Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą.

Wydawnictwo: Helion
6,17 (53 ocen i 10 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
2
8
9
7
14
6
14
5
8
4
1
3
2
2
2
1
1
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788324699117
liczba stron
328
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
LisBeth

Twój najcenniejszy kapitał. Wbrew pozorom nie chodzi o to, czym się w życiu zajmujesz i jaki tytuł widnieje na Twojej wizytówce. To może się zmieniać. Rzecz w tym, jak się komunikujesz i jakie pozostawiasz po sobie ostatnie wrażenie. Ostatnie, bo pierwsze wrażenie ludzie nauczyli się już skutecznie weryfikować. Dążysz po trupach do celu? A może kroczysz przez życie we własnym tempie i...

Twój najcenniejszy kapitał.

Wbrew pozorom nie chodzi o to, czym się w życiu zajmujesz i jaki tytuł widnieje na Twojej wizytówce. To może się zmieniać. Rzecz w tym, jak się komunikujesz i jakie pozostawiasz po sobie ostatnie wrażenie. Ostatnie, bo pierwsze wrażenie ludzie nauczyli się już skutecznie weryfikować.

Dążysz po trupach do celu? A może kroczysz przez życie we własnym tempie i okazujesz ludziom należną uwagę? Jakie wartości głosisz, a jakimi kierujesz się naprawdę? Jaki jest Twój wizerunek w oczach innych — jesteś postrzegany jako człowiek rzetelny i spójny czy jako wątpliwa, wystylizowana kopia Twojego idola? Budzisz zaufanie czy wywołujesz niepokój? Czego jesteś obietnicą?? Wreszcie: ilu jest w Twoim życiu ludzi gotowych wystawić Ci pozytywne rekomendacje? Możliwe, że Twoja samoocena jako „jaguara” biznesu rozmija się z krążącą o Tobie opinią „wybrakowanego trabanta”.
Innymi słowy: czy wiesz, jaką jesteś marką?

Nie oburzaj się. Reputację każdy ma. Jakąś. I to „jakąś” czyni różnicę. Każdy z nas jest marką. Niestety tylko nieliczni świadomie nią zarządzają. To ludzie sukcesu, znani ze swoich pasji, dokonań, przyzwoitości i komunikacji opartej na szacunku. Każdego z nich kojarzymy z określonymi wartościami. Każdy z nich jest wiarygodnym autorytetem i realizuje własny pomysł na siebie. Każdy świeci wyjątkowym światłem wartościowego wnętrza, bez konieczności kreowania się na kogoś, kim nie jest.

Wiesz już, o co chodzi? Zatem do pracy, choć to wyzwanie wyłącznie dla ambitnych! Wykorzystaj najlepszą wiedzę na temat strategicznego zarządzania firmą, marketingiem i ludźmi do świadomego realizowania własnej strategii życia i sukcesu. Zarządzaj swoją reputacją i swoją marką równie skutecznie jak Richard Branson i Martyna Wojciechowska.

 

źródło opisu: onepress.com

źródło okładki: ksiazki.wp.pl

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (286)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 437
Cezar Kolcz | 2018-05-24
Przeczytana: 24 maja 2018

Cieszę się, że sięgnąłem po tą pozycję. Kilka postanowień wprowadzę na pewno w życie: przestanę być wredny dla wszystkich i na pewno będę patrzył na słownictwo którym się posługuję. Książka nie jest mówieniem że nie ma ograniczeń itp. Autorka rozmawia z odbiorcą jak z przyjacielem, nie jak klientem albo kimś "niżej" postawionym od siebie. Nie kreuje się na osobę nienaganną - wskazuje na swoje błędy. Plusem są przykłady, opisane czasami osobowe a czasami zwykłe codzienne czynności w pracy. Autorka widać, że pisała książkę z własnych nie cudzych doświadczeń - nie sztuką zrobić jest książkę gdzie można by było dawać dużo (wcześniej już opisanych) przykładów z krajów zagranicznych. Pani Joanna opisała przykłady "z naszego polskiego podwórka" - za co u mnie duży plus. Jedynym minusem który znalazłem jest strasznie długi wstęp - dłużył się mi w nieskończoność. Poza tym polecam :)

książek: 656
Anna | 2015-07-02

,,To nie jest książka o tym, jak się lansować. Ani o tym, jak udawać kogoś innego. Jest o tym, jak konsekwentnie budować trwały sukces osobisty dzięki autentyczności i byciu sobą. ”

Joanna Malinowska–Parzydełko przez wszystkie lata ścieżki zawodowej dbała o tworzenie niezależności. Opierała się na tym, w czym jest dobra, a nie w związku z logo firmy, która ją zatrudniała. Spostrzeżeniami dzieliła się na prowadzonym blogu, z czasem pozyskując duże grono stałych czytelników na całym świecie. W tym roku wydała własną powieść. Podeszła do opisywanego tematu profesjonalnie, udzielając wiele wskazówek i propozycji umożliwiających samorozwój.

,,Moje doświadczenia pokazują, że ludzi można podzielić na dwie kategorie. Do pierwszej należą osoby, które żyją z wizją swojego życia, realizują swoje cele, (...) wiedzą, kim są i kim chcą się stać. Druga grupa to ludzie, którzy uważają, że planowanie i zarządzanie to sfera korporacji, a oni sami żyją, akceptując to, co im świat przyniesie. (...)...

książek: 310
Kamil | 2018-09-24
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 24 września 2018

Temat marki jest poruszony z każdej strony, uwzględnia wiele aspektów. Nawet jak ją szybko stracić. Książka niesie ze sobą wartość co jest w dzisiejszych czasach na wagę złota. "Jesteś marką" ma sporo praktycznej wiedzy do zastosowania w prosty sposób.

książek: 586
sharifa | 2015-06-10
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 10 czerwca 2015

Często oceniam poradniki na podstawie tego, ile się z nich nauczyłam (a widać to po ilości notatek, jakie zrobiłam). Przy tym nie wynotowałam prawie nic, a mimo to uważam, że jest wartościowy. Dlaczego? Może dlatego, że mówi o tym, o czym każdy z nas w głebi serca wie: że warto być uczciwym i autentycznym. Ta pozycja to taki mały zbiór zasad etycznych w biznesie na miarę XXI wieku. Jeśli chcesz zbudować dobrą reputację, sięgając po nią, przypomnisz sobie reguły, jakimi powinieneś się kierować.

książek: 428

Czytając książkę ma się wrażenie, że autorka to barrrdzo elegancka, luksusowa, wytworna, perfekcyjna, profesjonalna i kobieca kobieta. W takim właśnie stylu jest ujęty język książki. Nie do końca potrafię się tutaj odnaleźć z podtytułem.

Spora dawka wiedzy od czego zacząć kiedy chce się budować markę osobistą, dużo pytań do zadania sobie samemu i przemyślenia. Książka do której być może kiedyś powrócę w dobrym na to momencie. Nie zrobi ona za nas własnej marki, ale jest dodatkowym narzędziem które wspomaga cały proces twórczy.

książek: 2725
Britewriter | 2016-07-04
Na półkach: Przeczytane, Posiadam

Bardzo trudno znaleźć literaturę akademicką traktującą o marce osobowej. Chociaż publikację można traktować jako poradnik, znajduje się w niej szereg elementów naświetlających zagadnienie.

książek: 347
Lucy | 2016-01-01
Na półkach: Przeczytane, 2016
Przeczytana: 01 stycznia 2016

Zawiodłam się. Sucho, konkretnie, ale na temat. Momentami mogłoby być krócej. Więcej życiowych przykładów, opowieści, historyjek, doświadczeń. Inspirująca kobieta, perfekcyjna.

książek: 411
Iwona_C_ | 2016-10-12
Na półkach: Przeczytane

Książka Jesteś marką omawia bardzo dokładnie zjawisko marki osobistej, które coraz częściej pojawia się w kontekście content marketingu oraz marketingu bazującego na autentyczności. Ciekawie o tym pisze również w swojej książce Autentyczny copywriting Anna Piwowarska.

W publikacji autorstwa Joanny Malinowskiej-Parzydło znajdziemy nie tylko wyjaśnienie czym jest marka, ale także przeczytamy o tym, w jaki sposób możemy zbudować swoją markę osobistą. Jednak nie są to „tanie sztuczki” marketingowe. Wiedza przekazana w książce pozwala na budowanie autentycznego wizerunku, który wzmacnia siłę marki, a co za tym idzie również i naszych działań. Autentyczność pozwana na zbudowanie wokół siebie dobrej aury budzącej zaufanie (nie tylko w odniesieniu do biznesu, ale i w życiu prywatnym), co owocuje stworzeniem autorytetu dla osób zebranych wokół marki.

http://www.czytajac.pl/2016/09/jestes-marka-joanna-malinowska-parzydlo/

książek: 377
Michał Bagiński | 2015-08-16
Na półkach: Przeczytane, Posiadam

Książka pokazuje dobitnie, iż we współczesnych czasach każdy książkę napisać może. To zbiór myśli autorki sklejonych w jedną całość, która ma na celu promocję i sprzedaż usługi doradczej. Spodziewałem się więcej.

książek: 481
Z_błyskiem_w_oku | 2017-10-31
Na półkach: Przeczytane, Psychologia, Biznes

Książka bez łatwych porad, za to z dużą dozą refleksji i pytań - o tym, co mnie wyróżnia, jak buduje się zaufanie w relacjach zawodowych, o samoświadomości, talentach i komunikacji w internecie.

zobacz kolejne z 276 
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd