Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić

Wydawnictwo: MT Biznes
7,56 (63 ocen i 13 opinii) Zobacz oceny
10
8
9
7
8
18
7
14
6
13
5
2
4
0
3
1
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788388970887
liczba stron
208
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Patronat: Manager MagazinPierwszy na świecie guru małych przedsiębiorcówMit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z powodzeniem prowadzić firmę wykonującą tę pracę.Ten fenomenalny bestseller rozwiewa powszechny mit o zakładaniu działalności gospodarczej. Mic

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (315)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 219
Krzysiek | 2014-12-01
Na półkach: 2014, Przeczytane
Przeczytana: 01 grudnia 2014

Bardzo dobra książka. W ciekawy trafny sposób opisuje to, dlaczego większość firm upada kontrastując to z historiami IBM czy MC Donalda. Obowiązkowa lektura, dla każdego kto ma lub zakłada swój biznes. Szkoda tylko że metodologia Gerbera nie sprawdzi się w pełni w organizacjach typowo projektowych, takich w których każdy projekt jest czymś zupełnie innym i niepowtarzalnym. Polecam.

książek: 3
Krzysiek | 2013-05-03
Na półkach: Przeczytane, 2013
Przeczytana: 01 maja 2013

Autor wyjaśnia czym jest własna firma i jak powinna być zorganizowana, aby działała efektywnie i nie wypaliła naszego entuzjazmu, czy też żebyśmy nie stali się jej zakładnikami. Książka zdecydowanie warta przeczytania, jeżeli posiadamy lub zamierzamy posiadać firmę.

książek: 307
Krystian | 2011-11-13
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 09 listopada 2011

Warta przeczytania dla każdego kto już działa w biznesie (jakimkolwiek) lub planuje założyć firmę. Nie każdy zrozumie przesłanie, ale jeśli się je zrozumie, to taka wiedza powinna zaprocentować w postaci większej ilości czasu i pieniędzy... :)

książek: 322
Jarosław Czub | 2016-04-16
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 16 kwietnia 2016

Zadziwiająco łatwo przyswajalna pozycja, traktująca w lekki sposób o dość poważnych rzeczach.Jak do każdej pozycji z zakresu samorozwoju trzeba jednak podejść do prawd w niej głoszonych z pewną dozą nieufności. Bo gdyby to wszystko było takie proste...Ale poznać warto.

książek: 374
Maria Tarczyńska | 2013-10-01
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 01 października 2013

Przeczytana i przerobiona. Mam bardzo obszerne notatki i już wykonałam wiele zadań... Książka pokazuje zupełnie inne spojrzenie na małą firmę - moim zdaniem rewolucyjne a jednocześnie logiczne i sensowne. Polecam każdemu, kto ma małą firmę.

książek: 19
felipee86 | 2015-12-30
Na półkach: Posiadam, Przeczytane
Przeczytana: 01 czerwca 2015

Jedna z najlepszych książek z kategorii biznesu, które pochłonąłem. Bardzo polecam dla wszystkich, którzy otwierają swoją działalność, a przede wszystkim tym którym nie idzie - może się czegoś o sobie dowiedzą i przejrzą na oczy. POLECAM!

książek: 193
zetens | 2014-06-13
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 03 maja 2013

Swietne spojrzenie na firmę jak o drodze do niezaleznosci a nie do zaharowywania sie na smierc. Dlaczego jedne firmy upadaja a inne nie. Jak uniknac pulapki firma=wlasciciel.

książek: 351
piotk | 2015-07-12
Na półkach: Przeczytane

Ta książka, jak sam autor pisze, nie jest receptą na sukces. Receptę mamy my, a lektura pomaga nam lub wręcz umożliwia zadawanie sobie nowych pytań, które są tak proste i tak ważne, a dotąd były niedostrzegalne. Jeszcze żadna inna książka nie dała mi takiego kopa do działania, a w ciągu roku przerobiłem około 20 książek biznesowych. Serdecznie polecam i ostrzegam: dwa dni braku koncentracji murowane. Z powodu gigantycznego entuzjazmu do zmian :).

PS: Polecam księgarnię Aros. Najtaniej na rynku i aż dziwne, że nie znajduje się w wyszukiwarkach sklepowych. Ja zapłaciłem za tę książkę 26 złotych a średnia jej cena jest około 10 zł wyższa. Do tego błyskawiczny (wysyłają pocztą...kurierem!) transport.

książek: 158
moneygrabbing | 2016-11-06
Przeczytana: 29 października 2016

Bardzo fajna książka. Polecam wszystkim co mają biznesy oraz tym co chcą otworzyć aby mogli zrozumieć jaka jest różnica między biznesem a stworzeniem sobie etatu.
Na moim blogu przedstawię szczegółową analizę książki.

Więcej o książce: http://www.moneygrabbing.co.uk/mit-przedsiebiorczosci-dlaczego-wiekszosc-malych-firm-upada-i-jak-temu-zaradzic/

książek: 72
Rastignac | 2016-11-04
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 15 września 2016

Książka napisana bardzo przystępnie w formie dialogu prowadzonego między autorem, a kobietą zawiedzioną swoim biznesem. Warto przeczytać dla zawartej tam konkluzji i ogólnej rady przy podejściu do małego biznesu. Poza tym zdecydowany przerost formy nad treścią. Można streścić na 10 stronach.

zobacz kolejne z 305 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd