Trzy filary biznesu w Internecie
Wydawnictwo: Jellinek biznes, finanse
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- Trzy filary biznesu w Internecie
- Wydawnictwo:
- Jellinek
- Data wydania:
- 2017-09-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2017-09-01
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788394841508
- Tagi:
- marketing internetowy
Trzy filary biznesu w Internecie to pozycja ukazująca 3 obszary, w którym musisz być aktywny, jeśli chcesz, by Twój biznes rozwijał się dynamicznie. Obszary te to Wizerunek, Klienci oraz Świadomość marki.
Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi marketingowych już jutro możesz konkurować z największymi firmami prowadząc nawet małą, lokalną firmę. Z książki dowiesz się również jakie są najczęstsze błędy firm, chcących świadomie budować swój potencjał i co zrobić, by ich uniknąć. Już czas, by Twój biznes nabrał właściwego rozpędu a prowadzone działania marketingowe miały odpowiednią formę i właściwy kierunek.
Czas na efekty! Czas na rozwój, Czas na Trzy filary biznesu w Internecie!
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 26
- 8
- 5
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Książkę czyta się świetnie. Napisana przystępnym językiem, po ludzku, z humorem a co najważniejsze, jest spójna. Widać, że autor zna się na rzeczy i przedstawił w niej pewną (moim zdaniem w 100% poprawną) wizję całościowego podejścia do marketingu firmy w internecie. Tak więc każdy pasjonat marketingu ale chyba jeszcze bardziej szef małej i średniej firmy powinien ją przeczytać. Polecam!
Książkę czyta się świetnie. Napisana przystępnym językiem, po ludzku, z humorem a co najważniejsze, jest spójna. Widać, że autor zna się na rzeczy i przedstawił w niej pewną (moim zdaniem w 100% poprawną) wizję całościowego podejścia do marketingu firmy w internecie. Tak więc każdy pasjonat marketingu ale chyba jeszcze bardziej szef małej i średniej firmy powinien...
więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo toDostałam książkę w prezencie, bo wszyscy znajomi wiedzą, że interesuję się marketingiem i wszystkim co z nim związane. Staram się też czytać na bieżąco wszystkie nowości. Mam duże porównanie książek z branży i muszę przyznać, że ta akurat bardzo mi się podobała. Nie ma w niej "lania wody", za to kanały docierania do klientów są opisane w przystępny sposób. To też bardzo aktualna pozycja jeśli chodzi o to, co się dzieje aktualnie w social media i w e-commerce.
Dostałam książkę w prezencie, bo wszyscy znajomi wiedzą, że interesuję się marketingiem i wszystkim co z nim związane. Staram się też czytać na bieżąco wszystkie nowości. Mam duże porównanie książek z branży i muszę przyznać, że ta akurat bardzo mi się podobała. Nie ma w niej "lania wody", za to kanały docierania do klientów są opisane w przystępny sposób. To też bardzo...
więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo toJedna z lepszych pozycji branżowych jakie ostatnio maiłam okazje przeczytać. Fajnie opisane różne aspekty marketingu, które mają wpływ na to jak klienci postrzegają firmę.
Jedna z lepszych pozycji branżowych jakie ostatnio maiłam okazje przeczytać. Fajnie opisane różne aspekty marketingu, które mają wpływ na to jak klienci postrzegają firmę.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toNajlepsza z książek biznesowo - marketingowych jakie czytałem. Po prostu pokazuje różne możliwości, narzędzia i spaja wszystko w ciekawy sposób. Pokazuje niby oczywiste sprawy ale wiele osób prowadzących biznes nie pamięta o nich i tym samym ginie w natłoku konkurencji, nie wykorzystuje fantastycznych możliwości na rozwój. Polecam!
Najlepsza z książek biznesowo - marketingowych jakie czytałem. Po prostu pokazuje różne możliwości, narzędzia i spaja wszystko w ciekawy sposób. Pokazuje niby oczywiste sprawy ale wiele osób prowadzących biznes nie pamięta o nich i tym samym ginie w natłoku konkurencji, nie wykorzystuje fantastycznych możliwości na rozwój. Polecam!
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to