Opinie użytkownika
Dziś zapraszam was na moją opinię na temat książki Arystokrata od Penelope Ward: Author i Editio Red.
Felicity pierwszy raz zobaczyła Leo, gdy brał prysznic. I chociaż spojrzała w jego stronę przez przypadek, trudno jej było oderwać wzrok od nagiego przystojniaka. Gdy niebawem się spotkali, od razu między nimi zaiskrzyło. Okazało się, że Leo był nie tylko uroczy, ale też...
#reklama
Dziś zapraszam was na moją opinię na temat książki Mile High od Liz Tomforde i Wydawnictwo NieZwykłe Zagraniczne.
Zanim zabrałam się za tę książkę, widziałam same ochy i achy na jej temat.
Zobaczymy czy sprostała moim wymaganiom, czy też może był to strzał w kolano.
No to jedziemy.
Hokeista z wybujałym ego i stewardesa mogąca mu udowodnić, że nie może mieć...
Zapraszam na moją #szybkaopinia na temat książki Irresistible od Melanie Harlow Author i Wydawnictwo Papierowe Serca.
Cloverleigh Farms zaprasza! Organizacja wesel, przyjęć i małego zakazanego romansu...
Pełnoetatowy samotny tata trzech córek i dyrektor finansowy Cloverleigh Farms nie ma czasu na miłość. Mack McAllister jest zbyt zajęty prowadzaniem interesów, trzymaniem...
#reklama
Zapraszam was na moją opinię na temat książki Tajemniczy wróg od T. L. Swan i Wydawnictwo NieZwykłe Zagraniczne.
Roshelle była przekonana, że przyłapanie swojego chłopaka na zdradzie to najgorsza rzecz, jaka mogła jej się przytrafić w życiu. Przynajmniej uważała tak tamtego dnia. Jednak to, co stało się później, kiedy wyszła z klubu, zdecydowanie przebiło...
W tym roku obiecałam sobie, że będę czytać więcej fantastyki.
Także zapraszam was na moją opinię na temat książki Królestwo Mostu od Danielle L. Jensen i Wydawnictwo Galeria Książki.
A gdybyście zakochali się w tej jednej osobie, którą przysięgaliście zniszczyć?
W dniu ślubu Lara ma dla męża tylko jedną myśl: rzucę twoje królestwo na kolana. Jako księżniczka szkolona od...
#reklama
Dziś zapraszam was na moją opinię na temat książki Gorzkie pragnienie od Mia Knight i Wydawnictwo NieZwykłe Zagraniczne.
Jasmine Hennessy w najczarniejszych snach nie przypuszczałaby, że stanie oko w oko ze swoim byłym mężem w ciemnym korytarzu w szpitalu w czasie wielkiej zamieci. Ale tak się właśnie wydarzyło.
Natychmiast wróciły do niej wspomnienia, to, jak na...
Dziś zapraszam was na moją opinię na temat książki One Shot od Lena M. Bielska i Wydawnictwo Kreatywne 🏀🏀
Łączy ich nie tylko miłość do koszykówki, ale również wzajemna nienawiść - przynajmniej w takim przekonaniu od dawna żyje Lance Berry.
Dziesięć lat nie wystarczyło, żeby mężczyzna wymazał
z pamięci istnienie Liama Batesa - człowieka, który złamał mu serce. W...
Napisać dobre Slow burn to nie lada sztuka.
A Mariana Zapata jest mistrzem tego gatunku, dlatego też zapraszam was dziś na moją opinię na temat książki Luna i pewne kłamstwo od Mariana Zapata i Wydawnictwo NieZwykłe Zagraniczne.
Problem z sekretami jest taki, że nigdy nie kończy się na jednym.
Luna Allen pracuje w warsztacie samochodowym, wykonując obowiązki sprawiające...
Trochę mi się życie zwaliło na głowę i miałam inne priorytety, ale już powolutku wychodzę na prostą i odgrzebuję się z zaległych opinii.
Dziś bym chciała zaprosić was na moją opinię na temat książki Noah od Karolina Zielinska _autorka i Editio Red
Gorący romans z motywem grumpy & sunshine na australijskiej farmie
Kiedy Noah spotyka Sky ― tak mógłby brzmieć tytuł komedii...
Kolejna #szybkaopinia.
Tym razem Pozwól mi sobie przypomnieć od Author Corinne Michaels i Wydawnictwo MUZA SA
Corinne Michaels przyzwyczaiła nas do emocjonujących historii, gdzie nie jedną łezkę się uroni.
A tutaj cóż...częściej przewracałam oczami z irytacji na bohaterów.
Bo jak babcię kocham, na pierwszy rzut oka wszystko ze sobą gra. Bo amnezja, małe miasteczko,...
A miało być tak pięknie, czyli zapraszam was na #szybkaopinia na temat książki Until You, Aż pojawiłaś się Ty od Catharina Maura i Wydawnictwo Papierowe Serca
Cóż...
Początek mnie zaciekawił, zaintrygował i sprawił, że miałam ochotę na tę powieść.
Lecz im dalej w las tym gorzej.
Chemia pomiędzy bohaterami na poziomie minusowym. Sceny seksu...jakby to napisać. Nie...
#reklama
Dziś chciałabym was zaprosić na moją opinię na temat książki Na przekór Panu Kane'owi od Rosa Lucas i Wydawnictwo NieZwykłe Zagraniczne.
Czyżby nastała moda na romanse biurowe?
Nawet nie zdajecie sobie sprawy jak mnie to cieszy.
Dobry romans biurowy nie jest zły.
A Rosa Lucas potrafi w romanse. Potrafi w fajnych bohaterów i wciągającą akcję.
Zaraz się przekonacie...
#reklama
Różnica wieku, gorący kowboj i chemia od której robi się duszno, czyli moja opinia na temat książki Kiedy wstanie świt od Magdalena Szponar i Wydawnictwo NieZwykłe.
Ekscytujący zakazany romans z różnicą wieku!
Dziewiętnastoletnia studentka Luna McCarthy po trzyletniej nieobecności wraca na wakacje do rodzinnej miejscowości Horseshoe Bay. Dziewczyna chce naprawić...
#reklama
Dziś zapraszam was na moją opinię na temat książki Milestones od Magdalena Szponar i Wydawnictwo NieZwykłe.
Dwudziestosześcioletnia Veronica Hale po śmierci ojca ma przejąć jego obowiązki prezesa w wydawnictwie Callan & Hale. Vera jest młoda i ambitna, a do tego zadania, będącego jej największym marzeniem, przygotowywała się przez całe życie.
Wszystko poszłoby...
Dziś łapcie moją opinię na temat książki Pierwsza próba od @Grace Reilly i Wydawnictwo YaNa
Jak tylko zobaczyła tę książkę w zapowiedziach to od razu wiedziałam, że muszę ją przeczytać.
Także jak tylko pojawiła się na Legimi, chyba najlepszy wynalazek ludzkości, to od razu wpadła ona na moją wirtualną półkę.
Zaraz się przekonacie czy było warto.
Udzielanie korepetycji...
#reklama
Dziś zapraszam was na moją opinię na temat książki Hunting Adeline od H. D. Carlton i Wydawnictwo NieZwykłe Zagraniczne.
Diament. Śmierć towarzyszy mi na każdym kroku, ale żniwiarz jeszcze mnie nie dostanie. Utknęłam w świecie pełnym potworów przypominających mężczyzn. Nikt tutaj nie jest tym, kim się wydaje. Jednak oni nie będą mieć mnie w nieskończoność. Nie...
Zapraszam was na moją opinię na temat książki Haunting Adeline od H. D. Carlton i Wydawnictwo NieZwykłe Zagraniczne.
Haunting Adeline to książka, która zrobiła nie małe zamieszanie jeszcze przed swoją premierą.
A to czemu?
Wszystko przez Trigger Warning, który został umieszczony na początku powieści.
I sprawił on, że wiele czytelników zaczęło się zastanawiać, czy...
#reklama
Dziś zapraszam was na moją opinię na temat książki Sinners anonymous od Somme Sketcher i Wydawnictwo NieZwykłe Zagraniczne.
Dwudziestojednoletnia Rory Carter decyduje się poślubić siedemdziesięcioletniego szefa Cosa Nostry, żeby ocalić chorego ojca. W ten sposób wkracza do świata bezwzględnej i niezwykle brutalnej rodziny mafijnej.
Zarówno jej relacja z...
#reklama
Zapraszam was na moją opinię na temat książki Known from Snow od Veli Szulwińskiej.
Dodam, że opinia będzie pełna spojlerów ukazujących absurdy tej książki.
Felicity Mistlee co roku czeka na zimę, bo wtedy znowu może poczuć śnieg pod nartami a na twarzy powiew zimnego, górskiego powietrza. Teraz, kiedy właśnie skończyła szkołę średnią, postanawia zostać...
#reklama
#ludkowelove
Dziś zapraszam was na moją opinię na temat książki Unbreak me od Ludka Skrzydlewska - strona autorska i BeYa.
Kiedyś przeżyła koszmar
Teraz musi pomóc innej dziewczynie
Czy znajdzie w sobie dość siły?
River Hansen pragnie jedynie przetrwać drugi rok na uczelni, nie zwracając na siebie uwagi i trzymając się z dala od ludzi, co po traumie z przeszłości...