Think big. Jak wprowadzić marketing sportowy, sponsoring i rynek sportu w nowe czasy
Wydawnictwo: Publicon Sport poradniki
- Kategoria:
- poradniki
- Wydawnictwo:
- Publicon Sport
- Data wydania:
- 2023-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2023-01-01
- Język:
- polski
- Tagi:
- Sport marketing sportowy sponsoring sponsoring sportu marketing brand branding finansowanie sport i biznes relacje biznesu ze sportem
Połączenie punktów widzenia specjalistów z branży komunikacji, biznesu i sportu.
Kompleksowa wiedza w jednej publikacji: dobre praktyki w sponsoringu sportu, relacja sportu z biznesem, pozyskiwanie finansowania, inwestowanie w lokalne kluby, branding czy teamwear.
Użyteczna forma: wywiady, case studies, checklisty i przydatne linki.
Praktyczne porady dla marek, specjalistów od komunikacji, sportowców i organizacji.
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 6
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Think big. Jak wprowadzić marketing sportowy, sponsoring i rynek sportu w nowe czasy
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Ciekawa pozycja dla branży sportowej, dość dużo pożytecznych porad.
Ciekawa pozycja dla branży sportowej, dość dużo pożytecznych porad.
Pokaż mimo toRewelacyjna pozycja. Myślałem, że o marketingu sportowym wiem bardzo wiele, ale ta książka otwiera umysł. Naprawdę polecam!
Rewelacyjna pozycja. Myślałem, że o marketingu sportowym wiem bardzo wiele, ale ta książka otwiera umysł. Naprawdę polecam!
Pokaż mimo toKsiążka jak najbardziej warta przeczytania i ciekawa, temat do pociągnięcia dalej. Rozdziały różnej jakości, ale większość do polecenia, a kilka jak np. Mikołaja Sokoła bardzo fajnych
Książka jak najbardziej warta przeczytania i ciekawa, temat do pociągnięcia dalej. Rozdziały różnej jakości, ale większość do polecenia, a kilka jak np. Mikołaja Sokoła bardzo fajnych
Pokaż mimo toNie wiedziałem czego się spodziewać po tym wydaniu, ale jako człowiek z branży doceniam tę pozycję. To nie jest przypadkowa książka, dobrze napisana, pozwalająca zmienić perspektywę na wielu płaszczyznach. Ogólnie leci polecajka
Nie wiedziałem czego się spodziewać po tym wydaniu, ale jako człowiek z branży doceniam tę pozycję. To nie jest przypadkowa książka, dobrze napisana, pozwalająca zmienić perspektywę na wielu płaszczyznach. Ogólnie leci polecajka
Pokaż mimo toZjawiskowa! Zupełnie zmienia dotychczasowe spojrzenie na marketing sportowy, który bardzo mnie interesuje. Książkę dostanę na prezent pod choinkę, ale już zdążyłem ją przeczytać! Polecam każdemu!
Zjawiskowa! Zupełnie zmienia dotychczasowe spojrzenie na marketing sportowy, który bardzo mnie interesuje. Książkę dostanę na prezent pod choinkę, ale już zdążyłem ją przeczytać! Polecam każdemu!
Pokaż mimo to