rozwiń zwiń

100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II

Okładka książki 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II
Weinschenk Susan Wydawnictwo: Helion informatyka, matematyka
238 str. 3 godz. 58 min.
Kategoria:
informatyka, matematyka
Tytuł oryginału:
100 Things Every Designer Needs to Know About People (2nd Edition)
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2021-04-27
Data 1. wyd. pol.:
2021-04-27
Liczba stron:
238
Czas czytania
3 godz. 58 min.
Język:
polski
ISBN:
9788328373297
Tłumacz:
Piotr Pilch, Daniel Kaczmarek
Tagi:
ux psychologia
Średnia ocen

                7,3 7,3 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki