Copywriting. Jak sprzedawać słowem
- Kategoria:
- poradniki
- Seria:
- Samo Sedno
- Wydawnictwo:
- Edgard
- Data wydania:
- 2013-09-18
- Data 1. wyd. pol.:
- 2013-09-18
- Liczba stron:
- 208
- Czas czytania
- 3 godz. 28 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788377883006
- Tłumacz:
- Dorota Jędrzejewska, Rafał Niemczyk
- Tagi:
- copywriting reklama hasła reklamowe
„No to Frugo”, „Żubr występuje w puszczy”, „Zawsze Coca-Cola” czy „Nike. Just do it!” to klasyczne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Chciałbyś tworzyć podobnie chwytliwe i błyskotliwe hasła reklamowe? Chcesz być mistrzem perswazyjnych tekstów, które przełożą się na konkretne efekty sprzedażowe? Pragniesz tworzyć komunikaty, którym nie oprze się żaden odbiorca? Sięgnij po tę książkę!
- Dowiesz się, na czym polega magia sloganów i jaki jest sekret namingu.
- Nauczysz się sprawnie i precyzyjnie dostosowywać teksty reklamowe do konkretnego medium (prasa, radio, telewizja, internet).
- Poznasz skuteczne triki i wskazówki dotyczące tworzenia wartościowych treści w serwisach społecznościowych na czele z Facebookiem.
- Zaczniesz umiejętnie wykorzystywać techniki perswazyjne w przekazie reklamowym.
- Zostaniesz kreatorem słowa, który potrafi uświadomić odbiorcy ukryte potrzeby i kreować gusta.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 97
- 51
- 12
- 3
- 3
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Sięgnęłam po tę książkę głównie po to, żeby nie mieć w głowie znaku zapytania, kiedy na praktykach każą napisać mi coś okołoreklamowego - oprócz takiego rozjaśnienia fundamentalnych kwestii dostałam ciekawostki o kultowych reklamach i markach. Poza tym zaczęłam uważniej i bardziej świadomie oglądać to, co się dzieje POMIĘDZY programami w telewizji, a to chyba najlepszy dowód, że "Copywriting..." odcisnął jakiś ślad w mojej głowie.
Sięgnęłam po tę książkę głównie po to, żeby nie mieć w głowie znaku zapytania, kiedy na praktykach każą napisać mi coś okołoreklamowego - oprócz takiego rozjaśnienia fundamentalnych kwestii dostałam ciekawostki o kultowych reklamach i markach. Poza tym zaczęłam uważniej i bardziej świadomie oglądać to, co się dzieje POMIĘDZY programami w telewizji, a to chyba najlepszy...
więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo toKażdy piszący może z tej książki wiele wynieść ponieważ są w niej zawarte ogólne i niezmienne zasady w zawodzie copywritera. Poza tym książka jest podzielona na rozdziały jak pisać treści do prasy, do internetu, telewizji czy mediów społecznościowych. Zawiera bardzo dużo konkretnych przykładów już powstałych tekstów . Najbardziej skorzystają z niej copywriterzy zajmujący się reklamą.
Każdy piszący może z tej książki wiele wynieść ponieważ są w niej zawarte ogólne i niezmienne zasady w zawodzie copywritera. Poza tym książka jest podzielona na rozdziały jak pisać treści do prasy, do internetu, telewizji czy mediów społecznościowych. Zawiera bardzo dużo konkretnych przykładów już powstałych tekstów . Najbardziej skorzystają z niej copywriterzy zajmujący...
więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo tosuper książka, samo "mięso" czyli konkrety. merytoryczna z przykładami i z ćwiczeniami. Brawo dla autorów, za przygotowanie takiej świetnej książki, dużo czytam ale takie perełki zdarzaj się mega rzadko.
super książka, samo "mięso" czyli konkrety. merytoryczna z przykładami i z ćwiczeniami. Brawo dla autorów, za przygotowanie takiej świetnej książki, dużo czytam ale takie perełki zdarzaj się mega rzadko.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toJeżeli liczysz na to, że po przeczytaniu tej książki będziesz pisać lepiej, to, niestety, ale nic z tego.
Niby nic nie można zarzucić temu poradnikowi, niby wszystko jest ok - autorzy poruszyli tu najważniejsze kwestie dotyczące copywritingu. Jednak czegoś zabrakło. Chyba za dużo teorii, z mało przykładów tego, jak pisaniem porywać tłumy.
Przeczytałam. Nie żałuję. Przynajmniej zrobiłam poradnikowe rozeznanie w tym temacie. I już teraz sięgnęłam po następną - Biblia copywritingu. I tutaj autor zainspirował mnie od pierwszego zdania - sam pokazał "jak to się robi". I, niestety, nie mogę się oderwać (a północ za pasem...).
Jeżeli liczysz na to, że po przeczytaniu tej książki będziesz pisać lepiej, to, niestety, ale nic z tego.
więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo toNiby nic nie można zarzucić temu poradnikowi, niby wszystko jest ok - autorzy poruszyli tu najważniejsze kwestie dotyczące copywritingu. Jednak czegoś zabrakło. Chyba za dużo teorii, z mało przykładów tego, jak pisaniem porywać tłumy.
Przeczytałam. Nie żałuję....
Polecam tą książkę początkującym copywriterom - dużo przydatnej wiedzy, omówione zostały najważniejsze rodzaje tekstów marketingowych. Autorzy odnoszą się do copywritera bardzo szeroko - jako osoby generalnie piszącej teksty na zlecenie agencji marketingowej i firm (czyli w jeden worek wrzucone są osoby piszące dla pracy, pracujące przy spotach reklamowych, tworzące chwytliwe teksty. Za mało o pisaniu tekstów na potrzeby internetu, za dużo o tworzeniu sloganów. Pozycja bogata w przykłady i ćwiczenia, chociaż czasami analiza tekstów jest moim zdaniem przesadzona - ile można wyciągnąć ze sloganu: No to Frugo?
Polecam tą książkę początkującym copywriterom - dużo przydatnej wiedzy, omówione zostały najważniejsze rodzaje tekstów marketingowych. Autorzy odnoszą się do copywritera bardzo szeroko - jako osoby generalnie piszącej teksty na zlecenie agencji marketingowej i firm (czyli w jeden worek wrzucone są osoby piszące dla pracy, pracujące przy spotach reklamowych, tworzące...
więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo toPisarze to współcześni czarodzieje, którzy przenoszą swoje wnętrze, jego bogactwo, piękno i siłę na kartkę papieru. Wyzwalają w nas emocje, uczucia i zafascynowanie. Otwierają dodatkowe światy, łamiąc bariery rzeczywistości.
Nie inaczej jest z tekstami reklamowymi. Copywriting to stawianie mostów między potrzebami klienta a ofertą jaka nas otacza. To współczesny język, który pod postacią metafor, odpowiedniego słownictwa i cech łamie granice naszego postrzegania.
Po przeczytaniu tej książki copywriterzy nie nauczą się lepiej czarować, bo też zadaniem jej nie jest inspirowanie, czy wskazywanie bodźców, które mogłyby uruchomić w nas machinę tworzenia. Książka ta zaznacza, wskazuje i podkreśla narzędzia jakie powinien stosować copywriter, aby jego zaklęcie marketingowe było skuteczne.
Książka skupia się na omówieniu najważniejszych i najczęściej występujących form marketingu w sieci. Ukazuje dużo ciekawych informacji o tym jak zaistnieć na portalach społecznościowych. Jak zbudować skuteczne hasła reklamowe, nagłówki i slogany. Odwołuje się i omawia wiele haseł reklamowych znanych z telewizji. Wskazuje również w jaki sposób tworzyć teksty w zależności od medium.
Swą intensywnością jednak bardziej przypomina słownik. Wielokrotnie miałem wrażenie, że autorzy tak bardzo chcą być poprawni, że aż niebezpiecznie podręcznikowi.
Wszystkie bariery jednak znikają w momencie, gdy zatrudnisz czytelniku swoją wyobraźnie. Książka ta wówczas dostarczy Ci odpowiednich zaklęć, by wprawić w ruch machinę sprzedaży.
Daje 6, ale tylko dlatego że pragnę być inspirowany, nie tylko uczony.
Pisarze to współcześni czarodzieje, którzy przenoszą swoje wnętrze, jego bogactwo, piękno i siłę na kartkę papieru. Wyzwalają w nas emocje, uczucia i zafascynowanie. Otwierają dodatkowe światy, łamiąc bariery rzeczywistości.
więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo toNie inaczej jest z tekstami reklamowymi. Copywriting to stawianie mostów między potrzebami klienta a ofertą jaka nas otacza. To współczesny język,...
Tak wysoka ocena, bo autorzy książki zamieścili w niej samo mięso i bardzo dużą dawkę wiedzy. Poza tym sporo ciekawych przykładów i porad. Polecam jak najbardziej, choćby po to, aby usystematyzować wiedzę.
Tak wysoka ocena, bo autorzy książki zamieścili w niej samo mięso i bardzo dużą dawkę wiedzy. Poza tym sporo ciekawych przykładów i porad. Polecam jak najbardziej, choćby po to, aby usystematyzować wiedzę.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toKsiążkę kupiłam na zajęcia z copywritingu. Całkiem przydatna
Książkę kupiłam na zajęcia z copywritingu. Całkiem przydatna
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toBardzo przydatna pozycja dla początkującego copywritera.
Bardzo przydatna pozycja dla początkującego copywritera.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toRozdziały podzielone na copywriting w prasie, telewizji, internecie, radiu, mediach społecznościowych.
Bardzo dobra lektura. Moim zdaniem za dużo o reklamach, tworzeniu haseł.
O pisaniu mogłoby być więcej.
Rozdziały podzielone na copywriting w prasie, telewizji, internecie, radiu, mediach społecznościowych.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toBardzo dobra lektura. Moim zdaniem za dużo o reklamach, tworzeniu haseł.
O pisaniu mogłoby być więcej.