Think big. Jak wprowadzić marketing sportowy, sponsoring i rynek sportu w nowe czasy

Średnia ocen

8,5 8,5 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
8,5 / 10
4 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
1
1

Na półkach:

Ciekawa pozycja dla branży sportowej, dość dużo pożytecznych porad.

Ciekawa pozycja dla branży sportowej, dość dużo pożytecznych porad.

Pokaż mimo to

avatar
5
2

Na półkach:

Rewelacyjna pozycja. Myślałem, że o marketingu sportowym wiem bardzo wiele, ale ta książka otwiera umysł. Naprawdę polecam!

Rewelacyjna pozycja. Myślałem, że o marketingu sportowym wiem bardzo wiele, ale ta książka otwiera umysł. Naprawdę polecam!

Pokaż mimo to

avatar
1
1

Na półkach:

Książka jak najbardziej warta przeczytania i ciekawa, temat do pociągnięcia dalej. Rozdziały różnej jakości, ale większość do polecenia, a kilka jak np. Mikołaja Sokoła bardzo fajnych

Książka jak najbardziej warta przeczytania i ciekawa, temat do pociągnięcia dalej. Rozdziały różnej jakości, ale większość do polecenia, a kilka jak np. Mikołaja Sokoła bardzo fajnych

Pokaż mimo to

avatar
1
1

Na półkach:

Nie wiedziałem czego się spodziewać po tym wydaniu, ale jako człowiek z branży doceniam tę pozycję. To nie jest przypadkowa książka, dobrze napisana, pozwalająca zmienić perspektywę na wielu płaszczyznach. Ogólnie leci polecajka

Nie wiedziałem czego się spodziewać po tym wydaniu, ale jako człowiek z branży doceniam tę pozycję. To nie jest przypadkowa książka, dobrze napisana, pozwalająca zmienić perspektywę na wielu płaszczyznach. Ogólnie leci polecajka

Pokaż mimo to

avatar
1
1

Na półkach:

Zjawiskowa! Zupełnie zmienia dotychczasowe spojrzenie na marketing sportowy, który bardzo mnie interesuje. Książkę dostanę na prezent pod choinkę, ale już zdążyłem ją przeczytać! Polecam każdemu!

Zjawiskowa! Zupełnie zmienia dotychczasowe spojrzenie na marketing sportowy, który bardzo mnie interesuje. Książkę dostanę na prezent pod choinkę, ale już zdążyłem ją przeczytać! Polecam każdemu!

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    6
  • Chcę przeczytać
    1
  • 1Posiadam
    1
  • Sport
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także