Opinie użytkownika
Po bardzo pozytywnym odbiorze pierwszej części chętnie sięgnęłam po kolejne spotkanie z Julitą Wójcicką. Tym razem próbuje rozwiązać sprawę sprzed kilku lat. Dostajemy kolejną dawkę wiedzy na temat cyberbezpieczeństwa, po której stwierdzam, że na ten temat tak na prawdę nie wiem nic.
Wracając do samej powieści, niestety historia zdecydowanie mniej mnie porwała w porównaniu...
Piotr C jak zawsze bawi i cieszy mimo, iż są to często opisy przepełnione samotnością w czasach tindera, mając wszystko na wyciągnięcie ręki i gdzie liczą się tylko pieniądze.
Dobra, lekka książka na oderwanie się od rzeczywistości.
Żulczyk jest autorem znanym i albo się lubi jego książki albo nie. Mi zawsze było jakoś nie po drodze, ale z racji wydania nowej powieści stwierdziłam, że może jest to dobra okazja do pierwszego spotkania z tym autorem. Niestety chyba to był zły wybór.
Słyszałam z opinii innych czytelników, że ma specyficzny styl pisania i rzeczywiście trochę początkowo ciężko mi się było...
Jakże się ucieszyłam na to kolejne spotkanie z Gererdem Edlingiem, bowiem Behawiorysta przez długi czas była dla mnie numerem jeden. Książka, na którą trafiłam przypadkiem i dzięki której zaczęłam czytać dla przyjemności... ale wracając do Iluzjonisty. Mamy tu małe wehikuł czasu, a naszego bohatera dopada sprawa sprzed 30 lat. Początkowo radzi sobie z tym średnio, ale przy...
więcej Pokaż mimo to
Horyzont to moje pierwsze spotkanie z tym autorem oraz od bardzo dawna, także z tego typu literaturą. Miałam pewne obawy, teraz wiem, że zupełnie niepotrzebnie.
"Maniek, tylko tego nie spierdol" - powtarzał główny bohater, a ja czytając wierzyłam, że tego nie zrobi.
Opowieść o dwójce dorosłych ludzi, którzy zmagają się z problemami, będące wynikiem przeszłości. Mimo to...
Dziesięć tomów Zordon musiał czekać, by w końcu można było napisać o nim "Mecenas Konrad Oryński". Z tej okazji odstaje sprawę, której nawet sama wielka Joanna Chyłka nie daje żadnych szans. Jak łatwo się domyślić z zakończenia tomu dziewiątego, biedny Zordon nie może z niej zrezygnować tylko z jednego powodu. Ponownie na drodze do szczęścia dwójki bohaterów pojawia się...
więcej Pokaż mimo to"Zjazd absolwentów" opowiada o wielkiej tajemnicy z licealnych czasów trójki przyjaciół i jak się okazuje później także ich rodziny. Jak wiadomo szkolny czas to czas wielkich miłości, przyjaźni, ale i niestety też rozczarowań. Bohaterowie na nowo łączą swoje siły nie tylko ze względu zaproszenia na obchody dwudziestopięciolecia szkoły, ale także przez strach, iż największa...
więcej Pokaż mimo to"Złota klatka" otwiera nową serię książek Camilli Lackberg. Znając poprzednie książki tej autorki muszę przyznać, że się niestety zawiodłam. Początek mnie zaciekawił, ale jakoś w połowie książki stwierdziłam, że już przecież wszystko wiadomo i co będzie się działo dalej? Ostatnio na rynku jest bardzo dużo książek poruszających temat kobiet i ich walki z ogólnym systemem...
więcej Pokaż mimo to
Do tej pory z twórczości Pana Chmielarza mam za sobą serię z Mortką, zaskoczyło mnie w nowej powieści trochę inny styl niż znałam dotychczas. Autor zabiera nas na głęboką emocjonalną podróż, pełną tajemnic skrywanych przez bohaterów.
Temat ciężki jak i ciężkie są sny głównej bohaterki Klementyny. W tej książce nie ma nudy. Ona pochłania, ukazując jak doświadczenia z czasów...
"Pacjentka" jako jedna z najbardziej wyczekiwanych książek roku. A po przeczytaniu zastanawiam się dlaczego? Książka zrobiła dużo szumu przez co na pewno miałam zdecydowanie większe oczekiwania. Główny pomysł na historię bardzo fajny, jednak wiedząc z góry, że jest to thriller psychologiczny łatwo domyślić się odpowiedzi na pewne pytania. Nie mogłam się tak do końca wkręcić...
więcej Pokaż mimo to
"Paranoja" to drugi tom serii "W lekarskim fartuchu" z tym, że ten tom skupia się bardziej na wątku kryminalnym niż szpitalnym. Mimo, że główna bohaterka z "Obsesji" czyli Joanna Skoczek jest tu obecna to jednak pierwsze skrzypce gra przystojny i bogaty lekarz medycyny sądowej, Marek Zadrożny.
