Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Data wydania:
- 2018-04-06
- Data 1. wyd. pol.:
- 2016-02-08
- Liczba stron:
- 256
- Czas czytania
- 4 godz. 16 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788328342248
- Tagi:
- socjal media marketing marketing internetowy E-Biznes E-marketing Facebook Twitter Instagram YouTube
Czy da się rozwijać biznes bez social mediów?
Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie spędzają dziś wiele czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz zdjęć nowej oferty butiku odzieżowego szukają w mediach społecznościowych. Jeśli szybko nie znajdą tam pożądanej informacji, pójdą do konkurencji.
Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać bardzo świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać - zwiększyć sprzedaż, budować wizerunek (i jaki),co i jak komunikować, by osiągnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy.
Jeśli właśnie zakładasz profil swojej firmy w serwisie Faceboook albo jeśli już go prowadzisz, ale czujesz, że możesz to robić lepiej, ta książka powinna się stać Twoją lekturą do poduszki i... do klawiatury. Znajdziesz w niej m.in. dane i informacje o funkcjach dostępnych w poszczególnych kanałach, ale przede wszystkim wiele porad i inspiracji. Dostarczy Ci ona mnóstwa gotowych do zastosowania pomysłów na działanie. Dowiesz się z niej, jak przygotować kampanię skrojoną idealnie na swoje potrzeby. Pomoże Ci także powrócić do sedna, praprzyczyny, dla której media społecznościowe w ogóle powstały - do człowieka. Dzięki lekturze dowiesz się, jak prowadzić z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistości, ale także poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprząc social media do rozwijania Twoich pomysłów biznesowych - teraz jest to możliwe znacznie bardziej niż dawniej. Nie trać czasu, tylko wykorzystaj okazję.
Marcin Żukowski - cyfrowy tubylec. Konsultant, szkoleniowiec, prelegent i wykładowca. Ma wieloletnie doświadczenie w pracy z mediami społecznościowymi, w tym ponad pięcioletnie na rynku reklamy internetowej, m.in. z takimi klientami jak PKO Bank Polski, Unilever, P&G, Medicover, PKN Orlen, Żabka Polska. Autor dwóch bestsellerów: Twoja firma w social mediach oraz Ty w social mediach. Wykładowca na Uczelni Łazarskiego. Przez pięć lat prowadził Stowarzyszenie MłodaRP, aktywizujące młodych ludzi na polu polityki, gospodarki i kultury. Pisze, komentuje i doradza w zakresie e-marketingu mediom, firmom i instytucjom. Autor bloga cyfrowytubylec.pl.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 72
- 60
- 25
- 12
- 4
- 3
- 2
- 2
- 2
- 2
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Książka nieco żmudna ale prezentuje ważne zagadnienia związane z promowaniem firmy w sieci. Autor pokazuje jak istotne jest szybkie reagowanie na opinie klientów oraz na ich potrzeby.
Marki powinny wychodzić do ludzi. Prowadzić kampanie nakierowane na człowieka samego w sobie a nie na masę. Bo masa jest dobra ale rzeźba jeszcze lepsza, a właśnie kierowanie kampanii do człowieka a nie do ludzi to ten element rzeźby.
Warto skupić się na myśleniu o naszych klientach/fanach jak o naszych znajomych, ludzi którzy w jakiś sposób nam zaufali - więc trzeba to zaufanie podtrzymać. A o nowych potencjalnych klientach - w jaki sposób ich zaufanie zdobyć.
Książka jest też przydatna z innego powodu. Autor prezentuje narzędzia do monitorowania opinii o firmie w sieci, a także opisuje studia przypadków.
Książka nieco żmudna ale prezentuje ważne zagadnienia związane z promowaniem firmy w sieci. Autor pokazuje jak istotne jest szybkie reagowanie na opinie klientów oraz na ich potrzeby.
więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo toMarki powinny wychodzić do ludzi. Prowadzić kampanie nakierowane na człowieka samego w sobie a nie na masę. Bo masa jest dobra ale rzeźba jeszcze lepsza, a właśnie kierowanie kampanii do...
