-
ArtykułyKsiążka na Dzień Dziecka: znajdź idealny prezent. Przegląd promocjiLubimyCzytać1
-
Artykuły„Zaginiony sztetl”: dalsze dzieje Macondo, a może alternatywna historia Goraja?Remigiusz Koziński1
-
Artykuły„Zależy mi na tym, aby moje książki miały kilka warstw” – wywiad ze Stefanem DardąMarcin Waincetel1
-
ArtykułyMagdalena Hajduk-Dębowska nową prezeską Polskiej Izby KsiążkiAnna Sierant2
Biblioteczka
2018-02-05
Dostałam książkę w prezencie, bo wszyscy znajomi wiedzą, że interesuję się marketingiem i wszystkim co z nim związane. Staram się też czytać na bieżąco wszystkie nowości. Mam duże porównanie książek z branży i muszę przyznać, że ta akurat bardzo mi się podobała. Nie ma w niej "lania wody", za to kanały docierania do klientów są opisane w przystępny sposób. To też bardzo aktualna pozycja jeśli chodzi o to, co się dzieje aktualnie w social media i w e-commerce.
Dostałam książkę w prezencie, bo wszyscy znajomi wiedzą, że interesuję się marketingiem i wszystkim co z nim związane. Staram się też czytać na bieżąco wszystkie nowości. Mam duże porównanie książek z branży i muszę przyznać, że ta akurat bardzo mi się podobała. Nie ma w niej "lania wody", za to kanały docierania do klientów są opisane w przystępny sposób. To też bardzo...
więcej mniej Pokaż mimo to
Klasyka, która nigdy mi się nie znudzi. Uwielbiam też to demoniczne wydanie. Kto czytał, ten wie, jak trudno oderwać się od tej książki.
Klasyka, która nigdy mi się nie znudzi. Uwielbiam też to demoniczne wydanie. Kto czytał, ten wie, jak trudno oderwać się od tej książki.
Pokaż mimo to