Biblioteczka
2023-03-07
JAK WYKIWAĆ HOLLYWOOD - AVA WILDER
🤎Moja ocena: 9/10
Początkowo miałam problem żeby wgryźć się w tę książkę, ale to tylko ze względu na narrację, bo niestety występuje tu trzecioosobowa. Pod względem samej fabuły byłam kupiona już od samego początku, bo haloooo! Mamy tu motyw fake dating, a ja go po prostu kocham!
🎬Nie jest to lekka i słodka książka. Znaczy… Ona jest na swój sposób słodka, ma swoje urocze momenty, ale jednak ma też swoje ciężkie i smutne chwile. Jest… Nie wiem jak to określić, ale nie przepełnia jej szczęście i słodkie momenty od pierwszej do ostatniej strony. Mimo wszystko mocno kibicowałam bohaterom i obserwowałam ich rozwijającą się relacje z bijącym sercem. Pomimo ich różnicy wieku!
🎬”Jak wykiwać Hollywood” pokazuje nam tak już wspomniałam ciemną stronę sławy. Ethan był wykreowany tak realistycznie, a jego problemy… Czułam taki ciężar na sercu czytając o tym z czym zmaga się bohater. Jasne, nie mówię, że nie miał na to wpływu, bo jakiś na pewno miał, ale wiadomo… Było mi go tak szkoda, tak mnie jakoś wewnętrznie przytłoczyło to, z czym się zmagał.
🎬Autorka porusza tutaj ważniejsze tematy jakimi jest depresja i alkoholizm. Pokazała nam jak ciężko jest walczyć z demonami przeszłości i stoczyć bitwę o lepsze jutro. Uwielbiam książki, które poruszają ważniejsze tematy i wielki szacunek dla autorki za ich poruszenie!
🎬„Jak wykiwać Hollywood” nie jest lekka i cudowną historią, nie jest to lekki romans. Trzeba przygotować się na odrobinę bólu i smutku, ale jednocześnie będzie to historia idealna na lato. Muszę przyznać, że pierwsza część książki nie zwiastowała tego, że będzie tak… Trudno. Myślę, że nie da Wam tak łatwo o sobie zapomnieć. Moim zdaniem jest to pozycja obowiązkowa dla każdej fanki romansów i jedna z lepszych pozycji, jakie w tym roku czytałam.
JAK WYKIWAĆ HOLLYWOOD - AVA WILDER
🤎Moja ocena: 9/10
Początkowo miałam problem żeby wgryźć się w tę książkę, ale to tylko ze względu na narrację, bo niestety występuje tu trzecioosobowa. Pod względem samej fabuły byłam kupiona już od samego początku, bo haloooo! Mamy tu motyw fake dating, a ja go po prostu kocham!
🎬Nie jest to lekka i słodka książka. Znaczy… Ona jest na...
NAD RANEM - MONIKA SYGO
☀️Moja ocena: 8/10
☀️Na tę książkę czekałam baaaardzo długo. Pierwszy raz przeczytałam kilkanaście zdań tej pozycji kilkanaście lat temu i już wtedy wiedziałam, że pokocham bohaterów. Teraz wiem, że kocham nie tylko ich, ale i historię jaką tworzą.
☀️Piękne letnie poranki, parapet w pokoju niby, dwa kubki kakao z piankami i on… Oskar, chłopak z dzieciństwa. Najlepszy przyjaciel.
☀️„Nad ranem” to historia Niny i Oskara. Dwójki, która poznała się lata temu i stali się najlepszymi przyjaciółmi. Problem jest tylko taki, że mają dla siebie tylko wakacje. Przez pewne nieporozumienie tracą też to… Czy uda im się wszystko wyjaśnić?
☀️Relacja Niny i Oskara była idealna. Friends to lover w świetnym wydaniu. Nic nie działo się zbyt szybko (może nawet odrobinkę zbyt wolno), ale w idealnym i naturalnym tempie. Było sporo niewyjaśnionych spraw, które oboje musieli ze sobą przegadać, chociaż momentami denerwowało mnie ich zachowanie. Jakby byli nieco młodsi, mniej dojrzali. Autorka wplotła w fabułę wątek tajemnicy, który ja po części rozgryzłam, chociaż jednak nie do końca.
☀️Ta książka okazała się być niesamowicie komfortową młodzieżówką idealną na te długie letnie wieczory. Jest nieskomplikowana i baaardzo powolna. Momentami zbyt idealna. Z pewnością spodoba się nieco młodszym czytelnikom, chociaż i ja jestem nią oczarowana. Wciąga od pierwszych stron, częstuje nas letnim klimatem i wschodzące słońca. Czego chcieć więcej w te upalne dni? Ostatecznie poleca, bo mimo wszystko jestem zakochana w „Nad ranem” i wierze, że wy również pokochacie tę książkę! Już nie mogę się doczekać kolejnej części!
P.S. I ta okładka!
NAD RANEM - MONIKA SYGO
☀️Moja ocena: 8/10
☀️Na tę książkę czekałam baaaardzo długo. Pierwszy raz przeczytałam kilkanaście zdań tej pozycji kilkanaście lat temu i już wtedy wiedziałam, że pokocham bohaterów. Teraz wiem, że kocham nie tylko ich, ale i historię jaką tworzą.
☀️Piękne letnie poranki, parapet w pokoju niby, dwa kubki kakao z piankami i on… Oskar, chłopak z...
LOVE IS COMING - KAMILA MIKOŁAJCZYK
❄️Moja ocena: 8,5/10
Zimowa książka w środku lata? Czemu nie! Żeby jeszcze tylko działała ona na ochłodę to już w ogóle byłoby idealnie. Nie mogę przestać zachwycać się tą książką, bo była po prostu wspaniała. Miałam przyjemność czytać jej początki na wattapdzie, ale dopiero teraz udało mi się przeczytać całość i z ręką na sercu mówię Wam, że warto po nią sięgnąć. Kaden i Nellie są dla siebie kompletnie obcymi osobami, ale za chwilkę mają stać się „rodzeństwem”, poprzez ich rodziców. Początkowo nie pałają do siebie sympatią, jednak to się z czasem zmienia i zaczynają się ze sobą dogadywać i wspierać w trudnych momentach. Muszę przyznać, że ich relacja rozwinęła się niesamowicie naturalnie, po prostu byli dla siebie. Kaden tak uroczo opiekował się Nellie, że totalnie skradło to moje serce. Historia dwójki pokrzywdzonych nastolatków osadzona w świątecznym klimacie z prawdziwą fanką zimy i najprawdziwszym „Grinchem”! „Love is coming” nie jest tylko słodką i uroczą świąteczno-zimową młodzieżówką, to słodko-gorzka historia w której autorka porusza wąż mniejsze tematy takie jak utrata bliskiej osoby i radzenie sobie ze stratą, a także o prześladowaniu ze strony rówieśników. Był śmiech, były łzy i urocze momenty, ale też było poważnie i gorzko. Niemniej jednak jeśli szukacie niesamowicie komfortowej młodzieżówki to serdecznie Wam ją polecam, bo jest warta uwagi! Otuli wasze serce niczym ciepły kocyk w chłodne dni, a dodatkowo wprowadzi w odpowiedni zimowy klimat, bo jest to tutaj fajnie odczuwalne. Pozycja obowiązkowa na grudzień!
LOVE IS COMING - KAMILA MIKOŁAJCZYK
❄️Moja ocena: 8,5/10
Zimowa książka w środku lata? Czemu nie! Żeby jeszcze tylko działała ona na ochłodę to już w ogóle byłoby idealnie. Nie mogę przestać zachwycać się tą książką, bo była po prostu wspaniała. Miałam przyjemność czytać jej początki na wattapdzie, ale dopiero teraz udało mi się przeczytać całość i z ręką na sercu mówię...
PROJEKT: SZEF - VI KEELAND
🤎Moja ocena: 7/10
Książki Vi Keeland to już pewnego rodzaju pewnik, zawsze wiem, że jest to bezpieczny wybór i tak stało się też tym razem. W tej pozycji, jak już sam tytuł wskazuje mamy motyw romansu biurowego, który coraz bardziej lubię. Evie i Merric, biznesmen i terapeutka. Przyznam, że jak tylko o tym usłyszałam to poczułam się lekko zaciekawiona. Nie wiedziałam jak Vi ugryzie ten temat, ale to co dostałam bardzo mi się spodobało. Od samego początku pomiędzy głównymi bohaterami nie układa się najlepiej. Merric uważa, że Evie i to co robi kompletnie nie jest potrzebne jego pracownikom… Oboje mają trudne doświadczenia z przeszłości i z czasem zaczynają się dogadywać.
Bardzo dobrze czytało mi się tę książkę, chociaż nie stanie się ona moją ulubioną. Historie tworzone przez Vi są dla mnie jak wskoczenie w ulubioną bluzę i zaszycie się w ciepłym miejscu, są takie komfortowe i bardzo lubię po nie sięgać. No są pewniakiem w moim przypadku, nie będę oszukiwała. W dodatku autorka porusza ważniejsze tematy, co bardzo mi się podoba. W tej pozycji pojawiło się jakby nieco mniej scen seksu, co zadziałało na duży plus. Polubiłam bohaterów i to jak zostali wekowani. „Projekt: szef” to fajny romans biurowy, który Wam polecam. Myślę, że ta pozycja może spodobać się wielu osobom.
PROJEKT: SZEF - VI KEELAND
🤎Moja ocena: 7/10
Książki Vi Keeland to już pewnego rodzaju pewnik, zawsze wiem, że jest to bezpieczny wybór i tak stało się też tym razem. W tej pozycji, jak już sam tytuł wskazuje mamy motyw romansu biurowego, który coraz bardziej lubię. Evie i Merric, biznesmen i terapeutka. Przyznam, że jak tylko o tym usłyszałam to poczułam się lekko...
MAGNOLIA PARKS - JESSA HSTINGS
🤎Moja ocena: 4/10
•
„To nasz odwieczny taniec. Ja ranie ją, a ona mnie. Ja idę do łóżka z jakąś panną, a ona umawia się z kimś innym.”
•
Nie mam pojęcia jak ocenić tę książkę, z jednej strony jestem na nie, a z drugiej kończąc ją chciałam jak najszybciej sięgnąć po drugi tom, teraz natomiast nie wiem już czy chcę go czytać. Trzeba przyznać, że książka była niesamowicie wciągająca i na tyle mnie ciekawiła, bo cały czas chciałam wiedzieć co będzie dalej i dalej, dzięki czemu ciągle ją czytałam i przebrnęłam przez nią naprawdę szybko. BJ i Magnolia, dwójka przyjaciół od wielu lat, członkowie londyńskiej elity, obrzydliwie bogaci. Powiedzieć, że nie podobała mi się relacja głównych bohaterów to jak nic nie powiedzieć. Magnolia i BJ byli dla siebie nawzajem toksyczni. On zaliczał każdą dziewczynę jaka tylko na niego spojrzała, a ona za to by wzbudzić w nim zazdrość umawiała się z innymi mężczyznami. Autorka wplata tutaj niesamowicie wiele toksycznych zachowań i relacji. Przemoc, seks i narkotyki. No nic z tego mi się nie podobało. W sumie doskonale rozumiem zamysł tej książki, bo autorka pokazuje nam trochę inny rodzaj miłości, gdzie dwójka ludzi ciągle się rani, ale są sobie przeznaczeni… Tylko czy na pewno? Pomiędzy tymi młodymi ludźmi pojawiło się wiele tajemnic, niewypowiedzianych słów, które ich jeszcze bardziej raniły. Dla mnie okazała się być za bardzo toksyczna, za dużo tych złych zachowań i fabuła zbyt mocno oparta tylko na takiej relacji. Ładna okładka, fenomen tiktoka i niestety, albo stety, rozczarowanie, był potencjał, ale żeby został nieco inaczej wykorzystany…
MAGNOLIA PARKS - JESSA HSTINGS
🤎Moja ocena: 4/10
•
„To nasz odwieczny taniec. Ja ranie ją, a ona mnie. Ja idę do łóżka z jakąś panną, a ona umawia się z kimś innym.”
•
Nie mam pojęcia jak ocenić tę książkę, z jednej strony jestem na nie, a z drugiej kończąc ją chciałam jak najszybciej sięgnąć po drugi tom, teraz natomiast nie wiem już czy chcę go czytać. Trzeba przyznać,...
ODRODZENIE DZIKICH KWIATÓW - MICALEA SMELTZER
🤎Moja ocena: 8,5/10
Ta historia miała skleić moje serce po tym jak zakończenie pierwszego tomu połamało je na milion małych kawałeczków. Tymczasem nie wiem, czy nie został one pogruchotane jeszcze bardziej. Bohaterowie ponownie zostają wystawieni na próbę i mocno obrywają. Nie chcę Wam tutaj zdradzać zbyt wiele, bo jest to kontynuacja, ale… Od ostatnich wydarzeń minęło sześć lat i nic jeż nie jest takie samo jak wcześniej, a już w szczególności Salem i Thayer. Oboje mocno się zmienili. Nie ma co się oszukiwać, ale ta seria jest niesamowicie emocjonalna i łamiąca serce. Autorka rewelacyjnie manewrowała emocjami bohaterów i idealnie przelała je na papier. „Odrodzenie dzikich kwiatów” to romans, ale nie taki zwyczajny. Na pewno nie jest to lekka i cukierkowa historyjka wielkiej miłości. Bohaterowie wiele przeszli, mają wiele blizn w swojej duszy, ale nie poddają się. Ta część okazała się idealnym dopełnieniem i ostatecznie skleiła moje serce. Myślę, że nie jest to historia dla każdego, ale czy jest dla Was? Sprawdźcie sami.
ODRODZENIE DZIKICH KWIATÓW - MICALEA SMELTZER
🤎Moja ocena: 8,5/10
Ta historia miała skleić moje serce po tym jak zakończenie pierwszego tomu połamało je na milion małych kawałeczków. Tymczasem nie wiem, czy nie został one pogruchotane jeszcze bardziej. Bohaterowie ponownie zostają wystawieni na próbę i mocno obrywają. Nie chcę Wam tutaj zdradzać zbyt wiele, bo jest to...
WHEN IN ROME. RZYMSKIE WAKACJE - SARAH ADAMS
🤎Moja ocena: 8/10
🧡Amelia, albo jeśli ktoś woli Rae Rose potrzebuje odpocząć od przytłaczającej jej sławy i poukładanego życia. Wyjeżdża na wakacje do Rzymu bez słowa i zostawiajac wszystko. Rzymu, ale nie tego, który właśnie przyszedł Wam na myśl. Do Rzymu w Kentucky. Tam spotyka Noah-niezwykle gburowatego mieszkańca owego miasteczka. Tylko czy on naprawdę taki jest? A może za tym zachowaniem kryje się coś więcej?
🧡Muszę przyznać, że pierwsze spotkanie głównych postaci było… Ciekawe. Ona pośrodku niczego, w zepsutym samochodzie i w dodatku z telefonem bez zasięgu. A gdy do okna auta zapuka nieznajomy mężczyzna? Aha… Zawał murowany! (Przynajmniej w moim przypadku tak by było.) Lubię tego typu pierwsze spotkania. Można się nieco uśmiechnąć i nie są one jednak tak oczywiste jak wylanie kawy na tę drugą osobę.
🧡Podoba mi się to, że autorka postanowiła przedstawić tutaj ciemniejsze, ale nie takie znowu z kolei najciemniejsze strony sławy. Tak wiem, jak już trafia się sławna osoba w książce, to zazwyczaj przedstawiane są właśnie te ciemne strony sławy, ale jakoś mnie to kupuje. Drugi z bohaterów natomiast miał nieco nietypowy zawód jak na książkowego mężczyznę, bo prowadził piekarnię-to mnie zauroczyło!
🧡Sarah Adams nie powstrzymała się przed wpleceniem lekkich intryg w fabułę, co również mi się spodobało, bo nie było tak nudno. Chociaż żebyście mnie źle nie zrozumieli, bo przy tej książce nie da się nudzić. Jasne. Jest to lekka i przyjemna historia, w której praktycznie nic się nie dzieje, ot rodzący się romans pomiędzy dwójką ludzi, ale jednak człowiek się przy niej świetnie bawi i chce się ją czytać.
🧡Z piórem autorki miałam okazję zapoznać się przy okazji premiery „The Cheat Sheet”, dlatego nie mogłam sobie odmówić i tej książki. Ostatecznie bardzo się cieszę, że po nią sięgnęłam, bo była to idealna lektura by odpocząć. Naprawdę… Taka „swojska”, nie brakuje w niej humoru, a ja wiele razy uśmiechałam się pod nosem. Bohaterowie mieli fajną chemię między sobą, co też mnie kupiło. Nieco bajkowa i przekoloryzowana, a wręcz cukierkowa. Mimo to polecam!
WHEN IN ROME. RZYMSKIE WAKACJE - SARAH ADAMS
🤎Moja ocena: 8/10
🧡Amelia, albo jeśli ktoś woli Rae Rose potrzebuje odpocząć od przytłaczającej jej sławy i poukładanego życia. Wyjeżdża na wakacje do Rzymu bez słowa i zostawiajac wszystko. Rzymu, ale nie tego, który właśnie przyszedł Wam na myśl. Do Rzymu w Kentucky. Tam spotyka Noah-niezwykle gburowatego mieszkańca owego...
NORA, TEGO NIE MA W SCENARIUSZU - ANNABEL MONAGHAN
☁️Moja ocena: 8/10
🎬Nora to autorka scenariuszy filmowych. Można powiedzieć, że jest pewnego rodzaju specjalistką od romansów, bo to właśnie do tego typu filmów scenariusze wychodzą spod jej pióra. Kiedy jej gburowaty mąż zostawia ją i dzieci Nora postanawia napisać swój najlepszy scenariusz. Taki, który nie ma nic wspólnego telewizyjnymi klimatami. W dodatku w jej męża wcielić się ma najseksowniejszy aktor na świecie-Leo.
🎬Początkowo lekko denerwowała mnie główna bohaterka-miałam delikatne wrażenie, że jest nieco „bezbarwna”, ale jak poznałam ją lepiej, to to wrażenie się zmieniło, z czego bardzo się cieszę. A Leo? No cóż… Leo, to Leo.
🎬Muszę przyznać, że ta książka naprawdę mi się spodobała. Nie spodziewałam się tego i w sumie też nie do końca wiedziałam też czego tak naprawdę mam się spodziewać, ale czuje się usatysfakcjonowana. Historia, którą stworzyła Annabel okazała się bardzo wciągająca, a ja przeczytałam ją dosłownie w przeciągu kilku godzin, bo ciekawiło mnie co będzie dalej.
🎬”Nora, tego nie było w scenariuszu” to ciepła i zabawna historia miłosna, w której autorka pokazuje jej różne strony. Jak bardzo jest skomplikowana, ale też jak bardzo potrzebujemy miłości w naszym życiu. To jest coś, czego każdy człowiek potrzebuje. Ta historia bardzo mi się podobała, ogrzała moje serducho. Nie wiem jak to wyjaśnić, ale w pewien sposób poczułam ją. Myślę, że i Wam mogłaby się spodobać, dlatego zachęcam do sięgnięcia po nią. Będzie idealna na nadchodzące chłodne i jesienne wieczory. Chociaż lato wciąż nas nie opuszcza (i dobrze, niech zostanie jak najdłużej!).
NORA, TEGO NIE MA W SCENARIUSZU - ANNABEL MONAGHAN
☁️Moja ocena: 8/10
🎬Nora to autorka scenariuszy filmowych. Można powiedzieć, że jest pewnego rodzaju specjalistką od romansów, bo to właśnie do tego typu filmów scenariusze wychodzą spod jej pióra. Kiedy jej gburowaty mąż zostawia ją i dzieci Nora postanawia napisać swój najlepszy scenariusz. Taki, który nie ma nic...
CALL ME CRAZY - MELANIE HARLOW
☁️Moja ocena: 7/10
Plan miał być prosty. Ślub z korzyściami dla obu stron, z odpowiednim terminem. Enzo by przejąć rodzinną firmę, ma znaleźć żonę do 35 urodzin-taki jest warunek jego ojca. Blanca przez problemy zdrowotne ma praktycznie ostatnią szansę na zajście w ciążę. Dwoje ludzi w potrzebie, którzy mogą sobie pomóc. Tylko z jakimi konsekwencjami? Muszę przyznać, że ta część podoba mi się nieco bardziej niż pierwszy tom, ale mniej niż drugi… Bardzo podobało mi się to, że autorka poruszyła w tej części ważniejsze tematy, tematy zdrowotne. Pojawia się tutaj motyw niepłodności-co naprawdę cenię, bo w niewielu książkach pojawia się ten motyw. Podobała mi się też relacja bohaterów, bo mamy tutaj motyw od nienawiści do miłości. Enzo i Blanca mimo tego, że się nie lubią podejmują taką, a nie inną decyzję i byli pewni tego co chcą. Co innego jak do tego wszystkiego dojdą uczucia… Podobała mi się ta książka! Co mogę powiedzieć, bierzcie i czytajcie! Nie tylko tę książkę, ale wszystkie z serii Bellamy Creek. Będzie idealna na jakiś jesienny wieczór.
P.S. Książki w serii warto czytać w odpowiedniej kolejności.
CALL ME CRAZY - MELANIE HARLOW
☁️Moja ocena: 7/10
Plan miał być prosty. Ślub z korzyściami dla obu stron, z odpowiednim terminem. Enzo by przejąć rodzinną firmę, ma znaleźć żonę do 35 urodzin-taki jest warunek jego ojca. Blanca przez problemy zdrowotne ma praktycznie ostatnią szansę na zajście w ciążę. Dwoje ludzi w potrzebie, którzy mogą sobie pomóc. Tylko z jakimi...
TIE ME DOWN - MELANIE HARLOW
☁️Moja ocena: 7/10
Beckett to człowiek o dobrym sercu, niezaprzeczalnie przystojny i opiekuńczy. Porzucił karierę na Wall Street po to, by zająć się chorym ojcem. Maddie natomiast jest opiekuńczą i troskliwą matką, która po rozwodzie pragnie ułożyć swoje życie od nowa. Do Bellamy Creek wraca po to, by domknąć stare sprawy. Mężczyzna nie liczy na swoje szczęśliwe zakończenie, ale kto wie, co może przynieść przyjazd dawnej znajomej….
Muszę przyznać, że ta historia znalazła specjalne miejsce w moim serduchu, sama nawet nie do końca wiem, czym jest to spowodowane. Melanie Harlow zdecydowała się na poruszenie tutaj ważnego tematu jakim jest choroba Alzhaimera, co bardzo mi się podobało, bo chyba jeszcze nie czytałam książki z takim wątkiem. Jeśli chodzi o relację bohaterów to uważam, że wszystko toczyło się w idealnym tempie i pomiędzy nimi była wyczuwalna fajna nutka chemii. Niestety muszę się przyczepić do Becketta, bo chłop nie wiedział czego chce! Serio, miałam ochotę wleźć w tę książkę i strzelić go patelnią w łeb i to dosłownie. Melanie Harlow cechuje się lekkim i przyjemnym językiem, dzięki czemu przez książkę dosłownie się płynie i nawet nie wiadomo kiedy, a już jest koniec. Samo zakończenie rozkochało mnie w sobie i to dosłownie. Wszyscy chłopcy spotkali się razem, ze swoimi rodzinami… To było idealne! Jeśli macie ochotę na coś lekkiego na końcówkę lata (tego pogodowego), to ta seria jest idealna, a mężczyźni w niej są przecudowni.
TIE ME DOWN - MELANIE HARLOW
☁️Moja ocena: 7/10
Beckett to człowiek o dobrym sercu, niezaprzeczalnie przystojny i opiekuńczy. Porzucił karierę na Wall Street po to, by zająć się chorym ojcem. Maddie natomiast jest opiekuńczą i troskliwą matką, która po rozwodzie pragnie ułożyć swoje życie od nowa. Do Bellamy Creek wraca po to, by domknąć stare sprawy. Mężczyzna nie liczy...
2023-08-24
THE LONG GAME - ELENA ARMAS
☁️Moja ocena: 9,5/10
⚽️Adalyn to kobieta zadziorna, pewna siebie i niezależna. Stara się zaimponować ojcu i wspinać się po szczeblach kariery. Niestety przez jeden mały błąd (no może nie taki mały) zostaje odesłana do małego i zapomnianego miasteczka, by odkupić swoje winy. A na miejscu czeka na nią przystojny książę z bajki…. A to nie ta książka! Na miejscu czeka na nią (może i przystojny) zrzędliwy sąsiad i były bramkarz.
⚽️Muszę przyznać, że naprawdę polubiłam głównych bohaterów. Może początkowo miałam wątpliwości, czy na pewno będzie dobrze, ale na szczęście tak. Cameron i Adalyn zaczynają nie najlepiej, bo od nienawiści, ale jejku… A przecież od nienawiści do miłości jeden krok. Ta chemia między nimi była po prostu świetna! Nieraz moje serce zabiło szybciej czytając o ich relacji. Dodatkowo Cameron wiedział czego chce i to mi się bardzo podobało, bo ten facet był zdecydowany i pewny tego wszystkiego. Ten gburowaty słodziak zdobył moje serce tymi słodkimi gestami.
⚽️Historia była naprawdę zabawna i słodka z masą uroczych momentów, ale jak już wspomniałam pomiędzy postaciami pojawiła się świetna chemia i wzajemne przyciąganie. Na sceny zbliżenia musieliśmy trochę poczekać, ale było warto! Genialne slow-burn. A ich słowne przepychanki były naprawdę zabawne. Oprócz tego autorka zafundowała nam dość zaskakujący zwrot akcji i tutaj przyznam, że naprawdę zostałam zaskoczona.
⚽️Poświęćmy jeszcze chwilkę dla drugoplanowych bohaterów. Byli cudowni. Nie wiem jak wy, ale ja pokochałam wszystkich z tego małego Green Oak, drużyna Green Warriors była cudowna, Josie, kózka Brendy, koty (Pieróg i Wierzba).
⚽️Nie podlega wątpliwości to, że pokochałam twórczość Eleny Armas. Te jej powolne pióro, trzeba przyznać, że Elenie genialnie wychodzi pisanie slow-burn. Chyba nawet pokuszę się o stwierdzenie, że rośnie nam nowa mistrzyni tego gatunku! No po prostu nie potrafię nie kochać tej autorki.
⚽️„The Long Game” to kopalnia cudownych motywów. Mamy małomiasteczkowy klimat, od nienawiści do miłości, dwa „gburki”. Dostajemy też podwójny punkt widzenia, co uważam, że działa na dodatkowy plus. Myślę, że ta historia spodoba się wielu osobom, a w szczególności fankom pióra Mariany Zapaty. Moje kochane, zróbcie miejsce w swoich sercach (i biblioteczkach), bo nadchodzi Cameron Caldani!
P.S. Muszę kiedyś spróbować jogi z kozami!
THE LONG GAME - ELENA ARMAS
☁️Moja ocena: 9,5/10
⚽️Adalyn to kobieta zadziorna, pewna siebie i niezależna. Stara się zaimponować ojcu i wspinać się po szczeblach kariery. Niestety przez jeden mały błąd (no może nie taki mały) zostaje odesłana do małego i zapomnianego miasteczka, by odkupić swoje winy. A na miejscu czeka na nią przystojny książę z bajki…. A to nie ta...
KOMPLEKS GRZECZNEJ DZIEWCZYNKI - ELLE KENNEDY
☁️Moja ocena: 9/10
🐶Mac to mistrzyni w spełnianiu oczekiwań innych: bogatych i wymagających rodziców, znajomych czy długoletniego chłopaka. Dziewczyna nieco pogubiona i stłamszona, odgrywa własne życie jak rolę. Rodzice tak naprawdę nie interesują się nią jako człowiekiem, a jest to naprawdę inteligentna dziewczyna z głową na karku. Prowadzi własny całkiem nieźle rosnący biznes. Cooper to miejscowy chłopak z nieco kiepską reputacją, a z sercem na dłoni, pracowity, dążący do sukcesu. Słodki i uroczy…
🐶Muszę przyznać, że pokochałam głównych bohaterów. Cooper był słodziakiem i gwarantuję Wam, że go pokochacie! Taki niegrzeczny chłopak o złotym sercu. Mac początkowo mnie zirytowała, ale nadrobiła to swoim wyłamaniem się z tych stereotypów dzieciaka bogatych „rodziców”.
🐶Motywy jakie tu występują to małomiasteczkowy klimat, także osobom które go uwielbiają będą zachwycone. Dodatkowo mamy tutaj taką nadmorską atmosferę. Pojawiło się też nieco tych studenckich problemów. No i najważniejsze-on zakochuje się pierwszy! Kocham to! Aha, no i Daisy! Kto wie, ten wie.
🐶Strasznie podobała mi się ta książka. Poniekąd właśnie tego się spodziewałam bo kocham książki Elle o hokeistach, ale jednak miałam też odrobinkę wątpliwości. Troszeczkę za mało mi tutaj tego całego studenckiego klimatu, ale to nic, bo inne motywy to przykryły i w ostatecznym rozrachunku jestem zakochana.
🐶„Kompleks grzecznej dziewczynki” to świetny, małomiasteczkowy i lekki romans, który zachwyci fanów twórczości autorki. Myślę, że jeśli pokochaliście poprzednie serie spod jej pióra to pokochacie również i tę. Niesamowicie wciągająca od pierwszej do ostatniej strony. Jest to nieco inna książka niż do tej pory dostawaliśmy od Kennedy, ale to dobrze, co mam wrażenie, że lepsza i to miła odmiana. Mam nadzieję, że skusicie się na historię Mac i Coopera.
P.S. Jestem ogroooomnie ciekawa historii Evana.
KOMPLEKS GRZECZNEJ DZIEWCZYNKI - ELLE KENNEDY
☁️Moja ocena: 9/10
🐶Mac to mistrzyni w spełnianiu oczekiwań innych: bogatych i wymagających rodziców, znajomych czy długoletniego chłopaka. Dziewczyna nieco pogubiona i stłamszona, odgrywa własne życie jak rolę. Rodzice tak naprawdę nie interesują się nią jako człowiekiem, a jest to naprawdę inteligentna dziewczyna z głową na...
ROZKOSZNA GRA - VI KEELAND
☁️Moja ocena: 6/10
Książki Vi kocham i zawsze są to dla mnie swojego rodzaju comfort read. Tak samo było w tym przypadku, nie wiem skąd autorka czerpie pomysły na fabuły tych wszystkich sportowych romansów, ale znów stworzyła coś fajnego i lekkiego, co zarazem porusza nieco ważniejsze tematy. W tej pozycji mamy dwoje zupełnie różnych ludzi-Bella jest introwertyczką z matematycznym mózgiem, która wszystko poddaje analizie, a Christian-cóż to jest typowy samiec alfa: przystojny sportowiec, którego uwielbiają kobiety. W dodatku Bella jest jego szefową. Można by powiedzieć: ot, typowy romans, zetkną się dwa światy i bum. No i właśnie tak było, ale jednak miało to swój urok. Oprócz motywu sportowego, mamy tutaj też wątek szef-pracownik. Romans sportowy połączony z romansem pracowniczym-och pokochałam to! Podobał mi się wątek dość tajemniczej przeszłości głównej bohaterki i żałuję, że nie zostało to nieco bardziej rozwinięte, bo mogło wyjść z tego coś naprawdę fajnego. Mi się podobało, ale jak mówię ta autorka jest moim komfortowym wyborem. Mimo wszystko mocno polecam sięgnięcie po nią, bo może okazać się dobrą lekturą na długi i chłodny jesienny wieczór.
ROZKOSZNA GRA - VI KEELAND
☁️Moja ocena: 6/10
Książki Vi kocham i zawsze są to dla mnie swojego rodzaju comfort read. Tak samo było w tym przypadku, nie wiem skąd autorka czerpie pomysły na fabuły tych wszystkich sportowych romansów, ale znów stworzyła coś fajnego i lekkiego, co zarazem porusza nieco ważniejsze tematy. W tej pozycji mamy dwoje zupełnie różnych ludzi-Bella...
MY DARK ROMEO - PARKER S. HUNTINGTON, L.J. SHEN
☁️Moja ocena: 7,5/10
Musze przyznać, że jestem naprawdę pozytywnie zaskoczona tą pozycją. To jedna z lepszych książek z motywem hate-love jaką miałam okazje czytać. Bałam się, że mi się nie spodoba, ale jejku… Jestem nią naprawdę zachwycona, czytając ją bawiłam się przecudownie i nie żałuję ani minuty, którą spędziłam na czytaniu.
Pierwsze spotkanie Romeo i Dallas było… Delikatnie mówiąc kontrowersyjne. Wydarzyły się pewne rzeczy, ale nie będę Wam zdradzała co i jak. W każdym razie Romeo musi poślubić Romeo. Od tego wszystkiego zaczyna się ich przygoda, pełna nienawiści, ale też miłości. Naprawdę bardzo ciekawiło mnie to jak autorki poprowadzą ich relacje i ludzie! To był cud, miód i malinki! Jedno jest pewne-Dallas nie będzie słodką i potulną żoną. Słuchajcie! To było świetne: zaczynając od bohaterów, a kończąc na ich słownych potyczkach, dogryzaniu sobie nawzajem i tej całej chemii! Co prawda momentami przeginali, bo „raz się kochali, a raz nienawidzili”, ale jednak to miało swój urok. Romeo miał też swoje urocze momenty-to jak starał się dla swojej kobiety! Och, proszę! Nasz główny bohater zmagał się też z wieloma demonami przeszłości i tak naprawdę odkrywaliśmy to wszystko na równi z główną bohaterką, co mi się bardzo spodobało. Nie wiem czy lubicie tego typu książki, ale jeśli szukacie czegoś z wątkiem hate to love i aranżowanego małżeństwa to serdecznie Wam polecam tę pozycję. „My Dark Romeo” nie jest idealna, ale ma świetne dialogi, bohaterowie sobie dogryzają, a pojawiły się też słodkie i urocze momenty, także mam nadzieję, że i Wam się spodoba.
MY DARK ROMEO - PARKER S. HUNTINGTON, L.J. SHEN
☁️Moja ocena: 7,5/10
Musze przyznać, że jestem naprawdę pozytywnie zaskoczona tą pozycją. To jedna z lepszych książek z motywem hate-love jaką miałam okazje czytać. Bałam się, że mi się nie spodoba, ale jejku… Jestem nią naprawdę zachwycona, czytając ją bawiłam się przecudownie i nie żałuję ani minuty, którą spędziłam na...
W TYM ROKU ŚWIĘTA PACHNĄ TOBĄ - ANNA LANGNER
☁️Moja ocena: 6/10
❄️Ostatnio co roku sięgam po świąteczne książki od Anny Langner i tak stało się też tym razem. Nie mogłam odmówić sobie tej przyjemności, ale ta podobała mi się znacznie mniej niż z poprzedniego roku. Jakoś nie potrafiłam się w nią wciągnąć, tak jak bym tego chciała.
❄️Było dobrze, ale w pewnym momencie w moim osobistym odczuciu zaczęło się psuć. Nie wiem, ale może oczekiwałam czegoś więcej i to jest mój błąd. W każdym razie jest to historia o leczeniu złamanego serca i o tym co musi się stać, żeby ruszyć naprzód.
❄️ „W tym roku święta pachną tobą” to też książka o książce, bo nasza główna bohaterka pisze biografię o pewnej starszej pani… na miejscu poznaje tez innego autora książek, czyli tutaj jest tego naprawdę duuuużo! Pojawia się też wątek „nawiedzonego dworku”, chociaż w tym temacie ja spodziewałam się czegoś bardziej spektakularnego, to i tak fajnie, że pojawiło się coś ciekawego.
❄️No i musze się przyczepić do samego wątku romansu. Nie wiem, ale dla mnie stał się on nieco za szybki, wszystko wydarzyło się tutaj zbyt szybko. Nie umiem tego wytłumaczyć, ale dla mnie Kalina zbyt szybko przeszła od jednego związku do drugiego. Może dlatego, że ja bym tak nie mogła i wydało mi się to nieco nierealne? Nie mam zielonego pojęcia.
❄️Zakończenie za to nadrabia. Okej, ja jestem fanką słodkich, a wręcz przesłodzonych zakończeń historii miłosnych i tutaj jestem usatysfakcjonowana. Było ono takie otulające i fajne. Tutaj jestem. Na tak, chociaż może powiecie, że było nieco przesadzone, ale dla mnie wręcz idealne!