Nie wiem jak Wy, ja w pewnych sprawach jestem trochę konserwatystą. Choć zgodzę się, że papierowe listy odeszły do lamusa, to zdecydowanie nie chciałbym przebywać w jednym pomieszczeniu z osobą, która twierdzi, że sztuka pisania listów to bezużyteczny stek bzdur i w ogóle strata czasu. Tak, zgadliście - właśnie przytoczyłem fragment książki, której dotyczy niniejsza recenzja. Jej autor, zapewne zapatrzony od rana do wieczora w swój srajfonek wyśmiewa epistolografię, a jednocześnie wynosi pod niebiosa cyberświat, jako przestrzeń, w której powinno rozkwitać nasze życie społeczne. Autor odrzuca to, co dawne, neguje wartość dzisiejszego systemu edukacji. Ze smutkiem jednak zapytam, co autor może o nim wiedzieć, skoro sądząc z tekstu, nie miał ze szkołą wiele do czynienia? Książka napisana jest niechlujnie, jest pełna potocznych sformułowań, jakimi posługuje się dzisiejsza młodzież na ulicy. Żukrowski serwuje nam głównie "okrągłe" ogólniki, po prostackim i przemądrzałym sposobie formułowania myśli wnoszę, że jest osobą bardzo zarozumiałą, odpychającą i wyjątkowo niekulturalną. Tego wszystkiego dowiedziałem się o nim po przeczytaniu kilkunastu stron tekstu. Miarka się przebrała, gdy zaproponował mi na początku kolejnego rozdziału, żebym razem z nim "cofnął się o sto lat wstecz". "Pikować w dół" z autorem nie mam ochoty, więc uznałem, że czas zakończyć karierę Żukrowskiego w mojej biblioteczce. Byłbym naprawdę niepocieszony, gdybym na te żałosne wypociny wydał pieniądze. Ponieważ tak się nie stało, mogę je spokojnie odłożyć do śmietnika, tam gdzie ich miejsce.
Nie wiem jak Wy, ja w pewnych sprawach jestem trochę konserwatystą. Choć zgodzę się, że papierowe listy odeszły do lamusa, to zdecydowanie nie chciałbym przebywać w jednym pomieszczeniu z osobą, która twierdzi, że sztuka pisania listów to bezużyteczny stek bzdur i w ogóle strata czasu. Tak, zgadliście - właśnie przytoczyłem fragment książki, której dotyczy niniejsza...
więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo toJako audiobook, to się średnio nadaje. Lepiej ją wypożyczyć lub kupić i zrobić notatki. Sporo informacji i czasem wydaje mi się, że jest to wymieszane. W sensie, porady dla małych i dla dużych firm. Ja bym to rozgraniczył.
Jako audiobook, to się średnio nadaje. Lepiej ją wypożyczyć lub kupić i zrobić notatki. Sporo informacji i czasem wydaje mi się, że jest to wymieszane. W sensie, porady dla małych i dla dużych firm. Ja bym to rozgraniczył.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toKsiążka dość ogólnikowa choć czasem trafiają ciekawe informacje. Biorąc jednak pod uwagę jej obojętność chyba nie można było mieć większych oczekiwań. Uświadamia głównie jak ważne stają się social media jeśli chodzi o działanie firm. Na początek w sam raz.
Książka dość ogólnikowa choć czasem trafiają ciekawe informacje. Biorąc jednak pod uwagę jej obojętność chyba nie można było mieć większych oczekiwań. Uświadamia głównie jak ważne stają się social media jeśli chodzi o działanie firm. Na początek w sam raz.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toAle to jest słaba książka. Nie mam pojęcia, dla kogo została ona napisana. Dla osób, które znają się trochę na temacie, będzie szalenie nudna. Dla osób, które się nie znają, będzie niezrozumiała i bardzo niepraktyczna.
Lepiej poczytać coś innego.
Ale to jest słaba książka. Nie mam pojęcia, dla kogo została ona napisana. Dla osób, które znają się trochę na temacie, będzie szalenie nudna. Dla osób, które się nie znają, będzie niezrozumiała i bardzo niepraktyczna.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toLepiej poczytać coś innego.
Książka przede wszystkim dla czytelników, którzy mają słabą wiedzę na temat Facebooka oraz innych mediów i zdecydowanie jest kierowana do ludzi, którzy mają firmy lub szukają różnych współczesnych form reklamy.
Książkę bardzo szybko się czyta i jest napisana prostym językiem, dzięki temu można w szybkim czasie przyswoić czasami trudną wiedzę.
Po przeczytaniu książki uświadomiłem sobie, że muszę bardziej skupić się na social media niż ma to obecnie miejsce.
Książka przede wszystkim dla czytelników, którzy mają słabą wiedzę na temat Facebooka oraz innych mediów i zdecydowanie jest kierowana do ludzi, którzy mają firmy lub szukają różnych współczesnych form reklamy.
więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo toKsiążkę bardzo szybko się czyta i jest napisana prostym językiem, dzięki temu można w szybkim czasie przyswoić czasami trudną wiedzę.
Po przeczytaniu książki...
Social media to temat na czasie, bardzo interesujący i chwytliwy.
Można spotkać wielu specjalistów oraz "specjalistów" z tej branży.
Sam chciałem zwiększyć swoją wiedzę z tego zakresu, dlatego sięgnąłem po tę pozycję.
Książka zaczyna się klasycznym rysem historycznym i porównaniem do marketingu w starych mediach.
Kolejny rozdział uważam za najbardziej wartościowy, ponieważ uświadamia, że monitoring działań marketingowych jest kwestią bardzo istotną. Tutaj po raz pierwszy uzyskujemy opis dostępnych narzędzi wraz z ich porównaniem. Takie opisy ciągną się przez dłuższą część ksiązki i zawierają charakterystykę poszczególnych platform społecznościowych.
Autor wielokrotnie zwraca uwagę na fakt, że działania marketingowe, jakie by nie były, muszą być spójne i konsekwetne. Platforma i sposób komunikacji jest drugorzędny, nawet najlepsze opanowanie platformy nie przyniesie sukcesu, gdy przekaz będzie chaotyczny lub nachalny.
Książka zmusza do przemyślenia strategii marketingowej oraz własnego wizeruneku lub wizerunku własnej marki/firmy.
Każda książka zmuszająca do myślenia jest godna polecenia.
Social media to temat na czasie, bardzo interesujący i chwytliwy.
więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo toMożna spotkać wielu specjalistów oraz "specjalistów" z tej branży.
Sam chciałem zwiększyć swoją wiedzę z tego zakresu, dlatego sięgnąłem po tę pozycję.
Książka zaczyna się klasycznym rysem historycznym i porównaniem do marketingu w starych mediach.
Kolejny rozdział uważam za najbardziej wartościowy, ponieważ...
Jak odpowiednio operować social mediami by dotrzeć do jak największej liczby odbiorców? Twoja firma w social mediach to poradnik dla Ciebie!
Odpowiedzi na te i wiele innych pytań udzieli Wam książka Marcina Żukowskiego Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw”. W moje ręce wpadła przypadkiem, ale nie żałuję. Momentami traciłam nadzieję, że się do tego nadaję. Ta książka pobudziła we mnie na nowo chęć do działania!
Wydawało mi się, że o blogosferze wiem już wszystko. Tylko do cholery, dlaczego blog raz miał wzloty, a raz bolesne upadki? Jakie było moje zaskoczenie, gdy zakończyłam lekturę i okazało się, że nie pomyślałam o kilku rzeczach, które mogą być przecież tak istotne dla mnie, dla moich czytelników i dla rozwoju bloga. Ok., chociaż Twoja firma… to książka bardziej skierowana do małych i średnich firm, które dopiero zaczynają swoją przygodę z reklamą w social mediach, to jednak udało mi się wyciągnąć kilka cennych lekcji. Uporządkowałam posiadaną wiedzę, uzupełniłam ją.
Po lekturze nie poczułam się przytłoczona. Dała mi zastrzyk energii. Nowe pomysły i możliwości posypały się jak karty z rękawa. Wow! Jestem zachwycona i Wam również polecam przeczytanie :) Znajdziecie w niej przepis na to jak odnaleźć się w statystykach na Facebooku, odpowiedź na pytanie do kogo docierają Wasze posty i co zrobić, by zachęcić czytelników do bycia zaangażowanymi. Poznacie także tajniki takich miejsc w sieci jak Twitter czy LinkedIn.
Możecie podziwiać twórców największych marek świata, inspirować się ich działaniami i dostać kopa w tyłek, żeby dążyć do spełnienia Waszych marzeń! :)
Jeśli podobała Ci się tak krótka recenzja, pamiętaj, żeby zostawić łapkę w górę :) Im nas więcej, tym ciekawiej :)
Więcej na: http://zyjlepiej.com/twoja-firma-w-social-mediach/
Jak odpowiednio operować social mediami by dotrzeć do jak największej liczby odbiorców? Twoja firma w social mediach to poradnik dla Ciebie!
więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo toOdpowiedzi na te i wiele innych pytań udzieli Wam książka Marcina Żukowskiego Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw”. W moje ręce wpadła przypadkiem, ale nie żałuję....
Mówi się, że wszystkie publikacje dotyczące social media mają krótką „datę ważności”. I tak zapewne będzie z tą książką, ale jest jedna różnica. Autor podaje wiele treści, które są uniwersalne, a branża nadal będzie się na nich opierała. To jest duży plus tego wydania. Podane wskazówki możemy zastosować teraz, a za rok też przyniosą odpowiednie rezultaty. Twoja firma w social mediach to podręcznik dla początkujących i tych którzy posiadają już wiedzę w marketingu online. Poradnik napisany w bardzo przystępny sposób. Czyta się przyjemnie, a najlepiej z podkreślaczem.
Mówi się, że wszystkie publikacje dotyczące social media mają krótką „datę ważności”. I tak zapewne będzie z tą książką, ale jest jedna różnica. Autor podaje wiele treści, które są uniwersalne, a branża nadal będzie się na nich opierała. To jest duży plus tego wydania. Podane wskazówki możemy zastosować teraz, a za rok też przyniosą odpowiednie rezultaty. Twoja firma w...
więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo toIdealna jako wstęp do szkoleń. Pomocna w codziennej pracy. Pomaga uporządkować wiedzę i inspiruje do poszukiwania nowych rozwiązań.
Idealna jako wstęp do szkoleń. Pomocna w codziennej pracy. Pomaga uporządkować wiedzę i inspiruje do poszukiwania nowych rozwiązań.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to