Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Psychologia sprzedaży

Wydawnictwo: MT Biznes
7,25 (71 ocen i 7 opinii) Zobacz oceny
10
2
9
9
8
15
7
31
6
10
5
2
4
1
3
1
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788388970399
liczba stron
239
kategoria
poradniki
język
polski

Naucz się sprzedawać a i to dobrze a od najlepszych ludzi w branży Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców na świecie. Jego seria audiobooków treningowych pod tytułem The Psychology of Sales jest najlepiej sprzedającym się programem szkoleń audio w historii sprzedaży. Książka Psychologia sprzedaży jest rozwinięciem kla

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (235)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 640
Waszka | 2014-04-22
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 2014 rok

Ogólnie w porządku. Wiele przydatnych wskazówek, które w większości wydają się być oczywiste, a jednak łatwo o nich zapomnieć, gdy działa się z automatu. Treść w dużej mierze oscyluje wokół faktu, kóry umyka nawet starym wyjadaczom, a mianowicie...klient kupuje przede wszystkim Ciebie, a dopiero potem twój produkt czy usługę. Niestety nie wszystkie porady zaproponowane przez autora da się przełożyć na polską rzeczywistość. Powiedziałabym nawet, że wdrożenie niektórych pomysłów mogłoby narazić polskiego handlowca na śmieszność. To kwestia mentalności. Jednym słowem... tu nie Ameryka :) Poza tym porada typu: zapewnij klientowi 100% gwarancji, że usługa usatysfakcjonuje go, a jeśli nie, oddaj mu pieniądze - jest oczywiście znakomita, tylko że w Polsce ciągle jeszcze niewiele firm godzi się na taką politykę sprzedażową. Przeciętny handlowiec pracuje w zupełnie innych realiach i nie ma aż tak wielkiej swobody kreowania warunków umowy, którą podpisuje z klientem.

książek: 245
Patrycja Trzcionkowska | 2014-01-25
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 20 lipca 2013

W tej książce Brian Tracy przedstawia zaskakujące metody i strategie, które pomagają w osiągnięciu sukcesu w strefie sprzedaży. Ukazuje jak ważne jest psychologiczne podejście do człowieka. Krok po kroku objaśnia proces sprzedaży, ciekawe pomysły i świetne propozycje ułatwiające drogę na sam szczyt.

książek: 262
Zzyciaksiazek | 2015-07-14
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: styczeń 2015

Dla osób interesujących się sprzedażą i samorozwojem Brian Tracy jest tak dobrze znany jak Michael Jordan dla fana koszykówki. Podobnie jak serie jego podręczników. Nasuwa się pytanie: po co kolejna? Czym różni się „Psychologia sprzedaży”, na przykład, od „Maksimum osiągnięć”?

Odpowiedź: skutecznością. Dlaczego przesłuchałem tą książkę? Bo od kilku osób, bezpośrednio lub z relacji znajomych, słyszałem o tej pozycji. Kto im ją polecał? Sprzedawcy, którzy osiągnęli sukces i otworzyli sobie drogę dowolności finansowej. Czy przeczytali „Psychologię sprzedaży”? Nie. Oni studiowali ją, konsekwentnie, dzień po dniu i krok po kroku uczyli się, jak być coraz lepszymi. Jaka jest recepta na zostanie najlepszym handlowcem?

Nauka od zero i ciągłe podnoszenie kwalifikacji. Chęć naśladowania tych, którzy osiągnęli sukces. Odwaga do wyjścia z własnej strefy komfortu. Określanie jasnych i konkretnych celów. Nieustanne kontrolowanie myśli i dążenie do tego, by były jedynie pozytywne. Na tym nie...

książek: 244
Gleniusia | 2011-04-06
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: listopad 2010

Ciekawa pozycja z dziedziny biznesu - dla wszystkich, którzy zajmują się sprzedażą. Wiele cennych wskazówek, przystępny język - niektóre "rady" wydają się oczywiste, ale tak naprawdę nie zawsze jesteśmy ich świadomi. Warto zajrzeć:)

książek: 1
Dominika | 2016-05-25

Kochani,
zachęcamy do sprawdzenia recenzji w formie video stworzonej przez Wojciecha Rudko z firmy Architekci Umysłu. Krótko, konkretnie i na temat.
https://www.youtube.com/watch?v=dsBvTlbXuSY

książek: 36
lindros86 | 2013-10-05
Na półkach: Przeczytane, Posiadam

Bardzo dobrze się czyta. Świetna pozycja jako motywator do sprzedaży. Minusem jest brak odniesien do fachowej wiedzy, czasami zbyt ogólna.

książek: 193
zetens | 2014-06-13
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 03 kwietnia 2012

Jedna z pierwszych książek jakie powinien przeczytać każdy kto pracuje w sprzedaży

książek: 31
kiwi190 | 2016-11-29
Na półkach: Przeczytane
książek: 45
p.babula@vp.pl | 2016-11-15
Na półkach: Przeczytane
książek: 699
KaniaM | 2016-09-29
Przeczytana: 31 października 2016
zobacz kolejne z 225 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
lista cytatów dodaj cytat
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd