układ”.
Dzisiaj jako model na zdjęciu wystąpił mój mąż. Sprawdził się w roli Ashtona? Historia tej fotki jest dość prosta – kiedy tłumaczysz facetowi dziesiąty raz, jak ma zrobić zdjęcie i za każdym razem i tak...
Dzisiaj przychodzę do Was z pierwszą recenzją w tym roku! A będzie to recenzja kontynuacji powieści, która znalazła się w mojej topce 10 najlepszych książek przeczytanych w 2023! Mowa tutaj o “Piekielnej królowej” autorstwa Klaudii Gregorczyk.
Przy okazji pragnę Wam przypomnieć, że będę miała niezwykłą przyjemność patronować 3 tomowi tej historii! Nie mogę się już...
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją niezwykłego cudeńka, które wpadło ostatnio w moje rączki! “Wszystko, co lśni” to bardzo oryginalna i wciągająca powieść, w której znajdziecie mnóstwo magii, romans z motywem slow burn (który, gwarantuję Wam, poruszy serduszko niejednej książkary) oraz ciekawe postacie, których losów nie da się szybko zapomnieć. W dodatku wszystko to...
więcej Pokaż mimo to
Przychodzę do Was dzisiaj z recenzją książki “Już nie ma tamtej mnie” autorstwa Amber Smith. Z recenzją bardzo trudną, bo lektura tej powieści rozbiła moje serce na milion drobnych kawałeczków, a jej zakończenie wcale nie poskładało go z powrotem w całość. Jednak zacznijmy od początku.
Historia Smith opowiada losy Eden. Tragiczne losy, bo w wieku czternastu lat dziewczynka...
Cześć! Przychodzę dzisiaj do Was z recenzją “Niezastąpionej” autorstwa Pauli Ciulak. Książka opowiada losy Vaioli Losie, dziewczyny, której życie zostało ułożone przez jej rodziców już od samych narodzin. Jej mężem ma zostać Darring Jennings, a intratny mariaż znacząco powiększyć bogactwo jej rodziny. Vaiola przez lata znosi szereg upokorzeń i ogrom cierpienia, by sprostać...
więcej Pokaż mimo to
Przychodzę dzisiaj do Was z recenzją powieści bestsellerowej Autorki – "Kiedy weszłam w twoje życie" od Jojo Moyes!
Moyes chyba nikomu nie trzeba przedstawiać, szczególnie fanom współczesnej literatury obyczajowej i romansów. Z ogromną przyjemnością sięgnęłam po najnowszą powieść pisarki i od razu mogę Wam powiedzieć, że lektura absolutnie nie zawiodła moich naprawdę...
Cześć, książkary! Czas na kilka słów o drugim tomie serii "Boneyard Kings" o tytule "Vicious Queen"!
Znowu wracamy do mrocznego amerykańskiego miasteczka, w którym rządzi zemsta, namiętność i bezlitosna walka o przetrwanie. W powieści znajdziemy jeszcze więcej gorących scen niż w pierwszej części, które mogą zszokować niejedną książkarę, ale na pewno rozpalą zmysły każdej...