Luksus. Dlaczego stracił blask

Okładka książki Luksus. Dlaczego stracił blask
Dana Thomas Wydawnictwo: Muza nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
368 str. 6 godz. 8 min.
Kategoria:
nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Tytuł oryginału:
Deluxe
Wydawnictwo:
Muza
Data wydania:
2010-05-13
Data 1. wyd. pol.:
2010-05-13
Liczba stron:
368
Czas czytania
6 godz. 8 min.
Język:
polski
ISBN:
9788374957342
Tłumacz:
Elżbieta McIver
Tagi:
luksus moda
Średnia ocen

                6,9 6,9 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,9 / 10
111 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
52
20

Na półkach: , ,

Oh, dziwna to była przygoda z książką Dany Tomas!
Jakie mechanizmy rządzą rynkiem towarów luksusowych? Jak na przestrzeni lat plasowały się losy luksusowych marek i co statystyki mówią na ten temat? Książka nie tylko opowiada na te i wiele innych pytań związanych z handlem towarami uważanymi przez społeczeństwo za "luksusowe" - przybliża samą ideę sprzedawania tych towarów, która odległa jest dla przeciętnego zjadacza chleba. Louis Vitton, Gucci, Prada, Pucci, Hermes- te wszystkie nazwy były dla mnie do niedawna jedynie zasłyszanymi w telewizji słowami, za którymi nie kryło się nic więcej jak tylko jakieś "drogie ubrania" na temat których niewiele byłam w stanie powiedzieć.
Autorka skutecznie przybliża historię poszczególnych firm od założenia do lat książce współczesnych. Opowiada o produkcji perfum od hodowli kwiatów na plantacjach należących do firmy aż do trafienia na półki w luksusowych butikach. Wreszcie dowiadujemy się jak przedstawia się rynek zbytu kosmicznie drogich firm, które to informacje mogą zaskakiwać...

Dlaczego wyrafinowana sztuka luksusu dla której zwykli ludzie rozpoczęli produkcję nieprzeciętnych strojów, perfum i kosmetyków nie przetrwała próby czasu i po wielu wzlotach i upadkach stała się pogonią za uznaniem w oczach innych ludzi- do tego stopnia, że kupujemy podrobione towary tylko po to, aby się "pokazać"?

Mimo tysięcy dat, liczb i innych rzeczy przez które ciężko przejść, książkę uważam za godną polecenia!

Oh, dziwna to była przygoda z książką Dany Tomas!
Jakie mechanizmy rządzą rynkiem towarów luksusowych? Jak na przestrzeni lat plasowały się losy luksusowych marek i co statystyki mówią na ten temat? Książka nie tylko opowiada na te i wiele innych pytań związanych z handlem towarami uważanymi przez społeczeństwo za "luksusowe" - przybliża samą ideę sprzedawania tych towarów,...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    396
  • Przeczytane
    130
  • Posiadam
    31
  • Teraz czytam
    9
  • Moda
    8
  • Chcę w prezencie
    6
  • Ulubione
    5
  • 2020
    3
  • Mam
    2
  • 2021
    2

Cytaty

Więcej
Dana Thomas Luksus. Dlaczego stracił blask Zobacz więcej
Więcej

Podobne książki

Przeczytaj także