W TYM ROKU ŚWIĘTA PACHNĄ TOBĄ - ANNA LANGNER
☁️Moja ocena: 6/10
❄️Ostatnio co roku sięgam po świąteczne książki od Anny Langner i tak stało się też tym razem. Nie mogłam odmówić sobie tej przyjemności, ale ta podobała mi się znacznie mniej niż z poprzedniego roku. Jakoś nie potrafiłam się w nią wciągnąć, tak jak bym tego chciała.
❄️Było dobrze, ale w pewnym momencie w...
PRZYPADKOWO AMY - LYNN PAINTER
☁️Moja ocena: 5/10
☕️Jak tylko zobaczyłam w zapowiedziach nową książkę Lynn pointer, to nie mogłam się powstrzymać i stwierdziłam, że koniecznie muszę ją przeczytać. Jesienny romans z dyniową latte? Poproszę! Niestety, ale żałuję, że po nią sięgnęłam. Jak mocno pokochałam „Lepiej niż w filmach” tak niestety ta mnie rozczarowała.
☕️Ten romans zaczyna się klasycznie. Od słodkiego i uroczego spotkania dwójki ludzi w kawiarni, przy czym główna bohaterka wylewa na niego kawę. Och… Klasyczne spotkanie, które może doprowadzić do czegoś więcej…
☕️Żeby nie było zbyt kolorowo, to mamy tutaj również motyw szef-pracownica. Zasady firmy jasno określają, że pomiędzy nimi kompletnie nic nie powinno się wydarzyć, ale czy to będzie takie proste? Czy na pewno nic się nie wydarzy?
☕️Naprawdę nie chciałabym się czepiać, ale jejku jak ja się rozczarowałam. Nie mogłam się w nią wciągnąć, a to wszystko za sprawą narracji. Nie lubię książek z narracja trzecioosobową. Jasne, sama w sobie historia miała duży potencjał. Niestety, ale spodziewałam się, że będzie to bardziej jesienna pozycja. Za to bardzo fajnie została poprowadzona relacja głównych bohaterów, fajnie się ona rozwijała, a autorka szybko pokazała nam, że nie mogą bez siebie żyć.
☕️Niemniej jednak „Przypadkowo Army” to lekka i słodka, a zarazem urocza pozycja, która myślę, że może spodobać się wielu osobom. Ma swój klimat, jednak uważam, że mógł być jeszcze większy. Mi osobiście nie przypadła do gustu, głownie przez tę narrację. Przeczytałam do tej pory trzy książki autorki i tylko jedna przypadła mi do gustu, ale za to skradła serce na zawsze…
PRZYPADKOWO AMY - LYNN PAINTER
☁️Moja ocena: 5/10
☕️Jak tylko zobaczyłam w zapowiedziach nową książkę Lynn pointer, to nie mogłam się powstrzymać i stwierdziłam, że koniecznie muszę ją przeczytać. Jesienny romans z dyniową latte? Poproszę! Niestety, ale żałuję, że po nią sięgnęłam. Jak mocno pokochałam „Lepiej niż w filmach” tak niestety ta mnie rozczarowała.
☕️Ten...
LOVE LETTER TO WHISKEY - KANDI STEINER
☁️Moja ocena: 7/10
Na tę książkę czekałam bardzo, oj bardzo! Poniekąd jestem nią zachwycona, a poniekąd lekko rozczarowana. Nie sądziłam, że autorka postawi na tyle złych rzeczy i złych decyzji podejmowanych przez bohaterów. Oni swoją drogą bywali mocno denerwujący. Jeśli miałabym ich porównywać, to swoim niezdecydowaniem bardzo przypominali mi główne postaci z „Magnolia Parks” i to mnie irytowało.
Jeśli chodzi o relacje pomiędzy bohaterami, a kozę raczej ich brak… Nie raczej o ich relacje. Nie rozumiem dlaczego cały, ale to calutki czas się ich wypierali. Jasne, każde z nich miało swój powód, ale te ich ukrywanie prawdziwych uczuć mocno mnie irytowało. Nie rozumiem także dlaczego nie pozwalali sobie na szczęście… A jednocześnie to rozumiem.
Jamie i B ciagle podejmowali niedobre dla nich decyzje, nie pozwalali sobie na szczęście, popełniali błędy i ciągle trwali w bólu… Nie umiałam tego zrozumieć, mimo iż było to dla mnie poniekąd zrozumiałe. Ja wiem, że piszę teraz pokrętnie, ale tak właśnie jest… Ja jednocześnie nie rozumiem tych bohaterów i ich nie rozumie, a ta książka jednocześnie wydała mi się niesamowicie idealna, ale tez nieidealna…
To na swój sposób był naprawdę dobry i bolesny, a nawet momentami rozdzierający serce romans. Romans dwójki ludzi, którzy byli dla siebie, ale spotkali się w nieodpowiednim momencie. Ta pozycja ma swoje bardzo dobre momenty, ale uważam, że mogła być nieco lepiej dopracowana. Może odrobinkę mniej rozciągliwa. Niemniej jednak uważam, że ta historia była naprawdę dobra. Tylko może odrobinkę niedopracowana, ale mimo wszystko to dobra historia.
Jeśli szukacie książki, która złamie Wam serce, to zdecydowanie powinniście sięgnąć po „Love letter to whiskey”, bo zdecydowanie nie jest to słodka i urocza książka. To pozycja z tych o trudnej miłości, która nie powinna była się zdarzyć. To historia dwójki odpowiednich ludzi, których los zetknął w nieodpowiednim momencie. Jeśli szukacie czegoś, co połamie Wasze serducho, to zdecydowanie Wam ją polecam!
LOVE LETTER TO WHISKEY - KANDI STEINER
☁️Moja ocena: 7/10
Na tę książkę czekałam bardzo, oj bardzo! Poniekąd jestem nią zachwycona, a poniekąd lekko rozczarowana. Nie sądziłam, że autorka postawi na tyle złych rzeczy i złych decyzji podejmowanych przez bohaterów. Oni swoją drogą bywali mocno denerwujący. Jeśli miałabym ich porównywać, to swoim niezdecydowaniem bardzo...
