100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II
- Kategoria:
- informatyka, matematyka
- Tytuł oryginału:
- 100 Things Every Designer Needs to Know About People (2nd Edition)
- Wydawnictwo:
- Helion
- Data wydania:
- 2021-04-27
- Data 1. wyd. pol.:
- 2021-04-27
- Liczba stron:
- 238
- Czas czytania
- 3 godz. 58 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788328373297
- Tłumacz:
- Piotr Pilch, Daniel Kaczmarek
- Tagi:
- ux psychologia
Niezależnie od tego, czy tworzysz stronę internetową, interfejs użytkownika, czy przedmiot codziennego użytku, musisz dostosować projekt do wymagań grupy docelowej. To, jak dobry będzie projekt i jakie wrażenia wywoła u użytkowników, zależy przede wszystkim od tego, co o nich wiesz. Niekiedy jest to specyficzna wiedza. W jaki sposób ci konkretni ludzie myślą? Kiedy podejmują decyzję? Co sprawi, że wykonają czynności, których się od nich oczekuje? W jaki sposób wywołać u nich określone emocje związane z projektowanym produktem? Na te i na wiele innych pytań odpowiada psychologia projektowania.
To drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie cenionego poradnika dla projektantów, którzy chcą tworzyć rzeczy użyteczne, przydatne i lubiane przez użytkowników. Zawiera wnikliwą analizę 100 niezwykle ważnych z punktu widzenia projektanta kwestii, będącą efektem przestudiowania setek publikacji naukowych oraz tego, jak opisane w nich zasady są wykorzystywane w codziennej pracy projektanta, który tworzy interfejsy, strony WWW, aplikacje czy urządzenia i korzysta z najróżniejszych technologii. Dzięki podanym tu wskazówkom Twoje projekty będą bardziej intuicyjne i angażujące - w swojej pracy bowiem uwzględnisz to, jak ludzie myślą, jak się zachowują i podejmują decyzje.
Z książki dowiesz się:
w jaki sposób przyciągnąć i utrzymać uwagę odbiorcy
jak kształtować przyzwyczajenia człowieka
jak przebiega proces podejmowania decyzji
kiedy ludzie popełniają błędy i jakie są ich rodzaje
jakie czynniki budzą zaufanie
Nikt się nie oprze temu, co zaprojektujesz!
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 245
- 83
- 22
- 19
- 6
- 5
- 2
- 2
- 2
- 2
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Dosyć ciężko się to czyta, dużo przydatnej wiedzy ale też dużo oczywistej
Dosyć ciężko się to czyta, dużo przydatnej wiedzy ale też dużo oczywistej
Pokaż mimo toKsiążka konkret. Poszegolne kwestie są prostą, elegancką syntezą danych badań, podrozdziały są błyskawiczne, ale zawierają same "mięso". Świetny wstęp gdy człowiek chce przekrojowo poznać sposób funkcjonowania innych ludzi.
Książka konkret. Poszegolne kwestie są prostą, elegancką syntezą danych badań, podrozdziały są błyskawiczne, ale zawierają same "mięso". Świetny wstęp gdy człowiek chce przekrojowo poznać sposób funkcjonowania innych ludzi.
Pokaż mimo toKsiążka jest świetna pod względem atrakcyjnej formy wizualnej, dzięki czemu można ją czytać w wolnych chwilach. Bardzo podobają mi się ramki z ciekawostkami. Osobiście dowiedziałem się sporo rzeczy których nie wiedziałem i jestem przekonany że uczyni mnie to lepszym projektantem.
Książka jest świetna pod względem atrakcyjnej formy wizualnej, dzięki czemu można ją czytać w wolnych chwilach. Bardzo podobają mi się ramki z ciekawostkami. Osobiście dowiedziałem się sporo rzeczy których nie wiedziałem i jestem przekonany że uczyni mnie to lepszym projektantem.
Pokaż mimo toNiezawodne KNOW-HOW. W zaszdzie to jak się nawet będzie czytać tą książkę całkowicie losowo wybierając stronę to zawsze trafi się na zbiór niepodważalnie interesujących i przydatnych informacji! P O L E C A M !
Niezawodne KNOW-HOW. W zaszdzie to jak się nawet będzie czytać tą książkę całkowicie losowo wybierając stronę to zawsze trafi się na zbiór niepodważalnie interesujących i przydatnych informacji! P O L E C A M !
Pokaż mimo totaki trochę podręcznik, który chce opowiedzieć o wszystkim dlatego mówi o bardzo wielu rzeczach w bardzo niewielkim zakresie. nie wyczerpuje żadnego zagadnienia, tylko je sygnalizuje. lubię psychologię, zwłaszcza społeczną i przeszkadzało mi to encyklopedyczne podejście. największy minus to język, może to wina tłumacza. mi się to czytało źle, mimo że jest dużo rysunków i na prawdę mało tekstu, nie czyta się to płynnie.
taki trochę podręcznik, który chce opowiedzieć o wszystkim dlatego mówi o bardzo wielu rzeczach w bardzo niewielkim zakresie. nie wyczerpuje żadnego zagadnienia, tylko je sygnalizuje. lubię psychologię, zwłaszcza społeczną i przeszkadzało mi to encyklopedyczne podejście. największy minus to język, może to wina tłumacza. mi się to czytało źle, mimo że jest dużo rysunków i na...
więcej Pokaż mimo toNiezła książka do poczytania dla (młodych) projektantów. Pokazuje jak ludzie odbierają bodźce ze środowiska i jak je przetwarzają. Wszystko jest poukładane w spójne rozdziały typu - "Jak ludzie myślą" albo "Jak ludzie widzą". Od strony merytorycznej - tekst jest w większości przypadków oparty na badaniach naukowych. Można się paru ciekawych rzeczy dowiedzieć i uwzględnić je w projektowaniu graficznym. Sama autorka doktorem psychologii i od wielu lat zajmuje się badaniem ludzkich zachowań.
Jeżeli nie jesteś projektantem, nic nie szkodzi. Po przeczytaniu tej książki, będziesz miał(ała) pojęcie jak od strony psychologicznej działają reklamy, serwisy internetowe itp.
Niezła książka do poczytania dla (młodych) projektantów. Pokazuje jak ludzie odbierają bodźce ze środowiska i jak je przetwarzają. Wszystko jest poukładane w spójne rozdziały typu - "Jak ludzie myślą" albo "Jak ludzie widzą". Od strony merytorycznej - tekst jest w większości przypadków oparty na badaniach naukowych. Można się paru ciekawych rzeczy dowiedzieć i uwzględnić je...
więcej Pokaż mimo toObowiązkowa pozycja dla każdego, kto chce zrozumieć swoich użytkowników.
Obowiązkowa pozycja dla każdego, kto chce zrozumieć swoich użytkowników.
Pokaż mimo toPodręcznik stosowanej psychologii poznawczej, napisany mądrze, dowcipnie i inspirująco. Krótkie, nasycone przykładami rozdziały dostarczają rzetelnej wiedzy i świeżego spojrzenia na temat projektowania.
Podręcznik stosowanej psychologii poznawczej, napisany mądrze, dowcipnie i inspirująco. Krótkie, nasycone przykładami rozdziały dostarczają rzetelnej wiedzy i świeżego spojrzenia na temat projektowania.
Pokaż mimo toPrzegląd badań z zakresu psychologi poznawczej, społecznej i behawioryzmu. Przedstawione to wszystko w lekki i bardzo przystępny sposób. Przy każdym punkcie jest krótkie podsumowanie i zaznaczone jak można to przenieść do projektowania stron i aplikacji (praktyczne zastosowanie teorii). Kolorowe, ładnie wydane, bardzo przejrzyste. Jeśli ktoś nie miał do czynienia z psychologią akademicką i badaniami, to szczerze polecam. Dla psychologa - fajne podsumowanie wielu badań w jednym miejscu, aczkolwiek niewiele nowych informacji.
P.S. Zapomniałam dodać, że ta książka jest dobra nie tylko dla UX/UI designerów, ale także dla marketingowców, osób tworzących oferty biznesowe i wszystkich, którzy mają stworzyć coś dla innych :)
Przegląd badań z zakresu psychologi poznawczej, społecznej i behawioryzmu. Przedstawione to wszystko w lekki i bardzo przystępny sposób. Przy każdym punkcie jest krótkie podsumowanie i zaznaczone jak można to przenieść do projektowania stron i aplikacji (praktyczne zastosowanie teorii). Kolorowe, ładnie wydane, bardzo przejrzyste. Jeśli ktoś nie miał do czynienia z...
więcej Pokaż mimo to