Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Niewidzialny dotyk

Tłumaczenie: Aleksandra Podsiadlik
Seria: Onepress Exclusive
Wydawnictwo: Helion
7 (3 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
1
7
1
6
1
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Invisible touch
data wydania
ISBN
8324603018
liczba stron
240
słowa kluczowe
Niewidzialny, dotyk
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Marketing w firmach działających w sektorze usługowym zdecydowanie różni się od marketingu firm produkcyjnych. Przedsiębiorstwa usługowe sprzedają zupełnie inny towar. Aby robić to skutecznie, muszą znać i rozumieć zasady rządzące ludzkim zachowaniem oraz wiedzieć, co skłania klienta do wybrania konkretnej usługi -- produktu, którego nie można dotknąć i ocenić przed złożeniem zamówienia....

Marketing w firmach działających w sektorze usługowym zdecydowanie różni się od marketingu firm produkcyjnych. Przedsiębiorstwa usługowe sprzedają zupełnie inny towar. Aby robić to skutecznie, muszą znać i rozumieć zasady rządzące ludzkim zachowaniem oraz wiedzieć, co skłania klienta do wybrania konkretnej usługi -- produktu, którego nie można dotknąć i ocenić przed złożeniem zamówienia. Relacja między klientem a wykonawcą usługi ma zupełnie inny charakter niż relacja między klientem a sprzedawcą. Należy budować ją w odmienny sposób, wykorzystując inne narzędzia. Trzeba opanować sztukę "niewidzialnego dotyku". Przeczytasz o niej w książce "Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu". Dowiesz się, jak kształtować relacje z klientami, wykorzystując nowoczesne metody promowania usług. Nauczysz się poprawnie interpretować wyniki badań marketingowych, omijać pułapki czyhające w utartych schematach i rozumieć potrzeby klientów. Poznasz humanistyczne aspekty marketingu i znajdziesz inspiracje, dzięki którym opracujesz własne sposoby pozyskiwania i utrzymywania lojalnych klientów.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (6)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 274
Rafał Rodak | 2016-05-20
Na półkach: Biznes, Przeczytane
Przeczytana: 2015 rok

Dla mnie ta książka to odkrycie. Podwójne, bo znalazłem ją w księgarni z tanią książką i kupiłem nic wcześniej o niej nie wiedząc.
No i dlatego, że opisano w niej fundamentalne sprawy dotyczące marketingu usług, ale do zastosowania w biznesie w ogóle. Dla kogoś to może są oczywistości, jednak dla mnie część informacji była bardzo ważna. Jasny przekaz i podkreślenie właśnie tych oczywistości to główne zalety tej pozycji.

książek: 187
Łukasz Chrzanowski | 2014-07-13
Na półkach: Przeczytane

Świetna książka, genialnego autora :)

książek: 404
Pyxxxy | 2016-02-08
Na półkach: Posiadam, Przeczytane
Przeczytana: 08 lutego 2016
książek: 537
Ssskorpionica | 2015-03-08
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 7
andrewmar | 2014-12-18
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 170
opt1mist | 2014-03-02
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd