Copywriting. Jak sprzedawać słowem

Okładka książki Copywriting. Jak sprzedawać słowem
Dorota JędrzejewskaRafał Niemczyk Wydawnictwo: Edgard Seria: Samo Sedno poradniki
208 str. 3 godz. 28 min.
Kategoria:
poradniki
Seria:
Samo Sedno
Wydawnictwo:
Edgard
Data wydania:
2013-09-18
Data 1. wyd. pol.:
2013-09-18
Liczba stron:
208
Czas czytania
3 godz. 28 min.
Język:
polski
ISBN:
9788377883006
Tłumacz:
Dorota Jędrzejewska, Rafał Niemczyk
Tagi:
copywriting reklama hasła reklamowe
Dodaj do pakietu
Dodaj do pakietu

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Podobne książki

Reklama

Oceny

Średnia ocen
6,6 / 10
40 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
966
793

Na półkach: , , ,

Rozdziały podzielone na copywriting w prasie, telewizji, internecie, radiu, mediach społecznościowych.
Bardzo dobra lektura. Moim zdaniem za dużo o reklamach, tworzeniu haseł.
O pisaniu mogłoby być więcej.

Pokaż mimo to

avatar
52
46

Na półkach:

Bardzo przydatna pozycja dla początkującego copywritera.

Pokaż mimo to

avatar
500
68

Na półkach:

Każdy piszący może z tej książki wiele wynieść ponieważ są w niej zawarte ogólne i niezmienne zasady w zawodzie copywritera. Poza tym książka jest podzielona na rozdziały jak pisać treści do prasy, do internetu, telewizji czy mediów społecznościowych. Zawiera bardzo dużo konkretnych przykładów już powstałych tekstów . Najbardziej skorzystają z niej copywriterzy zajmujący...

więcej Pokaż mimo to

Reklama
avatar
2099
150

Na półkach: ,

super książka, samo "mięso" czyli konkrety. merytoryczna z przykładami i z ćwiczeniami. Brawo dla autorów, za przygotowanie takiej świetnej książki, dużo czytam ale takie perełki zdarzaj się mega rzadko.

Pokaż mimo to

avatar
143
14

Na półkach:

Jeżeli liczysz na to, że po przeczytaniu tej książki będziesz pisać lepiej, to, niestety, ale nic z tego.
Niby nic nie można zarzucić temu poradnikowi, niby wszystko jest ok - autorzy poruszyli tu najważniejsze kwestie dotyczące copywritingu. Jednak czegoś zabrakło. Chyba za dużo teorii, z mało przykładów tego, jak pisaniem porywać tłumy.
Przeczytałam. Nie żałuję....

więcej Pokaż mimo to

avatar
12
7

Na półkach:

Książkę kupiłam na zajęcia z copywritingu. Całkiem przydatna

Pokaż mimo to

avatar
146
105

Na półkach:

Polecam tą książkę początkującym copywriterom - dużo przydatnej wiedzy, omówione zostały najważniejsze rodzaje tekstów marketingowych. Autorzy odnoszą się do copywritera bardzo szeroko - jako osoby generalnie piszącej teksty na zlecenie agencji marketingowej i firm (czyli w jeden worek wrzucone są osoby piszące dla pracy, pracujące przy spotach reklamowych, tworzące...

więcej Pokaż mimo to

avatar
390
65

Na półkach:

Tak wysoka ocena, bo autorzy książki zamieścili w niej samo mięso i bardzo dużą dawkę wiedzy. Poza tym sporo ciekawych przykładów i porad. Polecam jak najbardziej, choćby po to, aby usystematyzować wiedzę.

Pokaż mimo to

avatar
592
29

Na półkach: , ,

Pisarze to współcześni czarodzieje, którzy przenoszą swoje wnętrze, jego bogactwo, piękno i siłę na kartkę papieru. Wyzwalają w nas emocje, uczucia i zafascynowanie. Otwierają dodatkowe światy, łamiąc bariery rzeczywistości.
Nie inaczej jest z tekstami reklamowymi. Copywriting to stawianie mostów między potrzebami klienta a ofertą jaka nas otacza. To współczesny język,...

więcej Pokaż mimo to

avatar
369
160

Na półkach: ,

Ciekawa i dobrze napisana książka, która w przeciweństwie do wielu poradników zawiera dużo konkretów i przykładów a nie bazuje na oklepanych "mądrościach" i wacie słownej. I już wiem dlaczego na początku maila nie można pisać "Witam":)

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    92
  • Przeczytane
    46
  • Posiadam
    10
  • Teraz czytam
    3
  • Biznes
    2
  • Legimi rozwój
    1
  • Audio🎧
    1
  • Posiadam ebooka
    1
  • Językoznawstwo/ Pisanie/tłumaczenie
    1
  • Wokół biznesu
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Copywriting. Jak sprzedawać słowem


Reklama

Mogą Cię zainteresować

Przeczytaj także

zgłoś błąd