100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach
- Kategoria:
- informatyka, matematyka
- Tytuł oryginału:
- 100 Things Every Designer Needs to Know About People (Voices That Matter)
- Wydawnictwo:
- Helion
- Data wydania:
- 2013-06-21
- Data 1. wyd. pol.:
- 2013-06-21
- Data 1. wydania:
- 2011-01-01
- Liczba stron:
- 244
- Czas czytania
- 4 godz. 4 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788324662838
- Tłumacz:
- Daniel Kaczmarek
- Tagi:
- funkcjonalność stron
Dowiedz się, jak pracuje mózg Twojego klienta
Jak myślą konsumenci? W jaki sposób podejmują decyzje? Co sprawia, że klikają myszką, dokonują zakupu i robią dokładnie to, co chciałbyś, aby robili? Talent i umiejętności to tylko połowa sukcesu. Aby Twoje projekty rzucały wszystkich na kolana, potrzebna Ci wiedza dotycząca tego, jak działa ludzki mózg. Może Ci się czasem wydawać, że ludzie zachowują się irracjonalnie i nieprzewidywalnie, ale w tym szaleństwie jest metoda. Czas, byś ją poznał i użył jej do własnych celów!
Z zawartych w tej książce rzeczowych instrukcji dowiesz się, jak odczytywać zachowania konsumentów i co przyciąga ich uwagę. Poznasz błędy, jakie ludzie najczęściej popełniają w procesie postrzegania oraz dokonywania wyborów, i nauczysz się je przewidywać. Wykorzystaj w swojej pracy wnioski z badań naukowych oraz szereg praktycznych przykładów. Zacznij projektować i tworzyć bardziej intuicyjne, skuteczne, efektowne teksty, witryny internetowe, aplikacje, produkty, grafiki oraz wszelkie inne genialne dzieła, idealnie dopasowane do potrzeb potencjalnych klientów.
Jak przykuwać uwagę na stronie WWW?
Jak spowodować, by coś zapadło ludziom w pamięć?
Jak motywować innych, by wykonali kolejny krok?
Jak utrwalać w umysłach odbiorców określone informacje?
Jak kształtować czyjeś przyzwyczajenia?
Jak pogłębiać i utrwalać relacje z klientami?
Jak odwoływać się do pozytywnych emocji i wspomnień?
Jak skutecznie oddziaływać na podświadomość klienta?
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 245
- 83
- 22
- 19
- 6
- 5
- 2
- 2
- 2
- 2
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Dosyć ciężko się to czyta, dużo przydatnej wiedzy ale też dużo oczywistej
Dosyć ciężko się to czyta, dużo przydatnej wiedzy ale też dużo oczywistej
Pokaż mimo toKsiążka konkret. Poszegolne kwestie są prostą, elegancką syntezą danych badań, podrozdziały są błyskawiczne, ale zawierają same "mięso". Świetny wstęp gdy człowiek chce przekrojowo poznać sposób funkcjonowania innych ludzi.
Książka konkret. Poszegolne kwestie są prostą, elegancką syntezą danych badań, podrozdziały są błyskawiczne, ale zawierają same "mięso". Świetny wstęp gdy człowiek chce przekrojowo poznać sposób funkcjonowania innych ludzi.
Pokaż mimo toKsiążka jest świetna pod względem atrakcyjnej formy wizualnej, dzięki czemu można ją czytać w wolnych chwilach. Bardzo podobają mi się ramki z ciekawostkami. Osobiście dowiedziałem się sporo rzeczy których nie wiedziałem i jestem przekonany że uczyni mnie to lepszym projektantem.
Książka jest świetna pod względem atrakcyjnej formy wizualnej, dzięki czemu można ją czytać w wolnych chwilach. Bardzo podobają mi się ramki z ciekawostkami. Osobiście dowiedziałem się sporo rzeczy których nie wiedziałem i jestem przekonany że uczyni mnie to lepszym projektantem.
Pokaż mimo toNiezawodne KNOW-HOW. W zaszdzie to jak się nawet będzie czytać tą książkę całkowicie losowo wybierając stronę to zawsze trafi się na zbiór niepodważalnie interesujących i przydatnych informacji! P O L E C A M !
Niezawodne KNOW-HOW. W zaszdzie to jak się nawet będzie czytać tą książkę całkowicie losowo wybierając stronę to zawsze trafi się na zbiór niepodważalnie interesujących i przydatnych informacji! P O L E C A M !
