Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?
Wydawnictwo: Wydawnictwo ROSTER nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
154 str. 2 godz. 34 min.
- Kategoria:
- nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo ROSTER
- Data wydania:
- 2015-07-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2015-07-01
- Liczba stron:
- 154
- Czas czytania
- 2 godz. 34 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788393373598
W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania:
Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki?
Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną wręcz magiczną markę miejsca?
Jak skutecznie promować miasto?
Jakie są realne efekty działań promocyjnych, prowadzonych w ostatnich latach przez polskie miasta?
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 2
- 2
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Przede wszystkim książka ta nie jest poradnikiem, a tym bardziej nie zawiera złotego środka na promocję marki i miejscowości. Daje wskazówki i zwraca uwagę na wiele problemów. Po części nierozumienia przez włodarzy strategii promocji regionu.
Przede wszystkim książka ta nie jest poradnikiem, a tym bardziej nie zawiera złotego środka na promocję marki i miejscowości. Daje wskazówki i zwraca uwagę na wiele problemów. Po części nierozumienia przez włodarzy strategii promocji regionu.
Pokaż mimo to