Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż

Okładka książki Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż Robert Zych
Okładka książki Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż
Robert Zych Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2015-09-29
Data 1. wyd. pol.:
2015-09-29
Język:
polski
ISBN:
9788328315396
Średnia ocen

5,8 5,8 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Marketing afiliacyjny dla bystrzaków Mladjenovic Paul, Sudol Ted
Ocena 8,7
Marketing afil... Mladjenovic Paul, S...
Okładka książki AI w strategii. Rewolucja sztucznej inteligencji w zarządzaniu Dariusz Jemielniak, Aleksandra Przegalińska
Ocena 6,4
AI w strategii... Dariusz Jemielniak,...
Okładka książki Podatki i składki w działalności przedsiębiorców Paweł Felis, Marcin Jamroży, Joanna Szlęzak-Matusewicz
Ocena 7,7
Podatki i skła... Paweł Felis, Marcin...
Okładka książki Inwestowanie w wartość. Od Grahama do Buffetta Erin Bellissimo, Mark A. Cooper, Bruce C. Greenwald, Judd Kahn, Tano Santos
Ocena 6,4
Inwestowanie w... Erin Bellissimo, Ma...
Okładka książki Jak zarządzać dużymi projektami Bent Flyvbjerg, Dan Gardner
Ocena 7,3
Jak zarządzać ... Bent Flyvbjerg, Dan...
Okładka książki Bankructwa. Tom 3. Przedsiębiorstwa i konsumenci Andrzej Tokarski, Maciej Tokarski
Ocena 6,7
Bankructwa. To... Andrzej Tokarski, M...

Oceny

Średnia ocen
5,8 / 10
5 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
293
273

Na półkach: ,

Jedna z wielu książek dotyczących skutecznej i aktywnej sprzedaży.
Autor przedstawia nam mnóstwo wskazówek i rad okraszając je jednocześnie bardzo dużą ilością przykładów.
Co jest pozytywne przykłady dotyczą sytuacji z polskiego rynku sprzedaży, a więc nam bliskiego, co pozwala na wykorzystanie ich w praktyce.
Oczywiście jak to w takich książkach bywa nie znajdziemy tu idealnych rozwiązań a raczej zestawienie różnych modeli postępowania, które to czytelnik sam będzie musiał dobrać do odpowiedniej sytuacji.

Jedna z wielu książek dotyczących skutecznej i aktywnej sprzedaży.
Autor przedstawia nam mnóstwo wskazówek i rad okraszając je jednocześnie bardzo dużą ilością przykładów.
Co jest pozytywne przykłady dotyczą sytuacji z polskiego rynku sprzedaży, a więc nam bliskiego, co pozwala na wykorzystanie ich w praktyce.
Oczywiście jak to w takich książkach bywa nie znajdziemy tu...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    12
  • Chcę przeczytać
    11
  • Posiadam
    6
  • Teraz czytam
    2
  • Audiobooki
    1
  • 2019 PRZESŁUCHANE
    1
  • PILNE Lektury Posiadanych Tytułów
    1
  • 2019
    1
  • Audiobooks
    1
  • ALL PRZESŁUCHANE
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż


Podobne książki

Przeczytaj także