Książka dobra, czyta się szybko. Nie jest to literatura może wysokich lotów, ale...
"Umorzenie" jako dziewiąty (już) tom przygód dobrze znanej nam Pni Mecenas Joanny Chyłki i po prostu Zordona, który zbiera się z nauką do egzaminu jak ja do napisania pracy magisterskiej ;D
Weteran wojenny, postrzegany jako idealny mąż i ojciec morduje swoją rodzinę i jedyną osobą, która widzi dla niego światełko w tunelu jest Chyłka mimo, że Skalski przyznaje się do winy...
Sięgnęłam po tę książkę po licznych poleceniach ze strony autorów, których cenię. Mimo, że Jakub Szamałek ma kilka pozycji na swoim koncie jakoś nigdy nie trafiłam na to nazwisko. "Cokolwiek wybierzesz" jest otwarciem serii "Ukryta sieć", która będzie czymś nowym na naszym rynku.
Książka porusza bardzo aktualny i ważny temat, jakże trzeba być ostrożnym w czasach gdzie z...
"Będzie bolało" według mnie to lektura obowiązkowa dla osób, które planują podjąć studia medyczne jak i ich rodziców. A także dla każdego kto chce się co przeżywają lekarze każdego dnia.
Jest to dziennik z życia młodego lekarza, które wygląda zupełnie inaczej niż to co pokazują nam seriale medyczne. Ukazuje jak ciężka jest to praca, jak na tym cierpią jego najbliżsi, jego...
Ostatnio często napotykałam się na nazwisko autora "Skazy". Jednak dopiero przy tym tytule i rekomendacji Wojciecha Chmielarza stwierdziłam, że jest to odpowiedni czas na poznanie Roberta Małeckiego.
"Skaza" to pierwszy tom nowej serii autora. Zostają znalezione dwa ciała i niby się wydaje, że to czysty przypadek, a sprawa jest na granicy zamknięcia. Jednak wydarzenia z...
Chyłce i Zordonowi kibicuję nie od dziś. Początkowo seria pochłonęła mnie totalnie, pierwsze 3 tomy przeczytałam bez chwili wytchnienia. Później oczywiście cieszyłam się na każde spotkanie z tą dwójką prawników, ale emocje nieco opadły. Czytam już raczej z sentymentu.
Wiemy, że Mróz na brak pomysłów raczej nie narzeka, ma bujną wyobraźnię, ale z tym tomem i wysłaniem...
Pomysł na ten projekt bardzo dobry, natomiast wykonanie średnie.
Znani polscy pisarze opisali głośne sprawy kryminalistyczne na swój sposób. Jednym wyszło, drugim niekoniecznie. Najgorzej wypadła Bonda i Guzowska. Historie opowiedziane nudnie i zupełnie bez pomysłu. Opowiadania miały pomóc w zrozumieniu sprawy, w odpowiedzi na pytanie dlaczego doszło do tragedii....
"Cienie" jako kontynuacja "Osiedla marzeń". Jakże się cieszę, że za serię z Mortką zabrałam się 'na raz' i kończąc czwarty tom mogłam się od razu zabrać za piąty nie czekając. Jest to kolejna rewelacyjna pozycja na koncie Pana Chmielarza.
Dwie sprawy, które się w pewien sposób łączą. Mortka i Sucha znowu łączą siły i twardo idą za ciosem. Komisarz nie ma łatwego życia...
Kolejne spotkanie z Mortką i kolejne bardzo dobre.
Jest morderstwo na jednym z ekskluzywnych osiedli, gdzie wszystkie poszlaki wskazują na jedną osobę, ale jednoczenie jest masa innych osób, które skrywają tajemnice. Komisarz Mortka i aspirantka Suchocka nie mają łatwo. Szczególnie Sucha, która odkrywa coś czego chyba nie chciałby wiedzieć. Historia jest dopracowana i...
Nasz komisarz wraca do stolicy,a dodatkowo pod swoje skrzydła dostaje aspirantkę Suchocką, która wiele skrywa i dopiero z czasem będziemy odkrywali karty jej tajemnic.
"Przejęcie" pochłonęło mnie totalnie. Dawno już nie wkręciłam się w akcję kryminału. Szybka akcja, tajemnica sprzed kilku lat. A dochodzenie do sedna to była sama przyjemność. A do tego Mortka, dla którego...