rozwińzwiń

100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach

Okładka książki 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach Susan M. Weinschenk
Okładka książki 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach
Susan M. Weinschenk Wydawnictwo: Helion informatyka, matematyka
244 str. 4 godz. 4 min.
Kategoria:
informatyka, matematyka
Tytuł oryginału:
100 Things Every Designer Needs to Know About People (Voices That Matter)
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2013-06-21
Data 1. wyd. pol.:
2013-06-21
Data 1. wydania:
2011-01-01
Liczba stron:
244
Czas czytania
4 godz. 4 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324662838
Tłumacz:
Daniel Kaczmarek
Tagi:
funkcjonalność stron
Średnia ocen

7,5 7,5 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Rework Jason Fried, David Heinemeier Hansson
Ocena 7,0
Rework Jason Fried, David ...
Okładka książki Mała WIELKA zmiana Jak skuteczniej wywierać wpływ Robert B. Cialdini, Noah J. Goldstein, Steve J. Martin
Ocena 6,7
Mała WIELKA zm... Robert B. Cialdini,...
Okładka książki Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera Alexander Osterwalder, Yves Pigneur
Ocena 7,8
Tworzenie mode... Alexander Osterwald...

Oceny

Średnia ocen
7,5 / 10
64 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
89
72

Na półkach:

Dosyć ciężko się to czyta, dużo przydatnej wiedzy ale też dużo oczywistej

Dosyć ciężko się to czyta, dużo przydatnej wiedzy ale też dużo oczywistej

Pokaż mimo to

avatar
529
437

Na półkach:

Książka konkret. Poszegolne kwestie są prostą, elegancką syntezą danych badań, podrozdziały są błyskawiczne, ale zawierają same "mięso". Świetny wstęp gdy człowiek chce przekrojowo poznać sposób funkcjonowania innych ludzi.

Książka konkret. Poszegolne kwestie są prostą, elegancką syntezą danych badań, podrozdziały są błyskawiczne, ale zawierają same "mięso". Świetny wstęp gdy człowiek chce przekrojowo poznać sposób funkcjonowania innych ludzi.

Pokaż mimo to

avatar
227
79

Na półkach:

Książka jest świetna pod względem atrakcyjnej formy wizualnej, dzięki czemu można ją czytać w wolnych chwilach. Bardzo podobają mi się ramki z ciekawostkami. Osobiście dowiedziałem się sporo rzeczy których nie wiedziałem i jestem przekonany że uczyni mnie to lepszym projektantem.

Książka jest świetna pod względem atrakcyjnej formy wizualnej, dzięki czemu można ją czytać w wolnych chwilach. Bardzo podobają mi się ramki z ciekawostkami. Osobiście dowiedziałem się sporo rzeczy których nie wiedziałem i jestem przekonany że uczyni mnie to lepszym projektantem.

Pokaż mimo to

avatar
5
4

Na półkach: , ,

Niezawodne KNOW-HOW. W zaszdzie to jak się nawet będzie czytać tą książkę całkowicie losowo wybierając stronę to zawsze trafi się na zbiór niepodważalnie interesujących i przydatnych informacji! P O L E C A M !

Niezawodne KNOW-HOW. W zaszdzie to jak się nawet będzie czytać tą książkę całkowicie losowo wybierając stronę to zawsze trafi się na zbiór niepodważalnie interesujących i przydatnych informacji! P O L E C A M !

Pokaż mimo to

avatar
533
101

Na półkach:

taki trochę podręcznik, który chce opowiedzieć o wszystkim dlatego mówi o bardzo wielu rzeczach w bardzo niewielkim zakresie. nie wyczerpuje żadnego zagadnienia, tylko je sygnalizuje. lubię psychologię, zwłaszcza społeczną i przeszkadzało mi to encyklopedyczne podejście. największy minus to język, może to wina tłumacza. mi się to czytało źle, mimo że jest dużo rysunków i na prawdę mało tekstu, nie czyta się to płynnie.

taki trochę podręcznik, który chce opowiedzieć o wszystkim dlatego mówi o bardzo wielu rzeczach w bardzo niewielkim zakresie. nie wyczerpuje żadnego zagadnienia, tylko je sygnalizuje. lubię psychologię, zwłaszcza społeczną i przeszkadzało mi to encyklopedyczne podejście. największy minus to język, może to wina tłumacza. mi się to czytało źle, mimo że jest dużo rysunków i na...

więcej Pokaż mimo to

avatar
57
24

Na półkach:

Niezła książka do poczytania dla (młodych) projektantów. Pokazuje jak ludzie odbierają bodźce ze środowiska i jak je przetwarzają. Wszystko jest poukładane w spójne rozdziały typu - "Jak ludzie myślą" albo "Jak ludzie widzą". Od strony merytorycznej - tekst jest w większości przypadków oparty na badaniach naukowych. Można się paru ciekawych rzeczy dowiedzieć i uwzględnić je w projektowaniu graficznym. Sama autorka doktorem psychologii i od wielu lat zajmuje się badaniem ludzkich zachowań.
Jeżeli nie jesteś projektantem, nic nie szkodzi. Po przeczytaniu tej książki, będziesz miał(ała) pojęcie jak od strony psychologicznej działają reklamy, serwisy internetowe itp.

Niezła książka do poczytania dla (młodych) projektantów. Pokazuje jak ludzie odbierają bodźce ze środowiska i jak je przetwarzają. Wszystko jest poukładane w spójne rozdziały typu - "Jak ludzie myślą" albo "Jak ludzie widzą". Od strony merytorycznej - tekst jest w większości przypadków oparty na badaniach naukowych. Można się paru ciekawych rzeczy dowiedzieć i uwzględnić je...

więcej Pokaż mimo to

avatar
22
15

Na półkach:

Obowiązkowa pozycja dla każdego, kto chce zrozumieć swoich użytkowników.

Obowiązkowa pozycja dla każdego, kto chce zrozumieć swoich użytkowników.

Pokaż mimo to

avatar
122
42

Na półkach:

Podręcznik stosowanej psychologii poznawczej, napisany mądrze, dowcipnie i inspirująco. Krótkie, nasycone przykładami rozdziały dostarczają rzetelnej wiedzy i świeżego spojrzenia na temat projektowania.

Podręcznik stosowanej psychologii poznawczej, napisany mądrze, dowcipnie i inspirująco. Krótkie, nasycone przykładami rozdziały dostarczają rzetelnej wiedzy i świeżego spojrzenia na temat projektowania.

Pokaż mimo to

avatar
93
10

Na półkach: ,

Przegląd badań z zakresu psychologi poznawczej, społecznej i behawioryzmu. Przedstawione to wszystko w lekki i bardzo przystępny sposób. Przy każdym punkcie jest krótkie podsumowanie i zaznaczone jak można to przenieść do projektowania stron i aplikacji (praktyczne zastosowanie teorii). Kolorowe, ładnie wydane, bardzo przejrzyste. Jeśli ktoś nie miał do czynienia z psychologią akademicką i badaniami, to szczerze polecam. Dla psychologa - fajne podsumowanie wielu badań w jednym miejscu, aczkolwiek niewiele nowych informacji.

P.S. Zapomniałam dodać, że ta książka jest dobra nie tylko dla UX/UI designerów, ale także dla marketingowców, osób tworzących oferty biznesowe i wszystkich, którzy mają stworzyć coś dla innych :)

Przegląd badań z zakresu psychologi poznawczej, społecznej i behawioryzmu. Przedstawione to wszystko w lekki i bardzo przystępny sposób. Przy każdym punkcie jest krótkie podsumowanie i zaznaczone jak można to przenieść do projektowania stron i aplikacji (praktyczne zastosowanie teorii). Kolorowe, ładnie wydane, bardzo przejrzyste. Jeśli ktoś nie miał do czynienia z...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    245
  • Przeczytane
    83
  • Posiadam
    22
  • Teraz czytam
    19
  • Chcę w prezencie
    6
  • Design
    5
  • 2020
    2
  • 2018
    2
  • UX.
    2
  • Projektowanie
    2

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także