Trzy filary biznesu w Internecie

Ryszard Jellinek Wydawnictwo: Jellinek biznes, finanse
Tytuł oryginału:
Trzy filary biznesu w Internecie
Data wydania:
2017-09-01
Data 1. wyd. pol.:
2017-09-01
Język:
polski
ISBN:
9788394841508
Wydawnictwo:
Jellinek
Tagi:
marketing internetowy
Tytuł oryginału:
Trzy filary biznesu w Internecie
Kategoria:
biznes, finanse
Data wydania:
2017-09-01
Język:
polski
ISBN:
9788394841508
Tagi:
marketing internetowy
Średnia ocen
9,0 / 10
6 ocen 4 opinii

Oceń przeczytaną książkę
i
Dodaj książkę do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Podobne książki

Więcej
więcej

Oceny

Średnia ocen
9,0 / 10
6 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinie [4]

Sortuj:
3
3

Na półkach:

Książkę czyta się świetnie. Napisana przystępnym językiem, po ludzku, z humorem a co najważniejsze, jest spójna. Widać, że autor zna się na rzeczy i przedstawił w niej pewną (moim zdaniem w 100% poprawną) wizję całościowego podejścia do marketingu firmy w internecie. Tak więc każdy pasjonat marketingu ale chyba jeszcze bardziej szef małej i średniej firmy powinien...

więcej Pokaż mimo to

27
2

Na półkach: ,

Dostałam książkę w prezencie, bo wszyscy znajomi wiedzą, że interesuję się marketingiem i wszystkim co z nim związane. Staram się też czytać na bieżąco wszystkie nowości. Mam duże porównanie książek z branży i muszę przyznać, że ta akurat bardzo mi się podobała. Nie ma w niej "lania wody", za to kanały docierania do klientów są opisane w przystępny sposób. To też bardzo...

więcej Pokaż mimo to

66
1

Na półkach: ,

Jedna z lepszych pozycji branżowych jakie ostatnio maiłam okazje przeczytać. Fajnie opisane różne aspekty marketingu, które mają wpływ na to jak klienci postrzegają firmę.

Pokaż mimo to

Reklama
20
9

Na półkach:

Najlepsza z książek biznesowo - marketingowych jakie czytałem. Po prostu pokazuje różne możliwości, narzędzia i spaja wszystko w ciekawy sposób. Pokazuje niby oczywiste sprawy ale wiele osób prowadzących biznes nie pamięta o nich i tym samym ginie w natłoku konkurencji, nie wykorzystuje fantastycznych możliwości na rozwój. Polecam!

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    16
  • Przeczytane
    7
  • Posiadam
    3
  • Teraz czytam
    2
  • E-Business
    1
  • Social media, e-marketing, PR
    1
  • Biznes
    1
  • Ulubione
    1
  • ! BŚ
    1
więcej mniej

Reklama

Tu pojawią się rekomendacje dla ciebie

Aby zobaczyć rekomendacje oceń 30 książek w serwisie

Oceń

Wypożycz z biblioteki

Reklama

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Trzy filary biznesu w Internecie


Mogą Cię również zainteresować

Reklama

Przeczytaj także

zgłoś błąd
zgłoś błąd