Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Skazany na trening 2. Zaawansowana zaprawa więzienna

Wydawnictwo: Aha!
7,82 (99 ocen i 6 opinii) Zobacz oceny
10
12
9
12
8
34
7
29
6
11
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Convict Conditioning 2
data wydania
ISBN
9788372293190
liczba stron
360
kategoria
sport
język
polski

Kontynuacja wyjątkowej książki sportowej, w której były więzień przedstawia tajniki treningu siłowego, wykonywanego od pokoleń za kratkami. Jest to zatem trening niewymagający użycia drogiego sprzętu. W obecnym tomie zapoznajemy się ze specjalistycznymi ćwiczeniami na mniejsze grupy mięśni, a także z kwestią odżywiania oraz postępowania w razie urazu czy kontuzji.

 

źródło opisu: www.wydawnictwoaha.pl

źródło okładki: www.wydawnictwoaha.pl

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
pokaż wszystkie
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (283)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 798
Berserker | 2014-11-26
Na półkach: Przeczytane, Trening
Przeczytana: 26 listopada 2014

Świetna książka, choć z uwagi na kontynuację tematu już nie tak świeża jak jej pierwszy tom (co nie jest z mojej strony zarzutem). Pisanie przez pryzmat więzienia może być dla części czytelników troszkę irytujące, ale ma to swój klimat. Ciekawe techniki treningu z masą własnego ciała, fajne minimalistyczne podejście - część ludzi może to uznać za kwestię marketingową, ale raczej bym się z tym nie zgodził, ponieważ niektóre ćwiczenia pokazane w książce (ćwiczenia chwytu ze wspinaczki skałkowej, a ćwiczenia karku z judo) znam jeszcze z czasów zanim została wydana w Polsce. Wade w tej książce ma u mnie duży plus za poruszenie zagadnienia leczenia się z kontuzji oraz rozciągania (siła gibka). Co do zastrzeżeń, to spodziewałem się, że trochę więcej napisze o samym treningu (no ale lepiej mniej a dobrze niż bezsensownie lać treść by zwiększyć objętość książki).

książek: 182
Bartosz Oszczęda | 2015-02-24
Na półkach: Przeczytane

Jeśli ktoś przeczytał i rozpoczął trening wraz z pierwszą częścią "Skazanego na trening" i ciągle mu mało to obowiązkowo powinien sięgnąć po tą pozycję. Książka zawiera wskazówki dotyczące treningu mniejszych partii takich jak łydki,przedramiona czy mięśnie skośne brzucha. Paul Wade dostarcza nam również wiedzę o rozciąganiu,wzmacnianiu stawów,diecie,demonach treningowych czy nawet wylizywaniu się z urazów. Tak jak pierwszą część "Skazanego" można nazwać wstępem tak drugą część można nazwać szczegółowym rozwinięciem treningu z masą własnego ciała.

książek: 0
| 2015-04-17
Na półkach: Przeczytane

Druga część obejmuje ćwiczenia na mniejsze partie ciała, trening na stawy, ciekawostki z bloku G oraz dodatkowy rozdział na temat wyciskania żelastwa w więzieniu. Dla zwykłych ludzi program z pierwszej części w zupełności wystarczy, ale jeżeli chcesz wyrobić sobie miażdżący chwyt lub mięśnie łańcucha bocznego ze stali, ponieważ te umiejętności przydadzą ci się np. w sportach walki, to ta pozycja jest dla ciebie.

książek: 153
Pawel94 | 2016-04-16
Na półkach: Przeczytane, 2016
Przeczytana: 15 kwietnia 2016

Druga część książki porusza temat m.in:
- siły chwytu, rozbudowy przedramion
- rozbudowa łydek
- jak zrobić flage
- wzmacnianiu stawów, rozciąganiu, leczeniu kontuzji
- kwestię diety

Bardzo udana kontynuacja. Wszystko napisane przystępnie. Jak w 1 części na każdym kroku autor wywyższał kalistenikę nad siłownią, tutaj już nie przybiera to aż takiej postaci.
Dodatkowo wszystko oczywiście opisane z perspektywy więźnia, dlatego jak ktoś lubi takie klimaty i chce pogłębić wiedzę na temat trenowania z własną masą ciała to serdecznie polecam.

książek: 0
| 2015-03-18
Przeczytana: 18 marca 2015

Chcesz mieć 'kuloodporne' stawy, utrzymać flagę i wiedzieć jak radzić sobie z kontuzjami? Jeśli tak, to bierz tą książkę i o nic nie pytaj.

książek: 366
buki134 | 2015-01-07
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 05 stycznia 2015

Książka bardzo dobra. Jest idealnym dopełnieniem części pierwszej. Razem pełnią naprawdę świetny poradnik dla osób zaczynających swoją przygodę z kalisteniką.

książek: 15
Fenrir | 2017-10-27
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 51
iglaxor | 2017-10-04
Na półkach: Posiadam, Przeczytane
książek: 42
Gomusss | 2017-10-01
Na półkach: Przeczytane
książek: 69
Cziki | 2017-09-23
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 20 grudnia 2016
zobacz kolejne z 273 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd