Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług

Okładka książki Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług Harry Beckwith
Okładka książki Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług
Harry Beckwith Wydawnictwo: Helion biznes, finanse
288 str. 4 godz. 48 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2006-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2006-01-01
Liczba stron:
288
Czas czytania
4 godz. 48 min.
Język:
polski
ISBN:
8324600191
Średnia ocen

6,0 6,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,0 / 10
3 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
550
92

Na półkach: , , , ,

Książka bardzo merytoryczna, a zarazem napisana lekkim piórem. Autor, za pomocą różnych przykładów i anegdotek objaśnia sposoby pozyskania, utrzymania i dbania o klientów. Moim zdaniem warta przeczytania, w szczególności, jeśli ktoś planuje otworzyć lub już posiada firmę usługową. Mogłoby się wydawać, ze jest to już przepis nieaktualny, w końcu minęło prawie 20 lat od pojawienia się pierwszego wydania, ale przepis jest uniwersalny. Błędy opisane w "Sprzedawaniu niewidzialnego" są popełniane nagminnie, nawet teraz.

Książka bardzo merytoryczna, a zarazem napisana lekkim piórem. Autor, za pomocą różnych przykładów i anegdotek objaśnia sposoby pozyskania, utrzymania i dbania o klientów. Moim zdaniem warta przeczytania, w szczególności, jeśli ktoś planuje otworzyć lub już posiada firmę usługową. Mogłoby się wydawać, ze jest to już przepis nieaktualny, w końcu minęło prawie 20 lat od...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    17
  • Przeczytane
    4
  • Biznes
    2
  • Posiadam
    2
  • Biznes, finanse
    1
  • Marketing
    1
  • Polecone
    1
  • 2015
    1
  • Handel i marketing
    1
  • Sprzedaż
    1

Cytaty

Więcej
Harry Beckwith Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług Zobacz więcej
Więcej

Podobne książki

Przeczytaj także