Copywriting. Jak sprzedawać słowem

Seria: Samo Sedno
Wydawnictwo: Edgard
6,74 (27 ocen i 7 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
2
8
4
7
9
6
10
5
1
4
1
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788377883006
liczba stron
208
kategoria
poradniki
język
polski
dodała
snowwhite25

„No to Frugo”, „Żubr występuje w puszczy”, „Zawsze Coca-Cola” czy „Nike. Just do it!” to klasyczne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Chciałbyś tworzyć podobnie chwytliwe i błyskotliwe hasła reklamowe? Chcesz być mistrzem perswazyjnych tekstów, które przełożą się na konkretne efekty sprzedażowe? Pragniesz tworzyć komunikaty, którym nie oprze się żaden odbiorca? Sięgnij po tę...

„No to Frugo”, „Żubr występuje w puszczy”, „Zawsze Coca-Cola” czy „Nike. Just do it!” to klasyczne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Chciałbyś tworzyć podobnie chwytliwe i błyskotliwe hasła reklamowe? Chcesz być mistrzem perswazyjnych tekstów, które przełożą się na konkretne efekty sprzedażowe? Pragniesz tworzyć komunikaty, którym nie oprze się żaden odbiorca? Sięgnij po tę książkę!

- Dowiesz się, na czym polega magia sloganów i jaki jest sekret namingu.
- Nauczysz się sprawnie i precyzyjnie dostosowywać teksty reklamowe do konkretnego medium (prasa, radio, telewizja, internet).
- Poznasz skuteczne triki i wskazówki dotyczące tworzenia wartościowych treści w serwisach społecznościowych na czele z Facebookiem.
- Zaczniesz umiejętnie wykorzystywać techniki perswazyjne w przekazie reklamowym.
- Zostaniesz kreatorem słowa, który potrafi uświadomić odbiorcy ukryte potrzeby i kreować gusta.

 

źródło opisu: http://www.samosedno.com.pl/

źródło okładki: http://www.samosedno.com.pl/copywriting-jak-sprzed...»

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (113)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 185
MaryEllen | 2018-09-25
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 25 września 2018

Jeżeli liczysz na to, że po przeczytaniu tej książki będziesz pisać lepiej, to, niestety, ale nic z tego.
Niby nic nie można zarzucić temu poradnikowi, niby wszystko jest ok - autorzy poruszyli tu najważniejsze kwestie dotyczące copywritingu. Jednak czegoś zabrakło. Chyba za dużo teorii, z mało przykładów tego, jak pisaniem porywać tłumy.
Przeczytałam. Nie żałuję. Przynajmniej zrobiłam poradnikowe rozeznanie w tym temacie. I już teraz sięgnęłam po następną - Biblia copywritingu. I tutaj autor zainspirował mnie od pierwszego zdania - sam pokazał "jak to się robi". I, niestety, nie mogę się oderwać (a północ za pasem...).

książek: 439
Adam | 2014-11-04
Przeczytana: 2014 rok

Pisarze to współcześni czarodzieje, którzy przenoszą swoje wnętrze, jego bogactwo, piękno i siłę na kartkę papieru. Wyzwalają w nas emocje, uczucia i zafascynowanie. Otwierają dodatkowe światy, łamiąc bariery rzeczywistości.
Nie inaczej jest z tekstami reklamowymi. Copywriting to stawianie mostów między potrzebami klienta a ofertą jaka nas otacza. To współczesny język, który pod postacią metafor, odpowiedniego słownictwa i cech łamie granice naszego postrzegania.

Po przeczytaniu tej książki copywriterzy nie nauczą się lepiej czarować, bo też zadaniem jej nie jest inspirowanie, czy wskazywanie bodźców, które mogłyby uruchomić w nas machinę tworzenia. Książka ta zaznacza, wskazuje i podkreśla narzędzia jakie powinien stosować copywriter, aby jego zaklęcie marketingowe było skuteczne.

Książka skupia się na omówieniu najważniejszych i najczęściej występujących form marketingu w sieci. Ukazuje dużo ciekawych informacji o tym jak zaistnieć na portalach społecznościowych. Jak zbudować...

książek: 12
Milena | 2018-06-21
Na półkach: Przeczytane

Książkę kupiłam na zajęcia z copywritingu. Całkiem przydatna

książek: 297
krack | 2014-01-31
Na półkach: Przeczytane, Posiadam

Ciekawa i dobrze napisana książka, która w przeciweństwie do wielu poradników zawiera dużo konkretów i przykładów a nie bazuje na oklepanych "mądrościach" i wacie słownej. I już wiem dlaczego na początku maila nie można pisać "Witam":)

książek: 387
piotk | 2016-05-04
Na półkach: Przeczytane

Tak wysoka ocena, bo autorzy książki zamieścili w niej samo mięso i bardzo dużą dawkę wiedzy. Poza tym sporo ciekawych przykładów i porad. Polecam jak najbardziej, choćby po to, aby usystematyzować wiedzę.

książek: 60
Joanna | 2017-03-23
Na półkach: Przeczytane

Polecam tą książkę początkującym copywriterom - dużo przydatnej wiedzy, omówione zostały najważniejsze rodzaje tekstów marketingowych. Autorzy odnoszą się do copywritera bardzo szeroko - jako osoby generalnie piszącej teksty na zlecenie agencji marketingowej i firm (czyli w jeden worek wrzucone są osoby piszące dla pracy, pracujące przy spotach reklamowych, tworzące chwytliwe teksty. Za mało o pisaniu tekstów na potrzeby internetu, za dużo o tworzeniu sloganów. Pozycja bogata w przykłady i ćwiczenia, chociaż czasami analiza tekstów jest moim zdaniem przesadzona - ile można wyciągnąć ze sloganu: No to Frugo?

książek: 2
Małgorzata Frank | 2016-11-02
Na półkach: Przeczytane

Książka nie uczy, jak sprzedawać słowem. Uznałabym ją raczej za leksykon form copywriterskich ze szkicem na temat każdej z nich. No i jest błąd merytoryczny: brief pomylił się autorom z briefingem.

książek: 739
ark0601 | 2018-07-26
Przeczytana: 26 lipca 2018
książek: 482
Nathalie-bibki | 2018-04-09
Przeczytana: 21 września 2018
książek: 91
Michalovic | 2017-08-15
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 12 sierpnia 2017
zobacz kolejne z 103 
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd