Opinie użytkownika
ZASADA NUMER PIĘĆ - J. WILDER
🪽Moja ocena: 3,75/5
Dziewczyna, która ma pięć twardych zasad i chłopak, który chce je wszystkie złamać!
🏒Do sięgnięcia po romans z hokeistą nie trzeba mnie w ogóle namawiać. Ty mówisz: hokej, a ja mówię: daj! Ostatnio jestem zachłanna na ten sport w książkach i łykam dosłownie wszytko co wpadnie mi w oko. Tym razem też nie mogłam jej sobie...
UCIECZKA - GRACE REILLY
🪽Moja ocena: 4,5/5
🏒Hokeista i łyżwiarka. Córka trenera. Zakazana relacja, przyjaciele z korzyściami, lista rzeczy do zrobienia +18. To miała być niezobowiązująca przygoda, podczas której Cooper pomogłby Penny w wypełnieniu jej „niegrzecznej listy”. Ale nie mogło wyjść to bardziej idealnie w kontekście budowania relacji, bo Cooper był po prostu...
IRRESISTIBLE - MELNAIE HARLOW
🪽Moja ocena: 4/5
Aaaa, jakie to było cudowne! Słodkie, ciepłe, a jednocześnie rodzinne i zabawnie. Dawno już nie czytałam naprawdę dobrego romansu z małomiasteczkowym klimatem. A kocham je naprawdę mocno. Tutaj dodatkowo jest motyw samotnego ojca. Aaaaa (słyszycie mój krzyk?)-kocham ten motyw!! I ten samotny tata nie występuje tutaj tylko z...
DLA LUCY - JEWEL E. ANN
🪽Moja ocena: 5/5
O matko jedyna jaka to była cudowna książka! Przecudowna, przepiękna, PRZEGENIALNA-po prostu NAJLEPSZA. Powiem wam w ten sposób: ta pozycja jest historią mojego życia i nigdy jej nie zapomnę, będę wracała do niej jak najczęściej. Jejku! Wiem, że nie ma słów żeby opisać jak wspaniała jest ta pozycja i nie wiem czy cokolwiek będzie...
DIABEŁ W OBRĄCZCE - ELIZABETH O’ROARK
🪽Moja ocena: 2,75/5
Kocham tę serię, ale ta część to dla mnie rozczarowanie… I jestem z tego powodu zwyczajnie rozczarowana…
Czy dwie zupełnie inne od siebie osoby mogą się idealnie dopełnić? Pewnie tak. Niemniej jednak Graham i Keeley to naprawdę dwoje zupełnie innych od siebie ludzi. On jest odpowiedzialny i rozsądny, a Keeley… No...
NIEPLANOWANA MIŁOŚĆ - VI KEELAND
🪽Moja ocena: 4,25/5
Nie mogło być inaczej i po prostu musiałam sięgnąć po najnowszą książkę Vi, jest to mój pewniak wśród autorek, a jej pozycje naprawdę bardzo lubię. Tym razem również się nie zawiodłam i niesamowicie się cieszę, że miałam okazje poznać kolejną historię spod pióra Keeland. Widziałam jednak, że ta pozycja wzbudza skrajne...
DOKTOR SERCE - NISHA SHARMA
🪽Moja ocena: 4/5
Nie spodziewałam się, że ta książka spodoba mi się aż tak, właściwie to nie miałam w związku z nią żadnych oczekiwań. Okazała się być idealnym romansem z humorem i pikantniejszymi (ale naprawdę „smacznymi”) scenami.
Ona i on mają zupełnie inne podejście do miłości, ale jednak coś ich do siebie przyciąga. I tym czymś jest to,...
WŁADCA GNIEWU - ANA HUANG
🪽moja ocena: 4/5
To dopiero moja druga książka tej autorki, jaką miałam okazje przeczytać i muszę powiedzieć, że okazała się być znacznie lepsza niż „Miłość. Twisted”. Może to dlatego, że ta pozycja na ogól jest mniej „toksyczna”, ale nie będziemy teraz porównywać jednej do drugiej.
Muszę przyznać, że Ana Huang ma talent do tworzenia takich...
ZANIM ODEJDZIESZ - KLAUDIA BIANEK
🪽Moja ocena: 7/10
•
„Zakochałem się w niej bez pamięci.”
•
Szczerze powiedziawszy po skończeniu tej książki nie do końca wiedziałam co o niej sądzić, ale ostatecznie jestem na tak. „Zanim odejdziesz” to romans z różnicą wieku i to ona jest tutaj starsza. Natalia i Mateusz mieli spędzić ze sobą jedynie jedną noc, poznają się w poznańskim...
TO HATE ADAM CONNOR - ELLA MAISE
🪽Moja ocena: 8,5/10
Początkowo pozycja była dość sucha i już myślałam, że się nie wygryzę, ale na szczęście wszystko zmieniło się w momencie kiedy Lucy i Adam się poznali, cała akcja nabrała tempa, a mi od razu zaczęło się to lepiej czytać i kompletnie nie chciałam odkładać tej książki.
Po prostu nie mogło stać się inaczej i pokochałam...
STOWARZYSZENIE SŁODKIEJ ZEMSTY - ANNA LANGNER
🤎Moja ocena: 6/10
Pierwszy audiobook jaki miałam okazję przesłuchać i muszę przyznać, że jako taki „umilacz” czasu sprawdziła się u mnie idealnie.
Zraniona i zdradzona kobieta szuka pomocy na tajemniczym forum internetowym. Chociaż nie wiem czy określenie „forum” jest tutaj odpowiednie, bo niestety odniosłam wrażenie jakby...
JAK WYKIWAĆ HOLLYWOOD - AVA WILDER
🤎Moja ocena: 9/10
Początkowo miałam problem żeby wgryźć się w tę książkę, ale to tylko ze względu na narrację, bo niestety występuje tu trzecioosobowa. Pod względem samej fabuły byłam kupiona już od samego początku, bo haloooo! Mamy tu motyw fake dating, a ja go po prostu kocham!
🎬Nie jest to lekka i słodka książka. Znaczy… Ona jest na...
NAD RANEM - MONIKA SYGO
☀️Moja ocena: 8/10
☀️Na tę książkę czekałam baaaardzo długo. Pierwszy raz przeczytałam kilkanaście zdań tej pozycji kilkanaście lat temu i już wtedy wiedziałam, że pokocham bohaterów. Teraz wiem, że kocham nie tylko ich, ale i historię jaką tworzą.
☀️Piękne letnie poranki, parapet w pokoju niby, dwa kubki kakao z piankami i on… Oskar, chłopak z...
LOVE IS COMING - KAMILA MIKOŁAJCZYK
❄️Moja ocena: 8,5/10
Zimowa książka w środku lata? Czemu nie! Żeby jeszcze tylko działała ona na ochłodę to już w ogóle byłoby idealnie. Nie mogę przestać zachwycać się tą książką, bo była po prostu wspaniała. Miałam przyjemność czytać jej początki na wattapdzie, ale dopiero teraz udało mi się przeczytać całość i z ręką na sercu mówię...
PROJEKT: SZEF - VI KEELAND
🤎Moja ocena: 7/10
Książki Vi Keeland to już pewnego rodzaju pewnik, zawsze wiem, że jest to bezpieczny wybór i tak stało się też tym razem. W tej pozycji, jak już sam tytuł wskazuje mamy motyw romansu biurowego, który coraz bardziej lubię. Evie i Merric, biznesmen i terapeutka. Przyznam, że jak tylko o tym usłyszałam to poczułam się lekko...
MAGNOLIA PARKS - JESSA HSTINGS
🤎Moja ocena: 4/10
•
„To nasz odwieczny taniec. Ja ranie ją, a ona mnie. Ja idę do łóżka z jakąś panną, a ona umawia się z kimś innym.”
•
Nie mam pojęcia jak ocenić tę książkę, z jednej strony jestem na nie, a z drugiej kończąc ją chciałam jak najszybciej sięgnąć po drugi tom, teraz natomiast nie wiem już czy chcę go czytać. Trzeba przyznać,...
TO ZAWSZE BYŁEŚ TY - ADA TULIŃSKA
🤎Moja ocena: 5/10
🌸Ostatnio bardzo polubiłam książki Ady Tulińskiej i na tę czekałam z wielką niecierpliwością. Przekonały mnie do tego małomiasteczkowy klimat, motyw muzyki i drugiej szansy. Niestety tutaj mam nieco mieszane odczucia.
🌸Weronika została nauczycielka języka polskiego w szkole, w której niegdyś sama się uczyła. Placówce...
LETNIA PROPOZYCJA - VI KEELAND
🤎Moja ocena: 8/10
🏒Uwielbiam książki Vi Keeland. Dla mnie wystarczy pokazać zapowiedź, a wiem, że tak czy inaczej w końcu po nią sięgnę. Nie jest więc niespodzianką, że w końcu sięgnęłam również po tę. Letni romans, sportowiec i czego chcieć więcej do szczęścia.
🏒Kupił mnie już sam początek tej książki, bo Max wprosił się nie na swoją...
ODRODZENIE DZIKICH KWIATÓW - MICALEA SMELTZER
🤎Moja ocena: 8,5/10
Ta historia miała skleić moje serce po tym jak zakończenie pierwszego tomu połamało je na milion małych kawałeczków. Tymczasem nie wiem, czy nie został one pogruchotane jeszcze bardziej. Bohaterowie ponownie zostają wystawieni na próbę i mocno obrywają. Nie chcę Wam tutaj zdradzać zbyt wiele, bo jest to...
WHEN IN ROME. RZYMSKIE WAKACJE - SARAH ADAMS
🤎Moja ocena: 8/10
🧡Amelia, albo jeśli ktoś woli Rae Rose potrzebuje odpocząć od przytłaczającej jej sławy i poukładanego życia. Wyjeżdża na wakacje do Rzymu bez słowa i zostawiajac wszystko. Rzymu, ale nie tego, który właśnie przyszedł Wam na myśl. Do Rzymu w Kentucky. Tam spotyka Noah-niezwykle gburowatego mieszkańca owego...