Personal branding. Praktyczny poziom marki osobistej
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo ROSTER
- Data wydania:
- 2017-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2017-01-01
- Liczba stron:
- 144
- Czas czytania
- 2 godz. 24 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788394373757
- Tagi:
- personal branding marketing promocja marki
Nie ważne ile masz lat. Nie ważne czym się zajmujesz. Możesz stworzyć swoją silną i rozpoznawalną markę osobistą. Wystarczy poznać siebie, zachodzące zmiany we współczesnym marketingu, proste mechanizmy, którymi kieruje się nasz mózg i narzędzia, które pozwolą Ci się wybić.
Pamiętaj, że markę osobistą ma każdy. Nie każdy tylko świadomie nią zarządza i komunikuje.
Dzięki tej książce poznasz najważniejsze etapy budowania marki osobistej w polskich realiach. Dowiesz się, które internetowe oraz offlinowe narzędzia pomogą Ci ją komunikować, budując przy tym Twoją ekspercką markę.
Sprawdzone i praktyczne porady z wieloma przykładami zaczerpniętymi z życia.
Silna, spójna i rozpoznawalna marka osobista może Ci pomóc w: znalezieniu nowej pracy, osiągnięciu lepszych zarobków, awansie zawodowym i zdobyciu prestiżu.
Książka została oparta na najnowszych trendach oraz danych dotyczących rynku internetowego (w tym mediów społecznościowych) oraz mediów tradycyjnych.
Nauczysz się:
- wyrabiać w sobie nowe nawyki,
- wyznaczać sobie realne cele i dążyć do ich osiągnięcia,
- mówić/pisać językiem korzyści,
- wykorzystywać swoje „20 sekund”.
Nie jest to jednak tylko książka dla profesjonalistów. Przystępny język i praktyczne porady, sprawiają, że jest to lektura dla wszystkich, którzy chcą popracować nad tym, jak są lub mogliby być postrzegani przez: pracodawców, współpracowników, partnerów biznesowych i media w świecie wirtualnym, jak i realnym.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 5
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Książka miała być z założenia praktyczna i zrozumiała dla każdego czytelnika. I czyta się ją lekko, nie można odmówić.
Miałem jednak przez moment wrażenie, że autor zapomina, kogo wybrał sobie na docelowego odbiorcę. Czy nie mającego najmniejszego pojęcia o marketingu pracownika, właściciela firmy, czy może marketingowca? Czasem tłumaczy podstawy, a czasem rzuca coś w stylu "ale te narzędzia na pewno są Ci znajome". Być może to wynik tego, że jak autor sam przyznaje, książka powstała przez rozszerzanie i aktualizowanie innej. Być może dlatego nie jest spójna.
Zastanawiałem się też czasem, czy ta książka w ogóle miała korektę? Błędy w druku, takie jak np rok 20016 zamiast 2016 są dość częste.
Książka nie jest zła... Niestety mniej merytoryczna, niż mnie osobiście jest to potrzebne.
Książka miała być z założenia praktyczna i zrozumiała dla każdego czytelnika. I czyta się ją lekko, nie można odmówić.
więcej Pokaż mimo toMiałem jednak przez moment wrażenie, że autor zapomina, kogo wybrał sobie na docelowego odbiorcę. Czy nie mającego najmniejszego pojęcia o marketingu pracownika, właściciela firmy, czy może marketingowca? Czasem tłumaczy podstawy, a czasem rzuca coś w...