Scien­tific Ad­ver­ti­sing

Okładka książki Scien­tific Ad­ver­ti­sing
Claude Hopkins Wydawnictwo: Złote Myśli poradniki
115 str. 1 godz. 55 min.
Kategoria:
poradniki
Tytuł oryginału:
Scien­tific Ad­ver­ti­sing
Wydawnictwo:
Złote Myśli
Data wydania:
2011-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2011-01-01
Liczba stron:
115
Czas czytania
1 godz. 55 min.
Język:
polski
ISBN:
978-83-7701-284-0
Tagi:
reklama biznes promocja marketing reklama naukowa
Średnia ocen

                7,5 7,5 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,5 / 10
34 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
49
43

Na półkach:

To co znajduje się w autobiografii Hopkinsa (Tajniki warsztatu legendarnego copywritera), a to, co znajduje się w tej książkce - nie różni się niczym pod względem merytorycznym. W obu miejscach Hopkins mówi o tych samych zasadach (jakże by inaczej, skoro mówi o czymś stałym i niezmiennym), ale moim zdaniem stratą byłoby przeczytać zaledwie jedną z tych książek. Obydwie fantastycznie się uzupełniają.

Książki zostały napisane ponad 100 lat temu, a wszystko, co się w nich znajduje jest jak najbardziej aktualne.

Hopkins to właściwie prekursor naukowego podejścia do reklamy i testowania. Był zdania, że reklama opiera się na stałych zasadach i jest w miarę ścisła. I moim zdaniem miał rację. Zresztą jego dokonania i skuteczność to tylko potwierdzają.

Hopkins uważał, że reklama i marketing to nauki ścisłe (zdecydowanie!), ale jednocześnie twierdził, że nie da się tego nauczyć inaczej jak w praktyce i był przeciwnikiem wszelkiej maści kursów w tej dziedzinie. Nie da się tu z nim nie zgodzić. Skąd więc czerpać wiedzę? Hopkins miał trudniej, ale my mamy już możliwość korzystać z wiedzy zdobytej w praktyce chociażby przez niego samego. Książki pisane przez praktyków - to jedna z najważniejszych rzeczy w rozwoju osoby zdecydowanej zajmować się marketingiem.

Zasady reklamy, które Hopkins opisuje w swojej książke, a na poznaniu których upłynęło mu życie, są zaskakująco proste, ale to nie znaczy, że oczywiste.

Nie będę tu zdradzać, jakie to są zasady, należy tylko podkreślić, że stanowią one świetny punkt wyjścia. I tak naprawdę tylko punkt wyjścia. Sam Hopkins pisał tak: "Rzeczy zmienne, które są zależne od pomysłowości, nie mogą znajdować się w podręczniku reklamy. Ten jest tylko do stworzenia podstaw."

Styl książki jest świetny, książka jest króciutka (zaledwie ponad 100 stron), więc na pewno da się znaleźć czas na jej lekturę. ;) A książki Hopkinsa to moim zdaniem jeden z bardziej wartościowych pozycji dla osób zainteresowanych marketingiem.

To co znajduje się w autobiografii Hopkinsa (Tajniki warsztatu legendarnego copywritera), a to, co znajduje się w tej książkce - nie różni się niczym pod względem merytorycznym. W obu miejscach Hopkins mówi o tych samych zasadach (jakże by inaczej, skoro mówi o czymś stałym i niezmiennym), ale moim zdaniem stratą byłoby przeczytać zaledwie jedną z tych książek. Obydwie...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    93
  • Przeczytane
    42
  • Posiadam
    9
  • Teraz czytam
    5
  • Marketing
    4
  • 2011
    2
  • Biznes
    1
  • Wysoko Cenione
    1
  • Rozwój, finanse, biznes, poradniki
    1
  • Amazon kindle
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Scien­tific Ad­ver­ti­sing


Podobne książki

Przeczytaj także