Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW

Tłumaczenie: Katarzyna Rojek
Wydawnictwo: Helion
8 (3 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
1
8
1
7
1
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Neuro Web Design: What Makes Them Click?
data wydania
ISBN
978-83-246-2746-2
liczba stron
160
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
Robert

Siła skutecznego kliknięcia * Jak wykorzystać psychologię w projektowaniu stron internetowych? * Jak zachęcić użytkowników serwisu WWW do zakupów? * Jak zwiększyć przewagę nad konkurencją? Genialny pomysł na książkę — świetnie zrealizowany. Steve Krug, autor "Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych" Co sprawia, że ludzie kupują...

Siła skutecznego kliknięcia

* Jak wykorzystać psychologię w projektowaniu stron internetowych?
* Jak zachęcić użytkowników serwisu WWW do zakupów?
* Jak zwiększyć przewagę nad konkurencją?

Genialny pomysł na książkę — świetnie zrealizowany.
Steve Krug,
autor "Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych"

Co sprawia, że ludzie kupują wybrany produkt online? W jakim celu rejestrują się w określonym serwisie? Dlaczego wierzą informacjom zamieszczonym na stronie WWW? Jak przyciągnąć ich uwagę i sprawić, żeby wybrali Twój produkt, zarejestrowali się w Twoim sklepie, zaufali właśnie Twojej firmie?

Stwórz własną, hipnotyzującą stronę internetową! Wykorzystaj wyniki badań nad procesami motywowania i podejmowania decyzji oraz wiadomości z zakresu neurobiologii. Poznaj fascynujące koncepcje z dziedziny neuromarketingu, oparte na elementach psychologii oraz doświadczeniu użytkownika strony internetowej, które pozwolą usprawnić Twój e-biznes.

Dowiedz się, jakie nieświadome motywy kierują zachowaniem ludzi, przekonaj się, jak emocje wpływają na dokonywane przez nich wybory oraz w jaki sposób należy wykorzystywać zasady perswazji, aby zachęcić użytkowników serwisu WWW do podjęcia działań czy dokonania zakupów. Dzięki licznym praktycznym przykładom wyraźnie zwiększysz skuteczność oddziaływania własnej strony internetowej oraz podwyższysz związany z nią współczynnik konwersji (CR).

* Skuteczna perswazja i nieświadomy umysł w tworzeniu stron internetowych
* Pragnienie przynależności: potęga reguły społecznego dowodu słuszności
* Uczucie wdzięczności: wykorzystywanie reguł wzajemności i wzajemnych ustępstw
* Reguła niedostępności: im mniej czegoś jest, tym mocniej tego pragniemy
* Klęska urodzaju: paraliżujące działanie zbyt dużego wyboru
* Rola podobieństwa, atrakcyjnego wyglądu i skojarzeń
* Ludzie jako zwierzęta stadne: internet społecznościowy dziś i jutro

Poznaj rewolucyjne spojrzenie na projektowanie stron i zdobądź przewagę nad konkurencją

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (49)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 303
Michał_Kuźniar | 2014-01-15
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 14 stycznia 2014

Seks, jedzenie i problemy... Jeżeli pracujesz w branży związanej z marketingiem, social media czy SEM to idealna lektura dla Ciebie. Krótka, zwięzła i treściwa książka prezentująca najnowsze badania ludzkiego mózgu i jego podatność na reklamę.

Książka do przeczytania w jeden - dwa wieczory, autorka unika wodolejstwa a zabawne "anegdotki" pojawiają się tylko gdy są potrzebne. Polecam.

książek: 186
Łukasz Chrzanowski | 2012-03-22
Na półkach: Przeczytane, Posiadam

Dużo cennej wiedzy. Dla praktyków idealna książka.

książek: 218
Aska Slomka | 2016-07-25
Na półkach: UX design, Przeczytane
książek: 104
Tearjerker | 2016-10-27
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 238
Animated | 2016-09-04
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 141
Tomasz | 2016-07-30
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 1939
książek: 33
Kapitalny | 2016-05-26
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 9
Aleksandra Sadowska | 2016-04-26
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 310
Tomek Serbin | 2016-04-18
Na półkach: Chcę przeczytać
zobacz kolejne z 39 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd