Copywriting. Jak sprzedawać słowem

Dorota JędrzejewskaRafał Niemczyk Wydawnictwo: Edgard Seria: Samo Sedno poradniki
208 str.
Data wydania:
2013-09-18
Data 1. wyd. pol.:
2013-09-18
Liczba stron:
208
Język:
polski
ISBN:
9788377883006
Tłumacz:
Dorota Jędrzejewska, Rafał Niemczyk
Wydawnictwo:
Edgard
Tagi:
copywriting reklama hasła reklamowe
Kategoria:
poradniki
Data wydania:
2013-09-18
Liczba stron:
208
Język:
polski
ISBN:
9788377883006
Tłumacz:
Dorota Jędrzejewska, Rafał Niemczyk
Seria:
Samo Sedno
Tagi:
copywriting reklama hasła reklamowe
Średnia ocen
6,5 / 10
32 ocen 8 opinii

Oceń przeczytaną książkę
i
Dodaj książkę do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama

Książki autora

Okładka książki Copywriting. Jak sprzedawać słowem Dorota Jędrzejewska, Rafał Niemczyk
6,5
Copywriting. J... Dorota Jędrzejewska...
Reklama

Podobne książki

Więcej
więcej

Oceny

Średnia ocen
6,5 / 10
32 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinie [8]

Sortuj:
465
58

Na półkach:

Każdy piszący może z tej książki wiele wynieść ponieważ są w niej zawarte ogólne i niezmienne zasady w zawodzie copywritera. Poza tym książka jest podzielona na rozdziały jak pisać treści do prasy, do internetu, telewizji czy mediów społecznościowych. Zawiera bardzo dużo konkretnych przykładów już powstałych tekstów . Najbardziej skorzystają z niej copywriterzy zajmujący...

więcej Pokaż mimo to

2081
147

Na półkach: ,

super książka, samo "mięso" czyli konkrety. merytoryczna z przykładami i z ćwiczeniami. Brawo dla autorów, za przygotowanie takiej świetnej książki, dużo czytam ale takie perełki zdarzaj się mega rzadko.

Pokaż mimo to

143
14

Na półkach:

Jeżeli liczysz na to, że po przeczytaniu tej książki będziesz pisać lepiej, to, niestety, ale nic z tego.
Niby nic nie można zarzucić temu poradnikowi, niby wszystko jest ok - autorzy poruszyli tu najważniejsze kwestie dotyczące copywritingu. Jednak czegoś zabrakło. Chyba za dużo teorii, z mało przykładów tego, jak pisaniem porywać tłumy.
Przeczytałam. Nie żałuję....

więcej Pokaż mimo to

Reklama
12
7

Na półkach:

Książkę kupiłam na zajęcia z copywritingu. Całkiem przydatna

Pokaż mimo to

89
69

Na półkach:

Polecam tą książkę początkującym copywriterom - dużo przydatnej wiedzy, omówione zostały najważniejsze rodzaje tekstów marketingowych. Autorzy odnoszą się do copywritera bardzo szeroko - jako osoby generalnie piszącej teksty na zlecenie agencji marketingowej i firm (czyli w jeden worek wrzucone są osoby piszące dla pracy, pracujące przy spotach reklamowych, tworzące...

więcej Pokaż mimo to

390
65

Na półkach:

Tak wysoka ocena, bo autorzy książki zamieścili w niej samo mięso i bardzo dużą dawkę wiedzy. Poza tym sporo ciekawych przykładów i porad. Polecam jak najbardziej, choćby po to, aby usystematyzować wiedzę.

Pokaż mimo to

518
22

Na półkach: , ,

Pisarze to współcześni czarodzieje, którzy przenoszą swoje wnętrze, jego bogactwo, piękno i siłę na kartkę papieru. Wyzwalają w nas emocje, uczucia i zafascynowanie. Otwierają dodatkowe światy, łamiąc bariery rzeczywistości.
Nie inaczej jest z tekstami reklamowymi. Copywriting to stawianie mostów między potrzebami klienta a ofertą jaka nas otacza. To współczesny język,...

więcej Pokaż mimo to

347
151

Na półkach: ,

Ciekawa i dobrze napisana książka, która w przeciweństwie do wielu poradników zawiera dużo konkretów i przykładów a nie bazuje na oklepanych "mądrościach" i wacie słownej. I już wiem dlaczego na początku maila nie można pisać "Witam":)

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    83
  • Przeczytane
    37
  • Posiadam
    10
  • Teraz czytam
    3
  • Popularnonaukowe
    1
  • Moje własne
    1
  • Posiadam ebooka
    1
  • BG UMK
    1
  • Biznes
    1
  • Pożyczone
    1


Reklama

Tu pojawią się rekomendacje dla ciebie

Aby zobaczyć rekomendacje oceń 20 książek w serwisie

Oceń

Wypożycz z biblioteki

Reklama

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Copywriting. Jak sprzedawać słowem


Mogą Cię również zainteresować

Reklama

Przeczytaj także

zgłoś błąd