Copywriting. Jak sprzedawać słowem

Okładka książki Copywriting. Jak sprzedawać słowem Dorota Jędrzejewska, Rafał Niemczyk
Okładka książki Copywriting. Jak sprzedawać słowem
Dorota JędrzejewskaRafał Niemczyk Wydawnictwo: Edgard Seria: Samo Sedno poradniki
208 str. 3 godz. 28 min.
Kategoria:
poradniki
Seria:
Samo Sedno
Wydawnictwo:
Edgard
Data wydania:
2013-09-18
Data 1. wyd. pol.:
2013-09-18
Liczba stron:
208
Czas czytania
3 godz. 28 min.
Język:
polski
ISBN:
9788377883006
Tłumacz:
Dorota Jędrzejewska, Rafał Niemczyk
Tagi:
copywriting reklama hasła reklamowe
Średnia ocen

6,5 6,5 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,5 / 10
43 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
171
162

Na półkach:

Sięgnęłam po tę książkę głównie po to, żeby nie mieć w głowie znaku zapytania, kiedy na praktykach każą napisać mi coś okołoreklamowego - oprócz takiego rozjaśnienia fundamentalnych kwestii dostałam ciekawostki o kultowych reklamach i markach. Poza tym zaczęłam uważniej i bardziej świadomie oglądać to, co się dzieje POMIĘDZY programami w telewizji, a to chyba najlepszy dowód, że "Copywriting..." odcisnął jakiś ślad w mojej głowie.

Sięgnęłam po tę książkę głównie po to, żeby nie mieć w głowie znaku zapytania, kiedy na praktykach każą napisać mi coś okołoreklamowego - oprócz takiego rozjaśnienia fundamentalnych kwestii dostałam ciekawostki o kultowych reklamach i markach. Poza tym zaczęłam uważniej i bardziej świadomie oglądać to, co się dzieje POMIĘDZY programami w telewizji, a to chyba najlepszy...

więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

avatar
478
69

Na półkach:

Każdy piszący może z tej książki wiele wynieść ponieważ są w niej zawarte ogólne i niezmienne zasady w zawodzie copywritera. Poza tym książka jest podzielona na rozdziały jak pisać treści do prasy, do internetu, telewizji czy mediów społecznościowych. Zawiera bardzo dużo konkretnych przykładów już powstałych tekstów . Najbardziej skorzystają z niej copywriterzy zajmujący się reklamą.

Każdy piszący może z tej książki wiele wynieść ponieważ są w niej zawarte ogólne i niezmienne zasady w zawodzie copywritera. Poza tym książka jest podzielona na rozdziały jak pisać treści do prasy, do internetu, telewizji czy mediów społecznościowych. Zawiera bardzo dużo konkretnych przykładów już powstałych tekstów . Najbardziej skorzystają z niej copywriterzy zajmujący...

więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

avatar
1684
151

Na półkach: ,

super książka, samo "mięso" czyli konkrety. merytoryczna z przykładami i z ćwiczeniami. Brawo dla autorów, za przygotowanie takiej świetnej książki, dużo czytam ale takie perełki zdarzaj się mega rzadko.

super książka, samo "mięso" czyli konkrety. merytoryczna z przykładami i z ćwiczeniami. Brawo dla autorów, za przygotowanie takiej świetnej książki, dużo czytam ale takie perełki zdarzaj się mega rzadko.

Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

avatar
17
14

Na półkach:

Jeżeli liczysz na to, że po przeczytaniu tej książki będziesz pisać lepiej, to, niestety, ale nic z tego.
Niby nic nie można zarzucić temu poradnikowi, niby wszystko jest ok - autorzy poruszyli tu najważniejsze kwestie dotyczące copywritingu. Jednak czegoś zabrakło. Chyba za dużo teorii, z mało przykładów tego, jak pisaniem porywać tłumy.
Przeczytałam. Nie żałuję. Przynajmniej zrobiłam poradnikowe rozeznanie w tym temacie. I już teraz sięgnęłam po następną - Biblia copywritingu. I tutaj autor zainspirował mnie od pierwszego zdania - sam pokazał "jak to się robi". I, niestety, nie mogę się oderwać (a północ za pasem...).

Jeżeli liczysz na to, że po przeczytaniu tej książki będziesz pisać lepiej, to, niestety, ale nic z tego.
Niby nic nie można zarzucić temu poradnikowi, niby wszystko jest ok - autorzy poruszyli tu najważniejsze kwestie dotyczące copywritingu. Jednak czegoś zabrakło. Chyba za dużo teorii, z mało przykładów tego, jak pisaniem porywać tłumy.
Przeczytałam. Nie żałuję....

więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

avatar
246
121

Na półkach:

Polecam tą książkę początkującym copywriterom - dużo przydatnej wiedzy, omówione zostały najważniejsze rodzaje tekstów marketingowych. Autorzy odnoszą się do copywritera bardzo szeroko - jako osoby generalnie piszącej teksty na zlecenie agencji marketingowej i firm (czyli w jeden worek wrzucone są osoby piszące dla pracy, pracujące przy spotach reklamowych, tworzące chwytliwe teksty. Za mało o pisaniu tekstów na potrzeby internetu, za dużo o tworzeniu sloganów. Pozycja bogata w przykłady i ćwiczenia, chociaż czasami analiza tekstów jest moim zdaniem przesadzona - ile można wyciągnąć ze sloganu: No to Frugo?

Polecam tą książkę początkującym copywriterom - dużo przydatnej wiedzy, omówione zostały najważniejsze rodzaje tekstów marketingowych. Autorzy odnoszą się do copywritera bardzo szeroko - jako osoby generalnie piszącej teksty na zlecenie agencji marketingowej i firm (czyli w jeden worek wrzucone są osoby piszące dla pracy, pracujące przy spotach reklamowych, tworzące...

więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

avatar
897
33

Na półkach: , ,

Pisarze to współcześni czarodzieje, którzy przenoszą swoje wnętrze, jego bogactwo, piękno i siłę na kartkę papieru. Wyzwalają w nas emocje, uczucia i zafascynowanie. Otwierają dodatkowe światy, łamiąc bariery rzeczywistości.
Nie inaczej jest z tekstami reklamowymi. Copywriting to stawianie mostów między potrzebami klienta a ofertą jaka nas otacza. To współczesny język, który pod postacią metafor, odpowiedniego słownictwa i cech łamie granice naszego postrzegania.

Po przeczytaniu tej książki copywriterzy nie nauczą się lepiej czarować, bo też zadaniem jej nie jest inspirowanie, czy wskazywanie bodźców, które mogłyby uruchomić w nas machinę tworzenia. Książka ta zaznacza, wskazuje i podkreśla narzędzia jakie powinien stosować copywriter, aby jego zaklęcie marketingowe było skuteczne.

Książka skupia się na omówieniu najważniejszych i najczęściej występujących form marketingu w sieci. Ukazuje dużo ciekawych informacji o tym jak zaistnieć na portalach społecznościowych. Jak zbudować skuteczne hasła reklamowe, nagłówki i slogany. Odwołuje się i omawia wiele haseł reklamowych znanych z telewizji. Wskazuje również w jaki sposób tworzyć teksty w zależności od medium.

Swą intensywnością jednak bardziej przypomina słownik. Wielokrotnie miałem wrażenie, że autorzy tak bardzo chcą być poprawni, że aż niebezpiecznie podręcznikowi.

Wszystkie bariery jednak znikają w momencie, gdy zatrudnisz czytelniku swoją wyobraźnie. Książka ta wówczas dostarczy Ci odpowiednich zaklęć, by wprawić w ruch machinę sprzedaży.

Daje 6, ale tylko dlatego że pragnę być inspirowany, nie tylko uczony.

Pisarze to współcześni czarodzieje, którzy przenoszą swoje wnętrze, jego bogactwo, piękno i siłę na kartkę papieru. Wyzwalają w nas emocje, uczucia i zafascynowanie. Otwierają dodatkowe światy, łamiąc bariery rzeczywistości.
Nie inaczej jest z tekstami reklamowymi. Copywriting to stawianie mostów między potrzebami klienta a ofertą jaka nas otacza. To współczesny język,...

więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

avatar
204
65

Na półkach:

Tak wysoka ocena, bo autorzy książki zamieścili w niej samo mięso i bardzo dużą dawkę wiedzy. Poza tym sporo ciekawych przykładów i porad. Polecam jak najbardziej, choćby po to, aby usystematyzować wiedzę.

Tak wysoka ocena, bo autorzy książki zamieścili w niej samo mięso i bardzo dużą dawkę wiedzy. Poza tym sporo ciekawych przykładów i porad. Polecam jak najbardziej, choćby po to, aby usystematyzować wiedzę.

Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

avatar
12
7

Na półkach:

Książkę kupiłam na zajęcia z copywritingu. Całkiem przydatna

Książkę kupiłam na zajęcia z copywritingu. Całkiem przydatna

Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

avatar
56
49

Na półkach:

Bardzo przydatna pozycja dla początkującego copywritera.

Bardzo przydatna pozycja dla początkującego copywritera.

Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

avatar
1104
910

Na półkach: , , ,

Rozdziały podzielone na copywriting w prasie, telewizji, internecie, radiu, mediach społecznościowych.
Bardzo dobra lektura. Moim zdaniem za dużo o reklamach, tworzeniu haseł.
O pisaniu mogłoby być więcej.

Rozdziały podzielone na copywriting w prasie, telewizji, internecie, radiu, mediach społecznościowych.
Bardzo dobra lektura. Moim zdaniem za dużo o reklamach, tworzeniu haseł.
O pisaniu mogłoby być więcej.

Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    97
  • Przeczytane
    51
  • Posiadam
    12
  • Teraz czytam
    3
  • Copywriting
    3
  • Biznes
    2
  • Poradniki
    2
  • Legimi rozwój
    1
  • Audio🎧
    1
  • Posiadam ebooka
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Copywriting. Jak sprzedawać słowem


Podobne książki

Przeczytaj także