rozwińzwiń

Motywacja i perswazja. Jak sprawić, by inni robili to, co chcesz

Okładka książki Motywacja i perswazja. Jak sprawić, by inni robili to, co chcesz Susan M. Weinschenk
Okładka książki Motywacja i perswazja. Jak sprawić, by inni robili to, co chcesz
Susan M. Weinschenk Wydawnictwo: Edgard Seria: Samo Sedno nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
286 str. 4 godz. 46 min.
Kategoria:
nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Seria:
Samo Sedno
Wydawnictwo:
Edgard
Data wydania:
2014-11-01
Data 1. wyd. pol.:
2014-11-01
Liczba stron:
286
Czas czytania
4 godz. 46 min.
Język:
polski
ISBN:
9788377884515
Średnia ocen

6,6 6,6 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,6 / 10
34 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
398
199

Na półkach:

Największą siłą, w mojej ocenie, tej książki jest propozycja systematyzacji opisanych przez autorkę strategii perswazji i wywierania wpływ według wyodrębnionych 7 grup bodźców oddziałujących na człowieka. Dzięki temu ten katalog 140 scharakteryzowanych strategii wpływu nabiera pewnej zaproponowanej przez autorkę struktury. I choć techniki tu opisane zostały, mam wrażenie, dogłębniej przedstawione w tytułach źródłowych, na które powołuje się autorka, to jej ujęcie ma swoje niezaprzeczalne walory.
Poradnikowy praktyczny charakter jest i siłą i słabością tej pozycji. Z jednej strony czytelnik dostaje konkretne wskazówki postępowania bez błądzenia po nadmiarze teoretycznych manowców, z drugiej jednak skutkuje to pewnym irytującym brakiem zniuansowania opisanych technik i zależności, które mogą mieć wpływ na końcowy efekt zastosowanych narzędzi. Jako popularyzatorski poradnik "na start" pozycja się broni, jednak zainteresowani pogłębieniem tematu, powinni bezwarunkowo sięgnąć do innych przytaczanych tu także autorów i tytułów z obszaru wpływu, psychologii społecznej czy manipulacji.

Największą siłą, w mojej ocenie, tej książki jest propozycja systematyzacji opisanych przez autorkę strategii perswazji i wywierania wpływ według wyodrębnionych 7 grup bodźców oddziałujących na człowieka. Dzięki temu ten katalog 140 scharakteryzowanych strategii wpływu nabiera pewnej zaproponowanej przez autorkę struktury. I choć techniki tu opisane zostały, mam wrażenie,...

więcej Pokaż mimo to

avatar
1684
151

Na półkach:

Książka napisana w sposób przejrzysty, obszerna wiedza potwierdzona badaniami naukowymi. Przygotowane strategie do wdrożenia.
W moim przypadku książka usystematyzowała wiedzę z innych książek.

Książka napisana w sposób przejrzysty, obszerna wiedza potwierdzona badaniami naukowymi. Przygotowane strategie do wdrożenia.
W moim przypadku książka usystematyzowała wiedzę z innych książek.

Pokaż mimo to

avatar
211
19

Na półkach:

Jak tytuł wskazuje książka o motywacji, perswazji, marketingu itp. - treść jak w każdej innej publikacji o tych tematach. W zasadzie wystarczy, że przeczyta się jedną na ten temat i innych już nie trzeba. Zawsze to samo;)

Jak tytuł wskazuje książka o motywacji, perswazji, marketingu itp. - treść jak w każdej innej publikacji o tych tematach. W zasadzie wystarczy, że przeczyta się jedną na ten temat i innych już nie trzeba. Zawsze to samo;)

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    96
  • Przeczytane
    44
  • Posiadam
    17
  • Psychologia
    6
  • Teraz czytam
    5
  • Rozwój osobisty
    2
  • Ulubione
    2
  • Chcę w prezencie
    2
  • 2021
    1
  • 01 Mam - książke
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Motywacja i perswazja. Jak sprawić, by inni robili to, co chcesz


Podobne książki

Przeczytaj także