Opinie użytkownika
Po książkę Ewy Przydrygi sięgnęłam pierwszy raz i nie żałuję
Główną bohaterką jest Nika. Jest ona właścicielką małego pensjonatu w Gdyni.
Pewnego jesiennego dnia zostaje świadkiem brutalnego morderstwa. Przynajmniej tak jej się wydaje.
Pomimo wielokrotnego zgłaszania całego zajścia na policję nikt jej nie wierzy I każdy ją wyśmiewa. Kobieta postanawia sama dojść do prawdy...
,Książka ,, Ostatni lot’’ autorstwa Julie Clark zaintrygowała mnie od samego początku swoim opisem, oraz przyciągającą okładką. Od razu gdy otworzyłam paczkę od wydawnictwa Muza wiedziałam, że muszę ją przeczytać.
Claire jest kobietą, związaną z idealnym mężczyzną z rodziny o koneksjach politycznych. Jej mąż absolwent Ivy League jest obiektem westchnień każdej...
Powieść ,, Przekręt" autorstwa Pauliny Świst zaczęłam czytać na ławce w parku. Według mnie czytanie na świeżym powietrzu jest o wiele przyjemniejsze niż w domu.
Z twórczością Pani Świst spotykam się pierwszy raz. Nigdy nie ciągnęło mnie do żadnej z powieści autorki, ale dzięki Wydawnictwu Muza stałam się ich fanką
Powieść wciągnęła mnie od pierwszej strony ponieważ zawiera...
Z twórczością Katherine Center miałam już do czynienia np. w powieści ,,Milion nowych chwil’’, której recenzje możecie również znaleźć TUTAJ.
,, To, co bliskie sercu’’ to powieść o bardzo odważnej kobiecie imieniem Cassie. Kobieta pracuje w straży pożarnej. Wkrótce miała odebrać nagrodę od samego burmistrza, ale w tym dniu los postanowił jej zrobić niezłego psikusa.
Jest...
,,Czas wolny w PRL" autorstwa Wojciecha Przylipiaka.
Czyli czas, o którym opowiadali nam rodzice, dziadkowie.
Zawsze lubiłam słuchać ich opowieści o tamtych czasach. ,,Czas wolny w PRL" to bardzo ciekawa książka, która wcale nie próbuje udowodnić, że kiedyś było lepiej.
Pokazuje jak Polacy radzili sobie z nudą i co porabiali w wolnym czasie. Według mnie jest to książka dla...
,,Seryjni mordercy" to opowieść o największych zbrodniarzach ostatnich dziesięcioleci i jeżeli ktoś ma wrażliwą naturę i za dużą wyobraźnię, nie polecam.
Ta książka jest dla ludzi o mocnych nerwach i chcących chociaż trochę zrozumieć co siedzi w głowie takiego człowieka, który robi okropne rzeczy z ludzi, albo z tym co z nich zostało.
Przerażające jest dla mnie to, że...
Gdy zobaczyłam tę książkę u wydawnictwa od razu chciałam ją mieć. Wiedziałam, że będzie ona miała wielkie znaczenie w moim życiu.
,,Siła wewnętrznej wolności”, której autorem jest Ulrich Schnabel to książka z kategorii psychologii, z którą nigdy nie miałam styczności.
Ucieszyło mnie to ponieważ zawsze chciałam sięgnąć po taką literaturę, ale jakoś nigdy nie miałam do...
,,Test na miłość‘’ Helen Hoang to książka po którą sięgnęłam bez wahania.
Autorka u której zdiagnozowano zespół Aspergera z powodu osobistych przeżyć, postanowiła przybliżyć przeciętnemu czytelnikowi jak wygląda życie takich osób.
W powieści mamy do czynienia z chłopakiem, który cierpi na zaburzenia autystyczne, które w jego przypadku objawiają się brakiem odczuwania...
Wyobrażacie sobie gdyby dom, w którym mieszkacie nagle przestał być Waszym domem? Pomyślcie sobie teraz, że siedzicie sobie na wygodnej kanapie w swoim salonie, a za chwile jak gdyby nigdy nic jedziecie sobie załatwić osobiste sprawy. Gdy wracacie zastajecie we własnym domu obcą rodzinę, która twierdzi, że to teraz ich dom.
Nie wiecie co teraz ze sobą zrobić.. Taki los...
Spotykamy się z trzecim tomem bardzo popularnej trylogii kryminalnej.
Te trzy książki sprzedały się w ponad milionowym nakładzie i stały się światowym fenomenem.
Powieść ,,Władcy czasu'' jest pisana dwutorowo. Pierwsza część odbywa się w 2019 roku, a druga w XII wieku.
Niestety część z przeszłości nie przypadła mi do gustu. Miałam wrażenie, że książka była pisana...
Powieść ,,Nic o mnie nie wiesz’’ jest to thriller psychologiczny autorstwa E.G Scott – pisarzy z którymi niestety nie spotkałam się do tej pory.
Wspomnienia z pewnego wieczoru, zapach i szum targanych przez wiatr sosen. Wprowadza nas w mroczny klimat z nutą niepokoju. W pierwszym rozdziale poznajemy dwóch głównych bohaterów. Rebecca i Paul są bardzo szczęśliwym i...
Tym razem mamy przełom sierpnia i września 1932 roku.
Lata trzydzieste w Polsce były czasem ogromnych kontrastów.
Z jednej strony mamy pokazane wystawne życie elit pełne rautów oraz dynamiczny rozwój Warszawy, a z drugiej strony stale rosnące bezrobocie i przestępczość.
Komisarz Kornel Strasburger w tych trudnych okolicznościach wraz z członkami sekcji specjalnej Komendy...
Właśnie ukończyłam czytanie powieści ,,Upiory spacerują nad Wartą'' autorstwa Ryszarda Ćwirleja i szczerze mówiąc zszokowało mnie to, że spodoba mi się książka z nawiązaniem do czasów PRL-u. Ponieważ nie gustuje w tego typu książkach, a tu spotkała mnie całkiem miła niespodzianka. Natknęłam się na całkiem dobrą historię napisaną bardzo płynnym i ciepłym stylem pisma.
Autor...
,,Sieci widma” to powieść, która zachęciła mnie swoim dusznym klimatem oraz fabułą. Grupka nieznanych sobie ludzi zostaje złączonych węzłem niespodziewanych wypadków, które będą miały wpływ na dalsze losy.
Prom płynący ze Świnoujścia jest w stanie pomieścić setki pasażerów, a jego systemy bezpieczeństwa mają zapewnić bezpieczną i udaną podróż.
Kiedy nasi bohaterowie...
Powieść ,,PS Kocham Cię na zawsze” autorstwa Cecylii Ahern jest kontynuacją wydanego w 2015 roku bestsellera ,,PS Kocham Cię”.
Powieść od razu przyciągnęła mój wzrok, ponieważ znam twórczość Pani Cecylii i uważam, że jej powieści z cyklu – P.S I Love You wywołują wiele emocji, głównie przez tematykę na jakiej skupiła się autorka.
Autorka dociera do najskrytszych zakamarków...
Recenzja przedpremierowa!!
Tym razem mamy do czynienia z bardzo ciekawym thrillerem kryminalnym, który jest kontynuacją powieści ,, Cisza białego miasta”. Powieść ta zapoczątkowała najgłośniejszą zagraniczną trylogię pierwszej połowy 2019 roku.
Miasto Victoria po raz kolejny staje się miejscem zabawy mordercy.
Tym razem rytualną ofiarą staje się młoda ciężarna...
,,Szeptacz'' to jedna z najbardziej wyczekiwanych premier 2019 roku. Została okrzyknięta najlepszym thrillerem kryminalnym tej dekady nie bez przyczyny.
Książka rozpoczyna się od bardzo intrygującego prologu, zasiewającego w nas ziarenko grozy. Jest on dość krótki, ale konkretny. Jest to list ojca do syna, który w taki sposób stara się mu wszystko wytłumaczyć, ponieważ...
,Życie nigdy nie jest idealne, a przeszkody kształtują nasz charakter”
Tym razem mamy do czynienia z powieścią prawdziwą, pełną emocji, wstrząsającą i przede wszystkim niezwykłą.
To historia o kobiecie zdrowej, młodej i energicznej, która zwyczajnie prowadziła swoje życie jak większość kobiet. Miała męża, urodziła piękną córkę. Wszystko układało się pięknie, aż do...
Bezpieczeństwo jest to stalowa zasada Gwen Proctor – Głównej bohaterki trzeciego tomu z cyklu Stillhouse Lake.
Pomimo śmierci Melvina Royala, Gwen i jej rodzina nie zaznają spokoju. Pozostają jej dręczyciele, mściciele którzy nie wierzą w jej niewinność.
Czy kobieta zdoła stawić im czoła? Czy zazna spokoju i będzie mogła na nowo cieszyć się życiem? Czy trauma...
,,Masz jedno życie, a ono toczy się tylko naprzód''
Książka Katherine Center pt. ,,Milion nowych chwil '' to historia miłosna opowiadająca o wewnętrznej sile, odwadze, determinacji i walce o lepsze jutro, wierze we własne możliwości, oraz miłości wywalczonej z wielkim trudem.
Powieść jest przedstawiana z perspektywy pięknej dwudziestoośmioletniej Margaret Jacobson, która...