rozwińzwiń

Twoja firma w socjal mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw

Okładka książki Twoja firma w socjal mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw Marcin Żukowski
Okładka książki Twoja firma w socjal mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw
Marcin Żukowski Wydawnictwo: Helion nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
190 str. 3 godz. 10 min.
Kategoria:
nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2016-02-08
Data 1. wyd. pol.:
2016-02-08
Liczba stron:
190
Czas czytania
3 godz. 10 min.
Język:
polski
ISBN:
9788328320352
Tagi:
Biznes IT E-biznes E-marketing Socjal Media Marketing Informatyka Facebook Tweeter Instagram YouTube Ekonomia
Średnia ocen

5,9 5,9 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
5,9 / 10
9 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
59
39

Na półkach:

Książka nieco żmudna ale prezentuje ważne zagadnienia związane z promowaniem firmy w sieci. Autor pokazuje jak istotne jest szybkie reagowanie na opinie klientów oraz na ich potrzeby.

Marki powinny wychodzić do ludzi. Prowadzić kampanie nakierowane na człowieka samego w sobie a nie na masę. Bo masa jest dobra ale rzeźba jeszcze lepsza, a właśnie kierowanie kampanii do człowieka a nie do ludzi to ten element rzeźby.

Warto skupić się na myśleniu o naszych klientach/fanach jak o naszych znajomych, ludzi którzy w jakiś sposób nam zaufali - więc trzeba to zaufanie podtrzymać. A o nowych potencjalnych klientach - w jaki sposób ich zaufanie zdobyć.

Książka jest też przydatna z innego powodu. Autor prezentuje narzędzia do monitorowania opinii o firmie w sieci, a także opisuje studia przypadków.

Książka nieco żmudna ale prezentuje ważne zagadnienia związane z promowaniem firmy w sieci. Autor pokazuje jak istotne jest szybkie reagowanie na opinie klientów oraz na ich potrzeby.

Marki powinny wychodzić do ludzi. Prowadzić kampanie nakierowane na człowieka samego w sobie a nie na masę. Bo masa jest dobra ale rzeźba jeszcze lepsza, a właśnie kierowanie kampanii do...

więcej Pokaż mimo to

avatar
228
192

Na półkach:

Nie wiem jak Wy, ja w pewnych sprawach jestem trochę konserwatystą. Choć zgodzę się, że papierowe listy odeszły do lamusa, to zdecydowanie nie chciałbym przebywać w jednym pomieszczeniu z osobą, która twierdzi, że sztuka pisania listów to bezużyteczny stek bzdur i w ogóle strata czasu. Tak, zgadliście - właśnie przytoczyłem fragment książki, której dotyczy niniejsza recenzja. Jej autor, zapewne zapatrzony od rana do wieczora w swój srajfonek wyśmiewa epistolografię, a jednocześnie wynosi pod niebiosa cyberświat, jako przestrzeń, w której powinno rozkwitać nasze życie społeczne. Autor odrzuca to, co dawne, neguje wartość dzisiejszego systemu edukacji. Ze smutkiem jednak zapytam, co autor może o nim wiedzieć, skoro sądząc z tekstu, nie miał ze szkołą wiele do czynienia? Książka napisana jest niechlujnie, jest pełna potocznych sformułowań, jakimi posługuje się dzisiejsza młodzież na ulicy. Żukrowski serwuje nam głównie "okrągłe" ogólniki, po prostackim i przemądrzałym sposobie formułowania myśli wnoszę, że jest osobą bardzo zarozumiałą, odpychającą i wyjątkowo niekulturalną. Tego wszystkiego dowiedziałem się o nim po przeczytaniu kilkunastu stron tekstu. Miarka się przebrała, gdy zaproponował mi na początku kolejnego rozdziału, żebym razem z nim "cofnął się o sto lat wstecz". "Pikować w dół" z autorem nie mam ochoty, więc uznałem, że czas zakończyć karierę Żukrowskiego w mojej biblioteczce. Byłbym naprawdę niepocieszony, gdybym na te żałosne wypociny wydał pieniądze. Ponieważ tak się nie stało, mogę je spokojnie odłożyć do śmietnika, tam gdzie ich miejsce.

Nie wiem jak Wy, ja w pewnych sprawach jestem trochę konserwatystą. Choć zgodzę się, że papierowe listy odeszły do lamusa, to zdecydowanie nie chciałbym przebywać w jednym pomieszczeniu z osobą, która twierdzi, że sztuka pisania listów to bezużyteczny stek bzdur i w ogóle strata czasu. Tak, zgadliście - właśnie przytoczyłem fragment książki, której dotyczy niniejsza...

więcej Pokaż mimo to

avatar
393
336

Na półkach: , ,

Jako audiobook, to się średnio nadaje. Lepiej ją wypożyczyć lub kupić i zrobić notatki. Sporo informacji i czasem wydaje mi się, że jest to wymieszane. W sensie, porady dla małych i dla dużych firm. Ja bym to rozgraniczył.

Jako audiobook, to się średnio nadaje. Lepiej ją wypożyczyć lub kupić i zrobić notatki. Sporo informacji i czasem wydaje mi się, że jest to wymieszane. W sensie, porady dla małych i dla dużych firm. Ja bym to rozgraniczył.

Pokaż mimo to

avatar
96
34

Na półkach:

Książka dość ogólnikowa choć czasem trafiają ciekawe informacje. Biorąc jednak pod uwagę jej obojętność chyba nie można było mieć większych oczekiwań. Uświadamia głównie jak ważne stają się social media jeśli chodzi o działanie firm. Na początek w sam raz.

Książka dość ogólnikowa choć czasem trafiają ciekawe informacje. Biorąc jednak pod uwagę jej obojętność chyba nie można było mieć większych oczekiwań. Uświadamia głównie jak ważne stają się social media jeśli chodzi o działanie firm. Na początek w sam raz.

Pokaż mimo to

avatar
191
114

Na półkach:

Ale to jest słaba książka. Nie mam pojęcia, dla kogo została ona napisana. Dla osób, które znają się trochę na temacie, będzie szalenie nudna. Dla osób, które się nie znają, będzie niezrozumiała i bardzo niepraktyczna.

Lepiej poczytać coś innego.

Ale to jest słaba książka. Nie mam pojęcia, dla kogo została ona napisana. Dla osób, które znają się trochę na temacie, będzie szalenie nudna. Dla osób, które się nie znają, będzie niezrozumiała i bardzo niepraktyczna.

Lepiej poczytać coś innego.

Pokaż mimo to

avatar
97
24

Na półkach: ,

Idealna jako wstęp do szkoleń. Pomocna w codziennej pracy. Pomaga uporządkować wiedzę i inspiruje do poszukiwania nowych rozwiązań.

Idealna jako wstęp do szkoleń. Pomocna w codziennej pracy. Pomaga uporządkować wiedzę i inspiruje do poszukiwania nowych rozwiązań.

Pokaż mimo to

avatar
203
161

Na półkach: , ,

Książka przede wszystkim dla czytelników, którzy mają słabą wiedzę na temat Facebooka oraz innych mediów i zdecydowanie jest kierowana do ludzi, którzy mają firmy lub szukają różnych współczesnych form reklamy.
Książkę bardzo szybko się czyta i jest napisana prostym językiem, dzięki temu można w szybkim czasie przyswoić czasami trudną wiedzę.
Po przeczytaniu książki uświadomiłem sobie, że muszę bardziej skupić się na social media niż ma to obecnie miejsce.

Książka przede wszystkim dla czytelników, którzy mają słabą wiedzę na temat Facebooka oraz innych mediów i zdecydowanie jest kierowana do ludzi, którzy mają firmy lub szukają różnych współczesnych form reklamy.
Książkę bardzo szybko się czyta i jest napisana prostym językiem, dzięki temu można w szybkim czasie przyswoić czasami trudną wiedzę.
Po przeczytaniu książki...

więcej Pokaż mimo to

avatar
81
5

Na półkach: , ,

Social media to temat na czasie, bardzo interesujący i chwytliwy.
Można spotkać wielu specjalistów oraz "specjalistów" z tej branży.
Sam chciałem zwiększyć swoją wiedzę z tego zakresu, dlatego sięgnąłem po tę pozycję.
Książka zaczyna się klasycznym rysem historycznym i porównaniem do marketingu w starych mediach.
Kolejny rozdział uważam za najbardziej wartościowy, ponieważ uświadamia, że monitoring działań marketingowych jest kwestią bardzo istotną. Tutaj po raz pierwszy uzyskujemy opis dostępnych narzędzi wraz z ich porównaniem. Takie opisy ciągną się przez dłuższą część ksiązki i zawierają charakterystykę poszczególnych platform społecznościowych.
Autor wielokrotnie zwraca uwagę na fakt, że działania marketingowe, jakie by nie były, muszą być spójne i konsekwetne. Platforma i sposób komunikacji jest drugorzędny, nawet najlepsze opanowanie platformy nie przyniesie sukcesu, gdy przekaz będzie chaotyczny lub nachalny.
Książka zmusza do przemyślenia strategii marketingowej oraz własnego wizeruneku lub wizerunku własnej marki/firmy.
Każda książka zmuszająca do myślenia jest godna polecenia.

Social media to temat na czasie, bardzo interesujący i chwytliwy.
Można spotkać wielu specjalistów oraz "specjalistów" z tej branży.
Sam chciałem zwiększyć swoją wiedzę z tego zakresu, dlatego sięgnąłem po tę pozycję.
Książka zaczyna się klasycznym rysem historycznym i porównaniem do marketingu w starych mediach.
Kolejny rozdział uważam za najbardziej wartościowy, ponieważ...

więcej Pokaż mimo to

avatar
197
48

Na półkach: , ,

Jak odpowiednio operować social mediami by dotrzeć do jak największej liczby odbiorców? Twoja firma w social mediach to poradnik dla Ciebie!

Odpowiedzi na te i wiele innych pytań udzieli Wam książka Marcina Żukowskiego Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw”. W moje ręce wpadła przypadkiem, ale nie żałuję. Momentami traciłam nadzieję, że się do tego nadaję. Ta książka pobudziła we mnie na nowo chęć do działania!

Wydawało mi się, że o blogosferze wiem już wszystko. Tylko do cholery, dlaczego blog raz miał wzloty, a raz bolesne upadki? Jakie było moje zaskoczenie, gdy zakończyłam lekturę i okazało się, że nie pomyślałam o kilku rzeczach, które mogą być przecież tak istotne dla mnie, dla moich czytelników i dla rozwoju bloga. Ok., chociaż Twoja firma… to książka bardziej skierowana do małych i średnich firm, które dopiero zaczynają swoją przygodę z reklamą w social mediach, to jednak udało mi się wyciągnąć kilka cennych lekcji. Uporządkowałam posiadaną wiedzę, uzupełniłam ją.

Po lekturze nie poczułam się przytłoczona. Dała mi zastrzyk energii. Nowe pomysły i możliwości posypały się jak karty z rękawa. Wow! Jestem zachwycona i Wam również polecam przeczytanie :) Znajdziecie w niej przepis na to jak odnaleźć się w statystykach na Facebooku, odpowiedź na pytanie do kogo docierają Wasze posty i co zrobić, by zachęcić czytelników do bycia zaangażowanymi. Poznacie także tajniki takich miejsc w sieci jak Twitter czy LinkedIn.

Możecie podziwiać twórców największych marek świata, inspirować się ich działaniami i dostać kopa w tyłek, żeby dążyć do spełnienia Waszych marzeń! :)

Jeśli podobała Ci się tak krótka recenzja, pamiętaj, żeby zostawić łapkę w górę :) Im nas więcej, tym ciekawiej :)

Więcej na: http://zyjlepiej.com/twoja-firma-w-social-mediach/

Jak odpowiednio operować social mediami by dotrzeć do jak największej liczby odbiorców? Twoja firma w social mediach to poradnik dla Ciebie!

Odpowiedzi na te i wiele innych pytań udzieli Wam książka Marcina Żukowskiego Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw”. W moje ręce wpadła przypadkiem, ale nie żałuję....

więcej Pokaż mimo to

avatar
97
53

Na półkach: ,

Mówi się, że wszystkie publikacje dotyczące social media mają krótką „datę ważności”. I tak zapewne będzie z tą książką, ale jest jedna różnica. Autor podaje wiele treści, które są uniwersalne, a branża nadal będzie się na nich opierała. To jest duży plus tego wydania. Podane wskazówki możemy zastosować teraz, a za rok też przyniosą odpowiednie rezultaty. Twoja firma w social mediach to podręcznik dla początkujących i tych którzy posiadają już wiedzę w marketingu online. Poradnik napisany w bardzo przystępny sposób. Czyta się przyjemnie, a najlepiej z podkreślaczem.

Mówi się, że wszystkie publikacje dotyczące social media mają krótką „datę ważności”. I tak zapewne będzie z tą książką, ale jest jedna różnica. Autor podaje wiele treści, które są uniwersalne, a branża nadal będzie się na nich opierała. To jest duży plus tego wydania. Podane wskazówki możemy zastosować teraz, a za rok też przyniosą odpowiednie rezultaty. Twoja firma w...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    71
  • Chcę przeczytać
    60
  • Posiadam
    25
  • Teraz czytam
    13
  • Marketing
    4
  • Rozwój osobisty
    3
  • 2017
    2
  • Biznes
    2
  • 2020
    2
  • 2018
    2

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także