Dawaj innym szczęście - Ścieżka pasji zysku i celu

Wydawnictwo: MT Biznes
7,81 (48 ocen i 12 opinii) Zobacz oceny
10
5
9
8
8
20
7
7
6
7
5
0
4
0
3
0
2
1
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Delivering happiness
data wydania
ISBN
978-83-62195-81-7
liczba stron
268
słowa kluczowe
Biznes, ekonomia, zappos
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
Karol

W Dawaj innym szczęście dyrektor generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli się z czytelnikami różnymi lekcjami, jakie odebrał w biznesie i w życiu, poczynając od założenia farmy robaków przez prowadzenie pizzerii po powołanie do życia LinkExchange, zarządzanie Zappos i jeszcze więcej. Prowadzone w szybkim tempie i realistyczne Dawaj innym szczęście pokazuje, jak mocno odmienny rodzaj...

W Dawaj innym szczęście dyrektor generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli się z czytelnikami różnymi lekcjami, jakie odebrał w biznesie i w życiu, poczynając od założenia farmy robaków przez prowadzenie pizzerii po powołanie do życia LinkExchange, zarządzanie Zappos i jeszcze więcej. Prowadzone w szybkim tempie i realistyczne Dawaj innym szczęście pokazuje, jak mocno odmienny rodzaj kultury korporacyjnej może być potężnym modelem dla osiągania sukcesu – i jak poprzez koncentrowanie się na szczęściu otaczających cię ludzi możesz radykalnie zwiększyć swoje szczęście.

 

źródło opisu: MT Biznes

źródło okładki: http://www.mtbiznes.pl/b662-dawaj-innym-szczescie.htm

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (219)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 513
Magdalena K | 2013-08-31
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: maj 2013

10 najważniejszych powodów, dla których powinieneś przeczytać tę książkę:
10. Chcesz poznać drogę, jaką przeszliśmy w Zappos, aby osiągnąć ponad miliard dolarów w sprzedaży brutto w niespełna dziesięć lat.
9. Chcesz poznać drogę, która ostatecznie doprowadziła mnie do Zappos, i lekcje, jakie odebrałem po drodze.
8. Chcesz poznać wszystkie błędy, jakie popełniliśmy w Zappos przez te lata, aby twoja firma mogła uniknąć zrobienia takich samych błędów.
7. Chcesz wymyślić właściwą równowagę pomiędzy zyskami, pasją i celem w biznesie i w życiu.
6. Chcesz zbudować długoterminową i trwałą firmę i markę.
5. Chcesz stworzyć silniejszą kulturę firmową, która uczyni twoich pracowników i współpracowników szczęśliwszymi, oraz pobudzić w nich większe zaangażowanie, prowadzące do wyższej produktywności.
4. Chcesz zapewniać lepsze doświadczenie klientowi, które uczyni go szczęśliwszym i zbuduje większą lojalność prowadzącą do powiększenia zysków.
3. Chcesz zbudować...

książek: 64
Krzysztof | 2015-10-21
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 2013 rok

Wciągająca historia sukcesu firmy Zappos.com - jednego z największych e-sklepów w sieci.

Autor pisze o tym czy na prawdę powinny być wartości w firmie.
Szacunek, szczerość, rodzina, wzajemna pomoc - prawie każda firma się tym chwali w swojej misji czy wewnętrznych regulaminach. Tylko, który menedżer faktycznie rekrutuje ludzi i podejmuje najważniejsze decyzje mając cały czas na uwadze te deklaracje?
...
Jeśli zastanawiasz jak zarządzać ludźmi poprzez wartości to serdecznie polecam Ci tę książkę.

książek: 47
ola | 2015-11-13
Na półkach: Przeczytane

Bardzo ważna książka w świecie biznesu, która zmienia trochę reguły gry. Pokazuje, że nie trzeba nosić garniturów i mieć wielkiego ego, żeby osiągnąć finansowy sukces. Wystarczy zgrany zespół, ciężka praca i jasny cel.

Niestety polskie tłumaczenie nie daje rady. Delivering Happiness zdecydowanie lepiej obrazuje, czym z założenia zajmuje się Zappos.

książek: 563
Kuba Puchajda | 2017-10-12
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 12 października 2017

"Otwarta, szczera komunikacja jest najlepszym fundamentem do każdej relacji, ale pamiętaj, że pod koniec dnia najbardziej liczy się nie to, co powiedziałeś czy zrobiłeś, ale jak ludzie się czuli z tobą. Aby ktoś czuł się dobrze w relacji, musi wiedzieć, że drugiej osobie naprawdę na nim zależy, zarówno osobiście, jak i zawodowo." - Tony Hsieh.
To słowa, które najbardziej według mnie, opisują przesłanie tej książki. A sama książka jest o tyle niezwykła, bo pokazuje, że bycie dobrym do ludzi (nie tylko dobre traktowanie pracowników, lecz wszystkich kontrahentów, dostawców, etc), troszczenie się o nich, współdziałanie to również droga do sukcesu. Nie wiem, czy jedyna, lecz napewno najprzyjemniejsza.

książek: 3
igrzysk | 2017-03-04
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 2016 rok

Książka otwiera perspektywę na to czym może być zarządzanie. Świetnie pokazuje historię jaką przebył Tony. Dowiecie się z niej jak pokonywał wyzwania, ale także jak nowocześnie zarządzać firmą, żeby szczęście pracownika było wartością.

książek: 135
Ula Cyganik | 2016-09-13
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 07 września 2016

Świetne idee, wartościowe myśli, cudowna historia.
Kiedy działasz z pasją sukces rodzi się sam

książek: 2
MarzenaSalska | 2018-01-19
Na półkach: Ulubione, Przeczytane
Przeczytana: 10 stycznia 2018

Zabawna, inna od wszystkich forma podejścia do biznesu. Wartości warte wdrożenia!

książek: 61
tomson623 | 2015-02-22
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 20 stycznia 2015

Opinia zaznaczona jako spoiler. Pokaż ją.

Czytałem w oryginale, bo autor sam wspomina na początku, że piszę ją własnymi słowami, aby oddać jak najlepiej swój sposób rozumowania.
Warto przeczytać aby zobaczyć jak wygląda długotrwała walka z kryzysem w firmie.
W dużej mierze książka jest opisem na przykładzie jak stworzyć markę i ustalić wspólne wartości dla całej firmy.

książek: 176
jab0lpunk | 2017-05-01
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 01 maja 2017

Książka jest historią sklepu który wyznaczył nowe standardy w obsłudze klienta, ale także w traktowaniu pracowników. Sama historia jest ciekawa, jednak można by ją wyciągnąć z tej książki i zamknąć w 3-4 stronach, reszta to rozmowy, listy, historie samego autora i jego współpracowników.

książek: 189
Artur | 2012-11-09
Na półkach: Przeczytane, Ulubione, Posiadam
Przeczytana: 12 listopada 2012

Wartościowa pozycja. Polecam!

zobacz kolejne z 209 
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd