Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Sprzedać niewidzialne

Tłumaczenie: Jarosław Sawicki
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka, Prószyński i S-ka
7,33 (3 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
1
8
0
7
1
6
1
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Selling the Invisible. A Field Guide to Modern Marketing
data wydania
ISBN
83-7255-698-9
liczba stron
200
słowa kluczowe
Sprzedać, niewidzialne
kategoria
poradniki
język
polski
dodała
dona

Na początku książki autor zajmuje się najważniejszym problemem w marketingu usług: jakością. Pokazuje w jaki sposób można odkryć w swoim przedsiębiorstwie te elementy, które wymagają udoskonalenia i podaje przykłady użytecznych technik. Następnie przechodzi do innych podstawowych zagadnień marketingu usług: jak określić, na czym naprawdę polega Twój biznes i co tak naprawdę kupują ludzie, jak...

Na początku książki autor zajmuje się najważniejszym problemem w marketingu usług: jakością. Pokazuje w jaki sposób można odkryć w swoim przedsiębiorstwie te elementy, które wymagają udoskonalenia i podaje przykłady użytecznych technik. Następnie przechodzi do innych podstawowych zagadnień marketingu usług: jak określić, na czym naprawdę polega Twój biznes i co tak naprawdę kupują ludzie, jak pozycjonować usługi, jak zrozumieć klientów i ich zachowanie oraz jak się z nimi komunikować.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (22)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 210
Łukasz Chrzanowski | 2014-07-13
Na półkach: Przeczytane

Jedna z najpraktyczniejszych książek marketingowych. Perełka.

książek: 7795
mariola | 2017-03-05
Na półkach: Przeczytane
książek: 358
pablo | 2015-03-10
Na półkach: Posiadam, Przeczytane
książek: 90
zbeegnyeav | 2016-12-26
Na półkach: Przeczytane
książek: 770
izaf | 2016-12-17
Na półkach: Chcę przeczytać, Reklama
książek: 9197
Chaoticreader | 2016-09-22
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 814
książek: 76
Endy | 2016-09-02
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 34
Krzywy | 2016-06-05
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 84
toran | 2016-01-24
Na półkach: Chcę przeczytać
zobacz kolejne z 12 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd