Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- Neuro Web Design: What Makes Them Click?
- Wydawnictwo:
- Helion
- Data wydania:
- 2010-11-13
- Data 1. wyd. pol.:
- 2010-11-13
- Liczba stron:
- 160
- Czas czytania
- 2 godz. 40 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 978-83-246-2746-2
- Tłumacz:
- Katarzyna Rojek
- Tagi:
- webmasterstwo fukcjonalność stron www marketing neuromarketing perswazja reklama psychologia
Siła skutecznego kliknięcia
* Jak wykorzystać psychologię w projektowaniu stron internetowych?
* Jak zachęcić użytkowników serwisu WWW do zakupów?
* Jak zwiększyć przewagę nad konkurencją?
Genialny pomysł na książkę — świetnie zrealizowany.
Steve Krug,
autor "Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych"
Co sprawia, że ludzie kupują wybrany produkt online? W jakim celu rejestrują się w określonym serwisie? Dlaczego wierzą informacjom zamieszczonym na stronie WWW? Jak przyciągnąć ich uwagę i sprawić, żeby wybrali Twój produkt, zarejestrowali się w Twoim sklepie, zaufali właśnie Twojej firmie?
Stwórz własną, hipnotyzującą stronę internetową! Wykorzystaj wyniki badań nad procesami motywowania i podejmowania decyzji oraz wiadomości z zakresu neurobiologii. Poznaj fascynujące koncepcje z dziedziny neuromarketingu, oparte na elementach psychologii oraz doświadczeniu użytkownika strony internetowej, które pozwolą usprawnić Twój e-biznes.
Dowiedz się, jakie nieświadome motywy kierują zachowaniem ludzi, przekonaj się, jak emocje wpływają na dokonywane przez nich wybory oraz w jaki sposób należy wykorzystywać zasady perswazji, aby zachęcić użytkowników serwisu WWW do podjęcia działań czy dokonania zakupów. Dzięki licznym praktycznym przykładom wyraźnie zwiększysz skuteczność oddziaływania własnej strony internetowej oraz podwyższysz związany z nią współczynnik konwersji (CR).
* Skuteczna perswazja i nieświadomy umysł w tworzeniu stron internetowych
* Pragnienie przynależności: potęga reguły społecznego dowodu słuszności
* Uczucie wdzięczności: wykorzystywanie reguł wzajemności i wzajemnych ustępstw
* Reguła niedostępności: im mniej czegoś jest, tym mocniej tego pragniemy
* Klęska urodzaju: paraliżujące działanie zbyt dużego wyboru
* Rola podobieństwa, atrakcyjnego wyglądu i skojarzeń
* Ludzie jako zwierzęta stadne: internet społecznościowy dziś i jutro
Poznaj rewolucyjne spojrzenie na projektowanie stron i zdobądź przewagę nad konkurencją
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 75
- 10
- 3
- 2
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Seks, jedzenie i problemy... Jeżeli pracujesz w branży związanej z marketingiem, social media czy SEM to idealna lektura dla Ciebie. Krótka, zwięzła i treściwa książka prezentująca najnowsze badania ludzkiego mózgu i jego podatność na reklamę.
Książka do przeczytania w jeden - dwa wieczory, autorka unika wodolejstwa a zabawne "anegdotki" pojawiają się tylko gdy są potrzebne. Polecam.
Seks, jedzenie i problemy... Jeżeli pracujesz w branży związanej z marketingiem, social media czy SEM to idealna lektura dla Ciebie. Krótka, zwięzła i treściwa książka prezentująca najnowsze badania ludzkiego mózgu i jego podatność na reklamę.
więcej Pokaż mimo toKsiążka do przeczytania w jeden - dwa wieczory, autorka unika wodolejstwa a zabawne "anegdotki" pojawiają się tylko gdy są...
Dużo cennej wiedzy. Dla praktyków idealna książka.
Dużo cennej wiedzy. Dla praktyków idealna książka.
Pokaż mimo to