forum Grupy użytkowników 10 książek, które najbardziej na mnie wpłynęły
Książki, które na mnie wpłynęły
odpowiedzi [47]
Książki, które zostawiły we mnie jakiś ślad to książki Michaela O'Brien'a: "Opowieść ojca", "Ojciec Eliasz. Dzień gniewu", "Ojciec Eliasz. Dzień Apokalipsy", "Dom Sophii",Teofil".
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postUżytkownik wypowiedzi usunął konto
Moją ulubioną książką która na mnie wpłynęła jest Dallas '63, otóż dzięki niej obrałem swój kierunek czytelniczy, czyli poprostu po jej przeczytaniu już wiedziałem co i o czym chcę dalej czytać (przynajmiej przez jakiś czas), dopóki nie wpadła mi w ręce ta książka Uciekinier po jej przeczytaniu...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
1. Bez mojej zgody
2. Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet
3. Ofiara 44
4. Piórko na wietrze
5. Cień wiatru
6. Bastion
W kolejności przypadkowej:
1. Winnetou - książka mojego dzieciństwa. Po prostu. Dzięki niej zaczęłam marzyć, a moje pasje czytelnicze rozwinęły się jeszcze bardziej. Dziękuję mojemu Tacie, który dał mi ją do przeczytania i czytał mi na dobranoc.
2. Jesteś cudem. 50 lekcji jak uczynić niemożliwe możliwym
Certyfikat
Lalka
Każdy umiera w samotności
Heban
Shogun
Na końcu tęczy
Cień wiatru
Czasy, miejsca,...
Uważam, że większość książek, które przeczytałam wpłynęły na mnie w taki czy inny sposób. Podam te, które uważam, że dały mi najwięcej.
1. Stowarzyszenie Kopciuszków
2. Pollyanna
3. Kochani, dlaczego się poddaliście?
4. ...
Niesamowicie mnie urzekły:
Desiree czyli czas próby
Prawdziwa historia dziewczyny, która przeszła w życiu bardzo wiele.. Mimo to nie poddaje się i cieszy się pełnią życia. Niesamowita...
Na krawędzi nigdy
Tego lata stałam się piękna
Może i niektóre z nich są lekturami, ale uważam je za mądre. Wszystkie z tych pozycji opowiadają o oddaniu, przyjaźni, poświęceniu, stracie i wpieraniu się nawzajem w trudnych sytuacjach. Myślę, że zmieniły myślenie nie jednego człowieka. :)
1. Złodziejka książek
2. Oddam ci słońce
3. Szukając Alaski
4. Bracia Lwie serce
5. Wszechświat kontra Alex Woods
6. Osobliwe i...
Norwegian Wood
Zielona Mila
Cztery pory roku
Skafander i motyl
No cóż "Norwegian wood" może i jest to "oklepana" pozycja, lektura obowiązkowa każdego Japończyka ,dla mnie była to jednak niezwykła...