Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Klient w centrum uwagi

Wydawnictwo: Onepress
7 (1 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
1
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788328314399
słowa kluczowe
obsługa klienta, sprzedaż
kategoria
poradniki
język
polski
dodał
Bibliotekarz

Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych, jakie nasza firma oferuje w...

Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych, jakie nasza firma oferuje w pakiecie. Tak zwane pozytywne doświadczenie klienta czyni cuda. Jednak praca w zespole obsługi nie należy do łatwych. Dobrze wie o tym autor niniejszej książki, który ze swoimi klientami kontaktuje się osobiście od trzydziestu lat.

Za pośrednictwem niniejszej książki Robert Zych, handlowiec, trener i szef firmy, dzieli się z Tobą własnymi doświadczeniami i wiedzą z zakresu obsługi klienta, jaką zdobył w ciągu ponad ćwierćwiecza zawodowej aktywności. Sięga nie tylko po uniwersalne praktyki znane na całym świecie. Pamięta też o specyfice klienta polskiego. Analizuje proces podejmowania decyzji zakupowych. Zdradza sztuczki pozwalające wypracować pozytywną postawę wobec klientów oraz... narzuconych przez zagraniczną centralę procedur postępowania, które nijak mają się do realiów naszego rynku. Podpowiada, jak bronić się przed klientem trudnym. Wszystko po to, byście obaj – Ty i Twój klient – mieli wyłącznie pozytywne doświadczenia!

 

źródło opisu: http://onepress.pl/ksiazki/klient-w-centrum-uwagi-...(?)

źródło okładki: http://onepress.pl/ksiazki/klient-w-centrum-uwagi-...»

pokaż więcej

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (11)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 15
Bibliotekarz | 2016-08-11
Na półkach: Przeczytane

Sporo się nauczyłem dzięki tej książce. Napisana w przystępny sposób i dotykająca wielu aspektów obsługi klienta. Osobiście wolałbym więcej porad dla "obsługujących" niż dla ich szefów, ale podtytuł kazał się tego spodziewać. Użyteczną kwestią są obrazkowe wstępy do rozdziałów, co pozwala szybko przypomnieć sobie o co w nich chodziło, kiedy zagląda się do książki po jakimś czasie. Polecam nie tylko dla tych co z obsługi klienta "trzepią kasę" ale również dla organizacji non-profit.

książek: 34
Mikołaj | 2017-08-28
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 58
Margarita | 2017-08-09
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 339
Rafał Rodak | 2017-07-19
książek: 896
Adam Patora | 2017-05-25
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 537
Marta | 2017-05-24
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1825
Anita | 2017-05-24
Na półkach: Do pracy, Chcę przeczytać
książek: 21
jacuba90 | 2017-03-21
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 143
Piotr Marek | 2017-02-11
Na półkach: Chcę przeczytać, Posiadam
książek: 86
Anastazja2506 | 2016-09-16
zobacz kolejne z 1 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd