-
ArtykułyKrólowa z trudną przeszłościąmalineczka740
-
ArtykułyNowe „444” Macieja Siembiedy – przeczytaj zupełnie inny początek książki!LubimyCzytać2
-
Artykuły„Wisława Szymborska jest najczęściej czytaną poetką w naszym kraju”. Nie chodzi o PolskęAnna Sierant10
-
Artykuły„Ślady nocy”: sztuka przetrwania wg najmłodszej autorki nominowanej do Nagrody BookeraSonia Miniewicz4
Biblioteczka
2024-02-20
2023-12-11
2023-09-28
2023-09-20
2023-08-24
2023-07-24
2023-06-21
Tym razem nie rozczarowałem się jak z poprzednim tomem. Czytając dało się wyczuć klimat i energię "Mostu Ikara" co jest zdecydowanie na plus. Dobrze poprowadzona historia oraz zakończenia.
Podsumowując całą serię: świetny początek, środek nieco kulawo i zakończenie znów dobrze.
Tym razem nie rozczarowałem się jak z poprzednim tomem. Czytając dało się wyczuć klimat i energię "Mostu Ikara" co jest zdecydowanie na plus. Dobrze poprowadzona historia oraz zakończenia.
Podsumowując całą serię: świetny początek, środek nieco kulawo i zakończenie znów dobrze.
2023-05-21
2023-04-24
Gdzie ten szyderczo-cyniczny humor ja się pytam??
Niestety jak dla mnie straszne rozczarowanie. Szykowałem się na pełną przygód ale również dobrego humoru książkę fantasy. Historia sama w sobie "ok" ale zdecydowanie czegoś mi tu brakowało. Bohaterowie jacyś tacy nie zapadający w pamięć. Nie było nawet jednego momentu podczas czytania żebym się zaśmiał. Książkę przemęczyłem i raczej nie sięgnę po dalsze losy bohaterów.
Gdzie ten szyderczo-cyniczny humor ja się pytam??
Niestety jak dla mnie straszne rozczarowanie. Szykowałem się na pełną przygód ale również dobrego humoru książkę fantasy. Historia sama w sobie "ok" ale zdecydowanie czegoś mi tu brakowało. Bohaterowie jacyś tacy nie zapadający w pamięć. Nie było nawet jednego momentu podczas czytania żebym się zaśmiał. Książkę przemęczyłem...
2023-03-31
2023-03-25
2023-03-20
2023-03-15
2023-03-08
2023-03-05
2023-03-02
2023-02-22
2023-02-19
2023-02-12
Do przeczytania przyciągnęła mnie okładka, magia w tytule i autorki. Fajna forma opowiadań choć przy niektórych czułem niedosyt i chciałem więcej. Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie.
1) Wiosenne opowiadanie Mileny Wójtowicz było bardzo fajnym rozpoczęciem książki. Akcja przedweselna z humorem i dużą ilością krwi w tle. [4/5]
2) Magdalenie Kubasiewicz przypadło lato. Z tą autorką miałem już styczność przy trylogii Wilczej Jagody, która wciągnęła mnie od pierwszych stron. Jej opowiadanie jest moim zdaniem najlepsze z całego zbioru. Świetny mix kryminału, sensacji i fantastyki. [5/5]
3) Aneta Jadowska skradła moje serce serią o rodzinie Koźlaczek, niestety jej jesienne opowiadanie mnie całkowicie rozczarowało i nie dokończyłem tej historii. [1/5]
4) Marta Kisiel dostała zimę i osadziła akcję swojego humorystycznego opowiadania w Sylwestrową noc. Dobrze poprowadzona akcja i wykreowane szalone bohaterki. [4/5]
Do przeczytania przyciągnęła mnie okładka, magia w tytule i autorki. Fajna forma opowiadań choć przy niektórych czułem niedosyt i chciałem więcej. Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie.
więcej Pokaż mimo to1) Wiosenne opowiadanie Mileny Wójtowicz było bardzo fajnym rozpoczęciem książki. Akcja przedweselna z humorem i dużą ilością krwi w tle. [4/5]
2) Magdalenie Kubasiewicz przypadło lato. Z...