Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II

Marcin Żukowski Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
256 str.
Data wydania:
2018-04-06
Data 1. wyd. pol.:
2016-02-08
Liczba stron:
256
Język:
polski
ISBN:
9788328342248
Wydawnictwo:
Onepress
Tagi:
socjal media marketing marketing internetowy E-Biznes E-marketing Facebook Twitter Instagram YouTube
Kategoria:
biznes, finanse
Data wydania:
2018-04-06
Liczba stron:
256
Język:
polski
ISBN:
9788328342248
Tagi:
socjal media marketing marketing internetowy E-Biznes E-marketing Facebook Twitter Instagram YouTube
Średnia ocen
6,1 / 10
24 ocen 3 opinii

Oceń przeczytaną książkę
i
Dodaj książkę do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Podobne książki

Więcej
więcej

Oceny

Średnia ocen
6,1 / 10
24 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinie [3]

Sortuj:
58
19

Na półkach:

Książka dość ogólnikowa choć czasem trafiają ciekawe informacje. Biorąc jednak pod uwagę jej obojętność chyba nie można było mieć większych oczekiwań. Uświadamia głównie jak ważne stają się social media jeśli chodzi o działanie firm. Na początek w sam raz.

Pokaż mimo to

440
103

Na półkach:

Ale to jest słaba książka. Nie mam pojęcia, dla kogo została ona napisana. Dla osób, które znają się trochę na temacie, będzie szalenie nudna. Dla osób, które się nie znają, będzie niezrozumiała i bardzo niepraktyczna.

Lepiej poczytać coś innego.

Pokaż mimo to

93
24

Na półkach: ,

Idealna jako wstęp do szkoleń. Pomocna w codziennej pracy. Pomaga uporządkować wiedzę i inspiruje do poszukiwania nowych rozwiązań.

Pokaż mimo to

Reklama

Książka na półkach

  • Przeczytane
    46
  • Chcę przeczytać
    39
  • Posiadam
    18
  • Teraz czytam
    7
  • 2017
    2
  • 2018
    2
  • Marketing
    2
  • 2020
    2
  • Marketing
    2
  • Rozwój osobisty
    2
więcej mniej

Reklama

Tu pojawią się rekomendacje dla ciebie

Aby zobaczyć rekomendacje oceń 30 książek w serwisie

Oceń

Wypożycz z biblioteki

Reklama

Mogą Cię również zainteresować

Reklama

Przeczytaj także

zgłoś błąd
zgłoś błąd