Klient w centrum uwagi

Okładka książki Klient w centrum uwagi Robert Zych
Okładka książki Klient w centrum uwagi
Robert Zych Wydawnictwo: Onepress poradniki
Kategoria:
poradniki
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2016-04-25
Data 1. wyd. pol.:
2016-04-25
Język:
polski
ISBN:
9788328314399
Tagi:
obsługa klienta sprzedaż
Średnia ocen

5,8 5,8 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
5,8 / 10
6 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
22
15

Na półkach:

Sporo się nauczyłem dzięki tej książce. Napisana w przystępny sposób i dotykająca wielu aspektów obsługi klienta. Osobiście wolałbym więcej porad dla "obsługujących" niż dla ich szefów, ale podtytuł kazał się tego spodziewać. Użyteczną kwestią są obrazkowe wstępy do rozdziałów, co pozwala szybko przypomnieć sobie o co w nich chodziło, kiedy zagląda się do książki po jakimś czasie. Polecam nie tylko dla tych co z obsługi klienta "trzepią kasę" ale również dla organizacji non-profit.

Sporo się nauczyłem dzięki tej książce. Napisana w przystępny sposób i dotykająca wielu aspektów obsługi klienta. Osobiście wolałbym więcej porad dla "obsługujących" niż dla ich szefów, ale podtytuł kazał się tego spodziewać. Użyteczną kwestią są obrazkowe wstępy do rozdziałów, co pozwala szybko przypomnieć sobie o co w nich chodziło, kiedy zagląda się do książki po jakimś...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    22
  • Przeczytane
    6
  • Posiadam
    5
  • Sales
    1
  • Biznes
    1
  • 2023
    1
  • Chcę w prezencie
    1
  • Klient
    1
  • Audiobooks
    1
  • ! BŚ
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Klient w centrum uwagi


Podobne książki

Przeczytaj także