Dostałam książkę w prezencie, bo wszyscy znajomi wiedzą, że interesuję się marketingiem i wszystkim co z nim związane. Staram się też czytać na bieżąco wszystkie nowości. Mam duże porównanie książek z branży i muszę przyznać, że ta akurat bardzo mi się podobała. Nie ma w niej "lania wody", za to kanały docierania do klientów są opisane w przystępny sposób. To też bardzo aktualna pozycja jeśli chodzi o to, co się dzieje aktualnie w social media i w e-commerce.
Dostałam książkę w prezencie, bo wszyscy znajomi wiedzą, że interesuję się marketingiem i wszystkim co z nim związane. Staram się też czytać na bieżąco wszystkie nowości. Mam duże porównanie książek z branży i muszę przyznać, że ta akurat bardzo mi się podobała. Nie ma w niej "lania wody", za to kanały docierania do klientów są opisane w przystępny sposób. To też bardzo...
Dostałam książkę w prezencie, bo wszyscy znajomi wiedzą, że interesuję się marketingiem i wszystkim co z nim związane. Staram się też czytać na bieżąco wszystkie nowości. Mam duże porównanie książek z branży i muszę przyznać, że ta akurat bardzo mi się podobała. Nie ma w niej "lania wody", za to kanały docierania do klientów są opisane w przystępny sposób. To też bardzo aktualna pozycja jeśli chodzi o to, co się dzieje aktualnie w social media i w e-commerce.
Dostałam książkę w prezencie, bo wszyscy znajomi wiedzą, że interesuję się marketingiem i wszystkim co z nim związane. Staram się też czytać na bieżąco wszystkie nowości. Mam duże porównanie książek z branży i muszę przyznać, że ta akurat bardzo mi się podobała. Nie ma w niej "lania wody", za to kanały docierania do klientów są opisane w przystępny sposób. To też bardzo...
więcej Pokaż mimo to