Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II

Okładka książki Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
Marcin Żukowski Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
256 str. 4 godz. 16 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2018-04-06
Data 1. wyd. pol.:
2016-02-08
Liczba stron:
256
Czas czytania
4 godz. 16 min.
Język:
polski
ISBN:
9788328342248
Tagi:
socjal media marketing marketing internetowy E-Biznes E-marketing Facebook Twitter Instagram YouTube
Dodaj do pakietu
Dodaj do pakietu
Średnia ocen
6,2 6,2 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Podobne książki

Reklama

Oceny

Średnia ocen
6,2 / 10
45 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
221
192

Na półkach:

Nie wiem jak Wy, ja w pewnych sprawach jestem trochę konserwatystą. Choć zgodzę się, że papierowe listy odeszły do lamusa, to zdecydowanie nie chciałbym przebywać w jednym pomieszczeniu z osobą, która twierdzi, że sztuka pisania listów to bezużyteczny stek bzdur i w ogóle strata czasu. Tak, zgadliście - właśnie przytoczyłem fragment książki, której dotyczy niniejsza...

więcej Pokaż mimo to

avatar
328
271

Na półkach: , ,

Jako audiobook, to się średnio nadaje. Lepiej ją wypożyczyć lub kupić i zrobić notatki. Sporo informacji i czasem wydaje mi się, że jest to wymieszane. W sensie, porady dla małych i dla dużych firm. Ja bym to rozgraniczył.

Pokaż mimo to

avatar
84
31

Na półkach:

Książka dość ogólnikowa choć czasem trafiają ciekawe informacje. Biorąc jednak pod uwagę jej obojętność chyba nie można było mieć większych oczekiwań. Uświadamia głównie jak ważne stają się social media jeśli chodzi o działanie firm. Na początek w sam raz.

Pokaż mimo to

Reklama
avatar
464
114

Na półkach:

Ale to jest słaba książka. Nie mam pojęcia, dla kogo została ona napisana. Dla osób, które znają się trochę na temacie, będzie szalenie nudna. Dla osób, które się nie znają, będzie niezrozumiała i bardzo niepraktyczna.

Lepiej poczytać coś innego.

Pokaż mimo to

avatar
99
24

Na półkach: ,

Idealna jako wstęp do szkoleń. Pomocna w codziennej pracy. Pomaga uporządkować wiedzę i inspiruje do poszukiwania nowych rozwiązań.

Pokaż mimo to

avatar
247
155

Na półkach: , ,

Książka przede wszystkim dla czytelników, którzy mają słabą wiedzę na temat Facebooka oraz innych mediów i zdecydowanie jest kierowana do ludzi, którzy mają firmy lub szukają różnych współczesnych form reklamy.
Książkę bardzo szybko się czyta i jest napisana prostym językiem, dzięki temu można w szybkim czasie przyswoić czasami trudną wiedzę.
Po przeczytaniu książki...

więcej Pokaż mimo to

avatar
105
5

Na półkach: , ,

Social media to temat na czasie, bardzo interesujący i chwytliwy.
Można spotkać wielu specjalistów oraz "specjalistów" z tej branży.
Sam chciałem zwiększyć swoją wiedzę z tego zakresu, dlatego sięgnąłem po tę pozycję.
Książka zaczyna się klasycznym rysem historycznym i porównaniem do marketingu w starych mediach.
Kolejny rozdział uważam za najbardziej wartościowy, ponieważ...

więcej Pokaż mimo to

avatar
566
48

Na półkach: , ,

Jak odpowiednio operować social mediami by dotrzeć do jak największej liczby odbiorców? Twoja firma w social mediach to poradnik dla Ciebie!

Odpowiedzi na te i wiele innych pytań udzieli Wam książka Marcina Żukowskiego Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw”. W moje ręce wpadła przypadkiem, ale nie żałuję....

więcej Pokaż mimo to

avatar
143
53

Na półkach: ,

Mówi się, że wszystkie publikacje dotyczące social media mają krótką „datę ważności”. I tak zapewne będzie z tą książką, ale jest jedna różnica. Autor podaje wiele treści, które są uniwersalne, a branża nadal będzie się na nich opierała. To jest duży plus tego wydania. Podane wskazówki możemy zastosować teraz, a za rok też przyniosą odpowiednie rezultaty. Twoja firma w...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    61
  • Chcę przeczytać
    53
  • Posiadam
    23
  • Teraz czytam
    9
  • Marketing
    3
  • Rozwój osobisty
    3
  • 2017
    2
  • 2018
    2
  • 2020
    2
  • Biznes
    2

Cytaty

Reklama

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Geografia 1 (podręcznik licealny) Ewa Lipińska, Małgorzata Sobańska, Wojciech Wiecki
Ocena 7,0
Geografia 1 (p... Ewa Lipińska, Małgo...
Okładka książki Biznes w Chinach Jacek Bartosiak, Bogdan Góralczyk, Radosław Pyffel
Ocena 7,7
Biznes w Chinach Jacek Bartosiak, Bo...
Okładka książki Kryptowaluty, dlaczego jeden bitcoin wart będzie milion dolarów? Szczepan Bentyn, Michał Grzybkowski
Ocena 7,6
Kryptowaluty, ... Szczepan Bentyn, Mi...

Przeczytaj także

zgłoś błąd