Trzy filary biznesu w Internecie

Okładka książki Trzy filary biznesu w Internecie
Ryszard Jellinek Wydawnictwo: Jellinek biznes, finanse
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
Trzy filary biznesu w Internecie
Wydawnictwo:
Jellinek
Data wydania:
2017-09-01
Data 1. wyd. pol.:
2017-09-01
Język:
polski
ISBN:
9788394841508
Tagi:
marketing internetowy
Dodaj do pakietu
Dodaj do pakietu
Średnia ocen
9,0 9,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Podobne książki

Reklama

Oceny

Średnia ocen
9,0 / 10
6 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
3
3

Na półkach:

Książkę czyta się świetnie. Napisana przystępnym językiem, po ludzku, z humorem a co najważniejsze, jest spójna. Widać, że autor zna się na rzeczy i przedstawił w niej pewną (moim zdaniem w 100% poprawną) wizję całościowego podejścia do marketingu firmy w internecie. Tak więc każdy pasjonat marketingu ale chyba jeszcze bardziej szef małej i średniej firmy powinien ją przeczytać. Polecam!

Książkę czyta się świetnie. Napisana przystępnym językiem, po ludzku, z humorem a co najważniejsze, jest spójna. Widać, że autor zna się na rzeczy i przedstawił w niej pewną (moim zdaniem w 100% poprawną) wizję całościowego podejścia do marketingu firmy w internecie. Tak więc każdy pasjonat marketingu ale chyba jeszcze bardziej szef małej i średniej firmy powinien...

więcej Pokaż mimo to

3
avatar
27
2

Na półkach: ,

Dostałam książkę w prezencie, bo wszyscy znajomi wiedzą, że interesuję się marketingiem i wszystkim co z nim związane. Staram się też czytać na bieżąco wszystkie nowości. Mam duże porównanie książek z branży i muszę przyznać, że ta akurat bardzo mi się podobała. Nie ma w niej "lania wody", za to kanały docierania do klientów są opisane w przystępny sposób. To też bardzo aktualna pozycja jeśli chodzi o to, co się dzieje aktualnie w social media i w e-commerce.

Dostałam książkę w prezencie, bo wszyscy znajomi wiedzą, że interesuję się marketingiem i wszystkim co z nim związane. Staram się też czytać na bieżąco wszystkie nowości. Mam duże porównanie książek z branży i muszę przyznać, że ta akurat bardzo mi się podobała. Nie ma w niej "lania wody", za to kanały docierania do klientów są opisane w przystępny sposób. To też bardzo...

więcej Pokaż mimo to

3
avatar
67
1

Na półkach: ,

Jedna z lepszych pozycji branżowych jakie ostatnio maiłam okazje przeczytać. Fajnie opisane różne aspekty marketingu, które mają wpływ na to jak klienci postrzegają firmę.

Jedna z lepszych pozycji branżowych jakie ostatnio maiłam okazje przeczytać. Fajnie opisane różne aspekty marketingu, które mają wpływ na to jak klienci postrzegają firmę.

Pokaż mimo to

3
Reklama
avatar
20
9

Na półkach:

Najlepsza z książek biznesowo - marketingowych jakie czytałem. Po prostu pokazuje różne możliwości, narzędzia i spaja wszystko w ciekawy sposób. Pokazuje niby oczywiste sprawy ale wiele osób prowadzących biznes nie pamięta o nich i tym samym ginie w natłoku konkurencji, nie wykorzystuje fantastycznych możliwości na rozwój. Polecam!

Najlepsza z książek biznesowo - marketingowych jakie czytałem. Po prostu pokazuje różne możliwości, narzędzia i spaja wszystko w ciekawy sposób. Pokazuje niby oczywiste sprawy ale wiele osób prowadzących biznes nie pamięta o nich i tym samym ginie w natłoku konkurencji, nie wykorzystuje fantastycznych możliwości na rozwój. Polecam!

Pokaż mimo to

3

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Trzy filary biznesu w Internecie


Reklama
zgłoś błąd