Pokaż mimo totaki trochę podręcznik, który chce opowiedzieć o wszystkim dlatego mówi o bardzo wielu rzeczach w bardzo niewielkim zakresie. nie wyczerpuje żadnego zagadnienia, tylko je sygnalizuje. lubię psychologię, zwłaszcza społeczną i przeszkadzało mi to encyklopedyczne podejście. największy minus to język, może to wina tłumacza. mi się to czytało źle, mimo że jest dużo rysunków i na prawdę mało tekstu, nie czyta się to płynnie.
taki trochę podręcznik, który chce opowiedzieć o wszystkim dlatego mówi o bardzo wielu rzeczach w bardzo niewielkim zakresie. nie wyczerpuje żadnego zagadnienia, tylko je sygnalizuje. lubię psychologię, zwłaszcza społeczną i przeszkadzało mi to encyklopedyczne podejście. największy minus to język, może to wina tłumacza. mi się to czytało źle, mimo że jest dużo rysunków i na...
więcej Pokaż mimo toNiezła książka do poczytania dla (młodych) projektantów. Pokazuje jak ludzie odbierają bodźce ze środowiska i jak je przetwarzają. Wszystko jest poukładane w spójne rozdziały typu - "Jak ludzie myślą" albo "Jak ludzie widzą". Od strony merytorycznej - tekst jest w większości przypadków oparty na badaniach naukowych. Można się paru ciekawych rzeczy dowiedzieć i uwzględnić je w projektowaniu graficznym. Sama autorka doktorem psychologii i od wielu lat zajmuje się badaniem ludzkich zachowań.
Jeżeli nie jesteś projektantem, nic nie szkodzi. Po przeczytaniu tej książki, będziesz miał(ała) pojęcie jak od strony psychologicznej działają reklamy, serwisy internetowe itp.
Niezła książka do poczytania dla (młodych) projektantów. Pokazuje jak ludzie odbierają bodźce ze środowiska i jak je przetwarzają. Wszystko jest poukładane w spójne rozdziały typu - "Jak ludzie myślą" albo "Jak ludzie widzą". Od strony merytorycznej - tekst jest w większości przypadków oparty na badaniach naukowych. Można się paru ciekawych rzeczy dowiedzieć i uwzględnić je...
więcej Pokaż mimo toObowiązkowa pozycja dla każdego, kto chce zrozumieć swoich użytkowników.
Obowiązkowa pozycja dla każdego, kto chce zrozumieć swoich użytkowników.
Pokaż mimo toPodręcznik stosowanej psychologii poznawczej, napisany mądrze, dowcipnie i inspirująco. Krótkie, nasycone przykładami rozdziały dostarczają rzetelnej wiedzy i świeżego spojrzenia na temat projektowania.
Podręcznik stosowanej psychologii poznawczej, napisany mądrze, dowcipnie i inspirująco. Krótkie, nasycone przykładami rozdziały dostarczają rzetelnej wiedzy i świeżego spojrzenia na temat projektowania.
Pokaż mimo toPrzegląd badań z zakresu psychologi poznawczej, społecznej i behawioryzmu. Przedstawione to wszystko w lekki i bardzo przystępny sposób. Przy każdym punkcie jest krótkie podsumowanie i zaznaczone jak można to przenieść do projektowania stron i aplikacji (praktyczne zastosowanie teorii). Kolorowe, ładnie wydane, bardzo przejrzyste. Jeśli ktoś nie miał do czynienia z psychologią akademicką i badaniami, to szczerze polecam. Dla psychologa - fajne podsumowanie wielu badań w jednym miejscu, aczkolwiek niewiele nowych informacji.
P.S. Zapomniałam dodać, że ta książka jest dobra nie tylko dla UX/UI designerów, ale także dla marketingowców, osób tworzących oferty biznesowe i wszystkich, którzy mają stworzyć coś dla innych :)
Przegląd badań z zakresu psychologi poznawczej, społecznej i behawioryzmu. Przedstawione to wszystko w lekki i bardzo przystępny sposób. Przy każdym punkcie jest krótkie podsumowanie i zaznaczone jak można to przenieść do projektowania stron i aplikacji (praktyczne zastosowanie teorii). Kolorowe, ładnie wydane, bardzo przejrzyste. Jeśli ktoś nie miał do czynienia z...
więcej Pokaż mimo to