Antysprzedaż
- Kategoria:
- poradniki
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Po Godzinach
- Data wydania:
- 2022-12-08
- Data 1. wyd. pol.:
- 2022-12-08
- Liczba stron:
- 232
- Czas czytania
- 3 godz. 52 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788366546738
Antysprzedaż, czyli kilkanaście luźnych, niczym nieskrępowanych myśli wokół procesów handlowych, wyłącznie dla inteligentnych pasjonatów sprzedaży z ambicjami mistrzowskimi oraz dystansem do siebie i otaczającej ich rzeczywistości.
Przypomnij sobie wszystko, co wiesz o sprzedaży
A teraz… zapomnij o tym
Czy zastanawiałeś/-aś się kiedykolwiek nad tym, dlaczego sprzedaż bywa tak bardzo trudna, mozolna i nierzadko frustrująca?
Jeśli do dziś nie znalazłeś/-aś satysfakcjonującej Cię odpowiedzi, to prawdopodobnie ta publikacja jest napisana właśnie dla Ciebie.
Ta książka drogi czytelniku jest w takim samym stopniu herezją, co inspiracją. Użytecznym poradnikiem i jednocześnie cyniczną rozprawką filozoficzną. O sprzedaży, życiu, lękach, kłamstwach i odwadze. Wciągnie Cię praktycznie od samego początku… potem Cię przeżuje… i ostatecznie odmieni.
Zaryzykujesz? Czy odpuszczasz?
Dariusz Milczarek. Człowiek wielu profesji i pasji – sprzedawca, konsultant, nauczyciel, menedżer, przedsiębiorca, aktor i mówca motywacyjny. Jeden z pionierów i współtwórców polskiego rynku doradztwa i edukacji biznesowej. Od siedemnastu lat propagator i entuzjasta Systemu Sprzedaży Sandlera. Nietuzinkowa osobowość, niekwestionowany autorytet i mentor dla wielu handlowców oraz menedżerów, którzy zetknęli się z nim na swojej drodze.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 16
- 8
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
To nie jest tak, że to zły poradnik. Dla początkujących sprzedawców myślę, że może być odkrywczy. Niemniej jednak gdy ktoś przeczytał jedną taką xiążkę to tak jakby przeczytał wszystkie. "Antysprzedaż..." to kwintesencja takich poradników. Plus masa nieśmiesznych żartów i dykteryjek.
Dodatkowa gwiazdka za ostatni rozdział, który faktycznie jest czymś nowym.
To nie jest tak, że to zły poradnik. Dla początkujących sprzedawców myślę, że może być odkrywczy. Niemniej jednak gdy ktoś przeczytał jedną taką xiążkę to tak jakby przeczytał wszystkie. "Antysprzedaż..." to kwintesencja takich poradników. Plus masa nieśmiesznych żartów i dykteryjek.
Pokaż mimo toDodatkowa gwiazdka za ostatni rozdział, który faktycznie jest czymś nowym.
Szczerze polecam! Dla osób, które zajmują się sprzedażą, chcą się nią zajmować albo po prostu lubią dobrą książkę z odrobiną humoru!
Szczerze polecam! Dla osób, które zajmują się sprzedażą, chcą się nią zajmować albo po prostu lubią dobrą książkę z odrobiną humoru!
Pokaż mimo to🌵 Przytulasz kaktusa❓Za chwilę dowiesz o co chodzi. Poznasz też rewelacyjną książkę dla przedsiębiorców i ludzi sprzedaży.
🌵 Przytul kaktusa, czyli przyjmij, że twoim zadaniem nie jest doprowadzanie klienta do zakupu, a wyłącznie do etapu decyzji.
Czy to oznacza, że nie staram się sprzedać? Nie. To kompletnie tego nie oznacza. Ten przekaz jest nieco inny, Dariusz Milczarek rozwija wątek w sposób działający na wyobraźnię:
"- Tak jak powiedziałem, mam fajne rozwiązania, które się w wielu sytuacjach sprawdzają. Dziś sprawdzimy, jak to będzie u ciebie. Dlatego proszę, abyś nie tworzył/a żadnych sztucznych barier, zasypywał/a mi drogi grudami i kamieniami w postaci idiotycznych, często kompletnie nieprawdziwych obiekcji. Tylko otwórz się na różne możliwości. Obejrzyjmy sprawy z różnych stron, wsadzę pewnie palucha tam i ówdzie, aby odsłonić sprawy dawno już zasypane, ale wszystko po to, byś wiedział/a, czy to, co masz na dziś, wystarczy ci czy nie.
Wiadomo, że tak nie powiemy do Klienta. Czytamy jednak o wyobrażeniu i takim podejściu, które oszczędzi obu stronom nieprzyjemnej gry w chowanego przed etapem decyzji. Autor rozwija temat:
🌵 "Najważniejsze dla mnie będzie, byś to ty miał/a przekonanie, że jest to dla ciebie dobre. Dlatego niezależnie od moich prób wpływania na twoje procesy decyzyjne zależy mi, aby do tematu podejść maksymalnie z perspektywy twoich interesów.
⛽Na koniec ciekawy przykład dotyczący stacji benzynowych i hot-dogów, które zawsze proponują pracownicy stacji.
Jedną z zasad Sprzedaży metodą Sandlera jest praca na bólu Klienta. Jak to określa autor "cierpienie sposobem na uzdrowienie".
Jesteś na stacji benzynowej i co gdybyś zamiast standardowego: "A może hot-doga? A może kawę? Mamy fajną promocję" mówić tak:
"- Kierowcy są czasem głodni, a pan?".
Książka jest naszpikowana takimi działającymi na wyobraźnię przykładami.
📚 Moim zdaniem powinien przeczytać ją każdy:
- Przedsiębiorca
- Handlowiec, Kierownik i Dyrektor Sprzedaży
- Każda osoba, która sprzedaje i ma problem ze zmyłkami i unikami klientów, gdy przychodzi do zakupu.
Pełna recenzja: https://www.linkedin.com/posts/paweljaczewskipl_mtbiznes-jednaksiazkawtygodniu-ksiafbahqka-activity-7030808492051423232-c--u?utm_source=share&utm_medium=member_desktop
🌵 Przytulasz kaktusa❓Za chwilę dowiesz o co chodzi. Poznasz też rewelacyjną książkę dla przedsiębiorców i ludzi sprzedaży.
więcej Pokaż mimo to🌵 Przytul kaktusa, czyli przyjmij, że twoim zadaniem nie jest doprowadzanie klienta do zakupu, a wyłącznie do etapu decyzji.
Czy to oznacza, że nie staram się sprzedać? Nie. To kompletnie tego nie oznacza. Ten przekaz jest nieco inny, Dariusz Milczarek...