Motywacja i perswazja. Jak sprawić, by inni robili to, co chcesz
- Kategoria:
- nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
- Seria:
- Samo Sedno
- Wydawnictwo:
- Edgard
- Data wydania:
- 2014-11-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2014-11-01
- Liczba stron:
- 286
- Czas czytania
- 4 godz. 46 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788377884515
Zastanawiasz się, jak skutecznie zachęcić klienta do zakupu twojego produktu, jak namówić dziecko do wykonywania obowiązków domowych albo przekonać szefa, że należy ci się podwyżka? Możesz użyć znanych ci sposobów, ale po co ryzykować, skoro właśnie trzymasz w ręku pełen arsenał strategii, które zadziałają na każdego? Skorzystaj ze zdobyczy psychologii oraz nauki o mózgu, aby zachęcić innych by zrobili właśnie to, co chcesz. A może nawet – by sami zaczęli tego pragnąć! Poznaj 7 najważniejszych bodźców motywacyjnych, które kierują ludzkimi pragnieniami i wykorzystaj je jako narzędzia perswazji. Dowiedz się, jak wykorzystać potrzebę więzi, rywalizację, nawyki, instynkty i nagrody, by zmotywować innych do działania. Przekonaj się, co możesz osiągnąć, dzięki wiedzy o złudzeniach poznawczych i opowieściach, jakie każdy z nas tworzy o sobie. Bądź przekonujący już od dziś! Dlaczego poradnik trafia w Samo Sedno? * odkrywa 7 podstawowych czynników, które motywują ludzi do działania * prezentuje niezliczone strategie opracowane na podstawie najważniejszych bodźców, które sprawdzą się w pracy i w domu* zawiera proste przykłady i konkretne, krótko sformułowane techniki, które można stosować od razu * podpowiada jak wykorzystać nawyki, mowę ciała, chęć rywalizacji czy złudzenia poznawcze do motywowania i przekonania innych * radzi, kiedy warto prowokować, a kiedy lepiej się wycofać.O autorze: Susan Weinschenk – doktor psychologii behawioralnej. Założyła Weinschenk Institute, którym także kieruje. Swoją wiedzę psychologiczną i neurobiologiczną przystosowuje do wykorzystania w biznesie. Jest konsultantką placówek edukacyjnych, rządu amerykańskiego i organizacji pozarządowych.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 96
- 44
- 17
- 6
- 5
- 2
- 2
- 2
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Motywacja i perswazja. Jak sprawić, by inni robili to, co chcesz
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Największą siłą, w mojej ocenie, tej książki jest propozycja systematyzacji opisanych przez autorkę strategii perswazji i wywierania wpływ według wyodrębnionych 7 grup bodźców oddziałujących na człowieka. Dzięki temu ten katalog 140 scharakteryzowanych strategii wpływu nabiera pewnej zaproponowanej przez autorkę struktury. I choć techniki tu opisane zostały, mam wrażenie, dogłębniej przedstawione w tytułach źródłowych, na które powołuje się autorka, to jej ujęcie ma swoje niezaprzeczalne walory.
Poradnikowy praktyczny charakter jest i siłą i słabością tej pozycji. Z jednej strony czytelnik dostaje konkretne wskazówki postępowania bez błądzenia po nadmiarze teoretycznych manowców, z drugiej jednak skutkuje to pewnym irytującym brakiem zniuansowania opisanych technik i zależności, które mogą mieć wpływ na końcowy efekt zastosowanych narzędzi. Jako popularyzatorski poradnik "na start" pozycja się broni, jednak zainteresowani pogłębieniem tematu, powinni bezwarunkowo sięgnąć do innych przytaczanych tu także autorów i tytułów z obszaru wpływu, psychologii społecznej czy manipulacji.
Największą siłą, w mojej ocenie, tej książki jest propozycja systematyzacji opisanych przez autorkę strategii perswazji i wywierania wpływ według wyodrębnionych 7 grup bodźców oddziałujących na człowieka. Dzięki temu ten katalog 140 scharakteryzowanych strategii wpływu nabiera pewnej zaproponowanej przez autorkę struktury. I choć techniki tu opisane zostały, mam wrażenie,...
więcej Pokaż mimo toKsiążka napisana w sposób przejrzysty, obszerna wiedza potwierdzona badaniami naukowymi. Przygotowane strategie do wdrożenia.
W moim przypadku książka usystematyzowała wiedzę z innych książek.
Książka napisana w sposób przejrzysty, obszerna wiedza potwierdzona badaniami naukowymi. Przygotowane strategie do wdrożenia.
Pokaż mimo toW moim przypadku książka usystematyzowała wiedzę z innych książek.
Jak tytuł wskazuje książka o motywacji, perswazji, marketingu itp. - treść jak w każdej innej publikacji o tych tematach. W zasadzie wystarczy, że przeczyta się jedną na ten temat i innych już nie trzeba. Zawsze to samo;)
Jak tytuł wskazuje książka o motywacji, perswazji, marketingu itp. - treść jak w każdej innej publikacji o tych tematach. W zasadzie wystarczy, że przeczyta się jedną na ten temat i innych już nie trzeba. Zawsze to samo;)
Pokaż mimo to