Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w Social Media
- Kategoria:
- nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
- Wydawnictwo:
- Helion
- Data wydania:
- 2011-03-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2011-03-01
- Liczba stron:
- 176
- Czas czytania
- 2 godz. 56 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 978-83-246-2840-7
Wejdź na Facebooka. Twoi klienci już tam są!
Ludzie korzystają z internetu nie tylko w pracy i domu. Dziś robią to wszędzie i o każdej porze — leżąc w łóżku, odpisują na e-maile; siedząc na ławce w parku, przeglądają repertuar kin; podróżując pociągiem, sprawdzają, co nowego na Facebooku; robiąc zakupy, porównują ceny towarów w innych sklepach. Szybki rozwój internetu sprawia, że codziennie jesteśmy zasypywani setkami informacji, przez co czasem trudno znaleźć tę, której właśnie szukamy. To dlatego coraz mniejszą moc mają tradycyjne media oraz klasyczne formy przekazu.
Twoje działania marketingowe i PR-owe powinny rozwijać się w stronę, w którą ewoluują media, a gorącym tematem na dziś są serwisy społecznościowe. Marketerzy dostrzegają ogromny potencjał tego typu narzędzi, stopniowo przenosząc siły i środki do nowego wirtualnego świata, gdzie treści kreowane są przez samych użytkowników. Jest o co walczyć, bo działania reklamowe i PR-owe w portalach społecznościowych są tańsze niż w tradycyjnych środkach przekazu. Właściwie poprowadzone będą także skuteczniejsze niż reklama w gazetach, radiu i telewizji. Trzeba tylko wiedzieć, JAK TO ZROBIĆ!
Skorzystaj z możliwości integracji swoich stron z serwisami społecznościowymi.
Ucz się na cudzych błędach — przeczytaj o spektakularnych porażkach i sukcesach marketerów w social media.
Poznaj tajniki marketingu wirusowego, szeptanego oraz marketingu rekomendacji.
Zrób dokładny przegląd portali towarzyskich, multimedialnych i biznesowych pod kątem przydatności reklamowej.
Sprawdź, jak dzielić się swoją wiedzą i kreować wizerunek eksperta.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 34
- 25
- 7
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w Social Media
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Dobra pozycja dla początkujących w sferze marketingu na portalach społecznościowych.
Dobra pozycja dla początkujących w sferze marketingu na portalach społecznościowych.
Pokaż mimo toDookoła nas jest wszechobecny marketing społecznościowy. Korzystamy z social media bardziej lub mniej świadomie. Jesteśmy atakowani poprzez reklamy z każdej niemal strony i kuszeni niektórymi produktami i markami. Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media, to pozycja przede wszystkim dla tych, którzy chcą rozwinąć swoją markę oraz zostać bardziej rozpoznawany w sieci.
Arkadiusz Podlaski przede wszystkim posługuje się bardzo przyjemnym językiem i sposobem pisania. Dzięki temu, jego poradnik czyta szybko i w miłej atmosferze. Czułam, jakby autor ze mną rozmawiał, proponował mi rozwiązania dla firmy i reklamy dla niej. Jest to trudne do osiągnięcia w tego typu pozycjach, a tutaj udało się to doskonale.
Książka ta jest kopalnią wiedzy o marketingu społecznościowym, o zasadach promowania firmy i poszczególnych produktów w szeroko pojętej sieci. Poprzez to, iż tytuł ten powstał w 2010 roku, niektóre jego elementy wymagają rozbudowania, a także dodania kilka nowych informacji. Niemniej jednak jest to dobry poradnik zarówno dla dużych korporacji, małych firm czy osób prywatnych. Jak dla mnie, wielką zaletą książki są przykłady działań marketingowych konkretnych korporacji, które albo się udały, albo okazały porażką.
Chyba najważniejszą lekcją z Marketingu społecznościowego... jest to, iż portale społecznościowe, a także i inne formy kontaktu z potencjalnym klientem, mogą pomóc w kreowaniu wizerunku firmy jak i jej całkowicie zaszkodzić. Teoretycznie jest to oczywiste, jednak uważam, że warto wziąć sobie do serca niektóre rady Arkadiusza Podlaskiego i budować mocną społeczność fanów danej marki.
Dookoła nas jest wszechobecny marketing społecznościowy. Korzystamy z social media bardziej lub mniej świadomie. Jesteśmy atakowani poprzez reklamy z każdej niemal strony i kuszeni niektórymi produktami i markami. Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media, to pozycja przede wszystkim dla tych, którzy chcą rozwinąć swoją markę oraz zostać bardziej...
więcej Pokaż mimo toKupiłem tę książkę w zestawie i raczej ponownie bym tego nie zrobił. Jeśli ktoś jest kompletnie zielony w tematyce internetu i chciałby trochę zaistnieć w sieci to oczywiście nie zrobi sobie krzywdy czytając ją.
Kupiłem tę książkę w zestawie i raczej ponownie bym tego nie zrobił. Jeśli ktoś jest kompletnie zielony w tematyce internetu i chciałby trochę zaistnieć w sieci to oczywiście nie zrobi sobie krzywdy czytając ją.
Pokaż mimo tonic nie stracisz jak nie przeczytasz
nic nie stracisz jak nie przeczytasz
Pokaż mimo to