Jeśli lubicie króciutkie książki/historyjki to myślę, że będzie to pozycja w sam raz dla Was. Ja sama nie do końca wiem co mam o niej sądzić. To kolejny romans hate-love z motywem biurowym i klimatem (nie do końca) świątecznym jaki przeczytałam. W firmie, w której pracuje Savannah branie urlopu w okresie świątecznym jest niedozwolone, a prezes tejże firmy organizuje drogie świąteczne przyjęcia, w których musi uczestniczyć każdy bez wyjątku. Marzenie? Nie do końca, przecież każdy ma prawo spędzić ten okres jak tylko pragnie. Mój problem z tą pozycją jest taki, że to było zbyt szybkie. Za mało się tu wydarzyło, a ja przeczytałam to nawet nie wiedząc kiedy. Niestety zawiodłam się, bo kompletnie nie poczułam tego świątecznego klimatu. Mimo iż są te świąteczne przyjęcia, to odbywają się one w wakacyjnych miejscach… Niestety, ale ja jestem na nie, mimo iż uwielbiam książki Whitney, to ta mnie zawiodła. „The Office Party. Gwiazdka firmowa” nada się jako lekka historyjka, przerywnik pomiędzy cięższymi lekturami. Myślę, że nada się na jakiś zastój czytelniczy, bo ma świetny humor, ale jeśli szukacie pozycji baaardzo świątecznej, to niestety poszukajcie czegoś innego.
Jeśli lubicie króciutkie książki/historyjki to myślę, że będzie to pozycja w sam raz dla Was. Ja sama nie do końca wiem co mam o niej sądzić. To kolejny romans hate-love z motywem biurowym i klimatem (nie do końca) świątecznym jaki przeczytałam. W firmie, w której pracuje Savannah branie urlopu w okresie świątecznym jest niedozwolone, a prezes tejże firmy organizuje drogie...
więcej mniej Pokaż mimo to
PIERWSZA PRÓBA - GRACE RILLEY
☁️Moja ocena: 8,5/10
🏈Akcja książki dzieje się na studiach, a ten studencki klimat jest tu naprawdę fajnie wyczuwalny. Nie jest to tak, że autorka tylko raz o tym wspomniała i później olała akademicki wątek. Dodatkowo układ pomiędzy bohaterami korepetycje=udawany związek. To ma być transakcja wiązana i na tym koniec… Ale co jak układ dobiegnie końca?
🏈Bardzo podobało mi to jak zostali wykreowani bohaterowie. Bex była niesamowicie uroczą osobą, zakochaną w fotografii, ale niestety nie była oddana tej pasji w pełni. James to chłopak, który w 100% jest oddany swojej miłości do futbolu. Widać jak ten chłopak to kocha, oddaje się temu i widać, że jest to jego życie. Miło się na to patrzyło.
🏈Relacja pomiędzy bohaterami była idealna już od samego początku. To jak ich do siebie ciągnęło i ta chemia między nimi była cudownie wyczuwalna. Ta cała granica udawania zatarła się bardzo naturalnie z czego się cieszę, bo nic nie było tutaj na siłę.
🏈To naprawdę niesamowicie lekka i przyjemna, a także cudowna i urocza pozycja z wątkiem sportowym i udawanym związkiem. Czego chcieć więcej? Przez nią po prostu się płynęło, a czytanie to była czysta przyjemność. Bex i James pasowali do siebie tak idealnie jak dwie połówki serc. No ja po prostu jestem zakochana w tej historii. Podbiła moje serce i czułam ekscytację czytając ją. Czułam się cudownie.
🏈Długo nie było trzeba mnie namawiać do sięgnięcia po tę książkę. Romans sportowy, udawany związek, relacja uczeń-korepetytorka? Czego chcieć więcej? To wszystkie moje ukochane wątki zamknięte w jednej historii-to po prostu musiało być idealne. I było! Już nie mogę się doczekać kolejnej części o jednym z braci James’a. Bo oni też byli niesamowicie uroczy!
PIERWSZA PRÓBA - GRACE RILLEY
☁️Moja ocena: 8,5/10
🏈Akcja książki dzieje się na studiach, a ten studencki klimat jest tu naprawdę fajnie wyczuwalny. Nie jest to tak, że autorka tylko raz o tym wspomniała i później olała akademicki wątek. Dodatkowo układ pomiędzy bohaterami korepetycje=udawany związek. To ma być transakcja wiązana i na tym koniec… Ale co jak układ...
STOWARZYSZENIE SŁODKIEJ ZEMSTY - ANNA LANGNER
🤎Moja ocena: 6/10
Pierwszy audiobook jaki miałam okazję przesłuchać i muszę przyznać, że jako taki „umilacz” czasu sprawdziła się u mnie idealnie.
Zraniona i zdradzona kobieta szuka pomocy na tajemniczym forum internetowym. Chociaż nie wiem czy określenie „forum” jest tutaj odpowiednie, bo niestety odniosłam wrażenie jakby członkinie musiały podporządkowywać się założycielce i wykonywać jej polecenia… Sama nie wiem jak to dokładnie określić, ale jednak bohaterka zamiast otrzymać tam jedynie pomoc po przykrym zdarzeniu, to wplątuje się w dziwny układ by pomóc nowo poznanej koleżance i odwdzięczyć się za udzieloną pomoc. Główny bohater okazał się zbyt idealny, przynajmniej w moim odczuciu. Po początkowych rozdziałach spodziewałam się zupełnie innego człowieka. Pojawił się też całkiem ciekawy czarny charakter, którego oczywiście nie polubiłam już na samym początku, ale jednak miała w sobie coś co mnie ciekawiło. Coś co bardzo mi się podobało to nawiązania do „Ani z Zielonego Wzgórza” to mnie w tej książce kupiło chyba najbardziej. „Stowarzyszenie Słodkiej Zemsty” to pozycja niesamowicie lekka i niestety baardzo przewidywalna, ale jak wspomniałam: w pracy jako umilacz czasu sprawdziła się idealnie.
STOWARZYSZENIE SŁODKIEJ ZEMSTY - ANNA LANGNER
więcej Pokaż mimo to🤎Moja ocena: 6/10
Pierwszy audiobook jaki miałam okazję przesłuchać i muszę przyznać, że jako taki „umilacz” czasu sprawdziła się u mnie idealnie.
Zraniona i zdradzona kobieta szuka pomocy na tajemniczym forum internetowym. Chociaż nie wiem czy określenie „forum” jest tutaj odpowiednie, bo niestety odniosłam wrażenie jakby...