100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach

Tłumaczenie: Daniel Kaczmarek
Wydawnictwo: Helion
7,62 (29 ocen i 7 opinii) Zobacz oceny
10
4
9
3
8
9
7
7
6
3
5
3
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
100 Things Every Designer Needs to Know About People (Voices That Matter)
data wydania
ISBN
9788324662838
liczba stron
244
słowa kluczowe
funkcjonalność stron
język
polski
dodała
joly_fh

Dowiedz się, jak pracuje mózg Twojego klienta Jak myślą konsumenci? W jaki sposób podejmują decyzje? Co sprawia, że klikają myszką, dokonują zakupu i robią dokładnie to, co chciałbyś, aby robili? Talent i umiejętności to tylko połowa sukcesu. Aby Twoje projekty rzucały wszystkich na kolana, potrzebna Ci wiedza dotycząca tego, jak działa ludzki mózg. Może Ci się czasem wydawać, że ludzie...

Dowiedz się, jak pracuje mózg Twojego klienta

Jak myślą konsumenci? W jaki sposób podejmują decyzje? Co sprawia, że klikają myszką, dokonują zakupu i robią dokładnie to, co chciałbyś, aby robili? Talent i umiejętności to tylko połowa sukcesu. Aby Twoje projekty rzucały wszystkich na kolana, potrzebna Ci wiedza dotycząca tego, jak działa ludzki mózg. Może Ci się czasem wydawać, że ludzie zachowują się irracjonalnie i nieprzewidywalnie, ale w tym szaleństwie jest metoda. Czas, byś ją poznał i użył jej do własnych celów!

Z zawartych w tej książce rzeczowych instrukcji dowiesz się, jak odczytywać zachowania konsumentów i co przyciąga ich uwagę. Poznasz błędy, jakie ludzie najczęściej popełniają w procesie postrzegania oraz dokonywania wyborów, i nauczysz się je przewidywać. Wykorzystaj w swojej pracy wnioski z badań naukowych oraz szereg praktycznych przykładów. Zacznij projektować i tworzyć bardziej intuicyjne, skuteczne, efektowne teksty, witryny internetowe, aplikacje, produkty, grafiki oraz wszelkie inne genialne dzieła, idealnie dopasowane do potrzeb potencjalnych klientów.

Jak przykuwać uwagę na stronie WWW?
Jak spowodować, by coś zapadło ludziom w pamięć?
Jak motywować innych, by wykonali kolejny krok?
Jak utrwalać w umysłach odbiorców określone informacje?
Jak kształtować czyjeś przyzwyczajenia?
Jak pogłębiać i utrwalać relacje z klientami?
Jak odwoływać się do pozytywnych emocji i wspomnień?
Jak skutecznie oddziaływać na podświadomość klienta?

 

źródło opisu: Wydawnictwo Helion, 2013

źródło okładki: www.helion.pl

pokaż więcej

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (142)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 100
PnD | 2015-12-08
Na półkach: Przeczytane

Niezła książka do poczytania dla (młodych) projektantów. Pokazuje jak ludzie odbierają bodźce ze środowiska i jak je przetwarzają. Wszystko jest poukładane w spójne rozdziały typu - "Jak ludzie myślą" albo "Jak ludzie widzą". Od strony merytorycznej - tekst jest w większości przypadków oparty na badaniach naukowych. Można się paru ciekawych rzeczy dowiedzieć i uwzględnić je w projektowaniu graficznym. Sama autorka doktorem psychologii i od wielu lat zajmuje się badaniem ludzkich zachowań.
Jeżeli nie jesteś projektantem, nic nie szkodzi. Po przeczytaniu tej książki, będziesz miał(ała) pojęcie jak od strony psychologicznej działają reklamy, serwisy internetowe itp.

książek: 145
Ewa | 2012-03-28
Na półkach: Przeczytane, UX.
Przeczytana: 28 marca 2012

Przegląd badań z zakresu psychologi poznawczej, społecznej i behawioryzmu. Przedstawione to wszystko w lekki i bardzo przystępny sposób. Przy każdym punkcie jest krótkie podsumowanie i zaznaczone jak można to przenieść do projektowania stron i aplikacji (praktyczne zastosowanie teorii). Kolorowe, ładnie wydane, bardzo przejrzyste. Jeśli ktoś nie miał do czynienia z psychologią akademicką i badaniami, to szczerze polecam. Dla psychologa - fajne podsumowanie wielu badań w jednym miejscu, aczkolwiek niewiele nowych informacji.

P.S. Zapomniałam dodać, że ta książka jest dobra nie tylko dla UX/UI designerów, ale także dla marketingowców, osób tworzących oferty biznesowe i wszystkich, którzy mają stworzyć coś dla innych :)

książek: 123
Marek Kędzierski | 2017-09-20
Na półkach: Przeczytane, Posiadam

Nie polecam tej książki jako jedna z pierwszych. Jest tu trochę głupot, przez co ktoś nieobeznany w przyległych tematach może źle się nauczyć.

Książka (jak dla mnie) ładnie żłożona, ogólnie jest sporo fajnych tematów - ale też co jakiś czas można się natknąć na głupoty. Same tematy nie są głębiej analizowane, wszystko raczej opisane "po łebkach" (co również wskazywał w komentarzu ktoś wcześniej).

Podobały mi się opisy przebiegu niektórych badań, dobre udowodnienie i zapada w pamięć.

Niestety w książce jest mało praktycznych przykładów wykorzystania zawartej tam wiedzy. Wnioski wypisywane pod koniec rozdziałów również bardzo często są w moim odczuciu naciągane.

Wydaje mi się, że autorka może i zna się na psychologii, ale o projektowaniu usłyszała dopiero niedawno.

książek: 18
Filip | 2015-09-30
Na półkach: Przeczytane

Obowiązkowa pozycja dla każdego, kto chce zrozumieć swoich użytkowników.

książek: 906
ticket | 2017-06-01
Na półkach: Przeczytane

taki trochę podręcznik, który chce opowiedzieć o wszystkim dlatego mówi o bardzo wielu rzeczach w bardzo niewielkim zakresie. nie wyczerpuje żadnego zagadnienia, tylko je sygnalizuje. lubię psychologię, zwłaszcza społeczną i przeszkadzało mi to encyklopedyczne podejście. największy minus to język, może to wina tłumacza. mi się to czytało źle, mimo że jest dużo rysunków i na prawdę mało tekstu, nie czyta się to płynnie.

książek: 10
trupijad | 2017-12-12
Na półkach: Posiadam, Ulubione, Przeczytane

Niezawodne KNOW-HOW. W zaszdzie to jak się nawet będzie czytać tą książkę całkowicie losowo wybierając stronę to zawsze trafi się na zbiór niepodważalnie interesujących i przydatnych informacji! P O L E C A M !

książek: 147
Andrzej W | 2015-05-26
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: luty 2015

Podręcznik stosowanej psychologii poznawczej, napisany mądrze, dowcipnie i inspirująco. Krótkie, nasycone przykładami rozdziały dostarczają rzetelnej wiedzy i świeżego spojrzenia na temat projektowania.

książek: 472
Kasia Moszumańska | 2018-05-12
Na półkach: 2018, Przeczytane
Przeczytana: 12 maja 2018
książek: 325
Barbara | 2018-01-27
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 06 kwietnia 2018
książek: 147
goska | 2017-08-06
Na półkach: 2018, Przeczytane, IT IT IT
zobacz kolejne z 132 
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd