Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?

Okładka książki Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości? Robert Stępowski
Okładka książki Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?
Robert Stępowski Wydawnictwo: Wydawnictwo ROSTER nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
154 str. 2 godz. 34 min.
Kategoria:
nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Wydawnictwo:
Wydawnictwo ROSTER
Data wydania:
2015-07-01
Data 1. wyd. pol.:
2015-07-01
Liczba stron:
154
Czas czytania
2 godz. 34 min.
Język:
polski
ISBN:
9788393373598
Średnia ocen

6,5 6,5 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,5 / 10
2 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
497
230

Na półkach: ,

Przede wszystkim książka ta nie jest poradnikiem, a tym bardziej nie zawiera złotego środka na promocję marki i miejscowości. Daje wskazówki i zwraca uwagę na wiele problemów. Po części nierozumienia przez włodarzy strategii promocji regionu.

Przede wszystkim książka ta nie jest poradnikiem, a tym bardziej nie zawiera złotego środka na promocję marki i miejscowości. Daje wskazówki i zwraca uwagę na wiele problemów. Po części nierozumienia przez włodarzy strategii promocji regionu.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Posiadam
    2
  • Przeczytane
    2
  • Chcę przeczytać
    1
  • Licencjat
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?


Podobne książki

Przeczytaj także