Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Jak mówić by nas słuchano. Psychologia pozytywnej komunikacji

Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
6,6 (20 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
2
9
3
8
0
7
4
6
5
5
4
4
1
3
1
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788374892599
liczba stron
171
język
polski
dodała
asia

Znana i ceniona autorka oraz jedna z najciekawszych postaci rynku szkoleniowego Iwona Majewska-Opiełka tym razem dzieli się z nami wiedzą na temat pozytywnej komunikacji. W jej najnowszej książce znajdziesz rzetelną, podana w przystępny sposób wiedzę na ten temat , która sprawi, że nasze relacje z drugim człowiekiem będą pełniejsze. • Podstawy pozytywnej komunikacji • Wiedza na temat...

Znana i ceniona autorka oraz jedna z najciekawszych postaci rynku szkoleniowego Iwona Majewska-Opiełka tym razem dzieli się z nami wiedzą na temat pozytywnej komunikacji. W jej najnowszej książce znajdziesz rzetelną, podana w przystępny sposób wiedzę na ten temat , która sprawi, że nasze relacje z drugim człowiekiem będą pełniejsze.
• Podstawy pozytywnej komunikacji
• Wiedza na temat konstruowania czytelnego przekazu
• Podstawowe informacje o cechach dobrego słuchacza
Świetna książka o tym, jak skutecznie komunikować się z innymi ludźmi. Autorka w przystępny sposób zgłębia tajniki interesującego sposobu mówienia i wyjaśnia, jak sprawić, by nasz przekaz nie nużył odbiorcy. Zwraca też uwagę Czytelnika na to, że ważne jest nie tylko to, jak się mówi, ale również to, jak się słucha innych osób. Książka ta to nieoceniona pomoc dla wszystkich, którzy pragną opanować bądź udoskonalić swoje zdolności oratorskie, na przykład szkoleniowców czy wykładowców.

 

źródło opisu: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2010

źródło okładki: http://www.wydawnictwogwp.pl/

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (113)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 541
Agata Jabłońska | 2015-02-27
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 27 lutego 2015

Jak dla mnie książka nie wniosła nic nowego o tym jak mówić, by mnie słuchano. Wszytko robię wg. wskazówek autorki, ale to u mnie nie przyniosło efektów.
Książka przyjemnie napisana i łatwo wszystko zrozumieć.
PS. Zawsze tak robiłam, i zawsze mnie nie słuchano :)

książek: 80
Karola | 2016-08-09
Na półkach: Sierpień 2016, Przeczytane

Dla mnie ta książka to taki trochę psychologiczny bełkot. No owszem, całkiem dobrze i szybko się ją czyta. No jasne, parę ciekawostek w niej znalazłam. Ale temat został przedstawiony powierzchownie, autorka ledwo dotyka jednego tematu, a już przeskakuje na następny. Pomysł na książkę miał potencjał, ale wykonanie zawiodło.

książek: 60
chameau | 2016-10-06
Na półkach: Przeczytane
książek: 583
Justyna | 2016-04-29
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 29 kwietnia 2016
książek: 68
margaretka27 | 2015-09-13
Na półkach: Przeczytane
książek: 199
LuceClarius | 2015-05-09
Przeczytana: 09 maja 2015
książek: 280
paulina5974 | 2014-08-05
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 7
alejakwiatowa | 2014-07-12
Na półkach: Przeczytane
książek: 530
tuśka | 2014-03-28
Przeczytana: 27 marca 2014
książek: 57
ANITA | 2014-01-19
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
zobacz kolejne z 103 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd